Olen harkinnut hakevani päivittäistavarakaupan myyjän työtä. Kassan käyttö kuitenkin mietityttää. Täysin normaali ihminen sen varmasti oppii nopeasti, mutta minulla on oppimisvaikeuksia, hahmottamisen ym. ongelmaa ja pelkään, että ehkä minä en pystyisi työskentelemään kassalla. Ovatko nämä nykyiset kassajärjestelmät monimutkaisia jos ajatellaan tällaisen vähän toistaitoisen näkökulmasta?
Minulla ei ole kauheasti vaihtoehtoja sille mitä työtä voin hakea, nämä myyjän työt ovat niitä harvoja joihin ei vaadita koulutusta. Olen katsellut työpaikkailmoituksia joissa sanotaan, että työhön perehdytetään työpaikalla, ei tarvitse olla aiempaa kokemusta.
Onko kassan käyttö vaikea oppia
3
131
Vastaukset
- Anonyymi
Hei!
Kannattaa kokeilla. Itseäkin mietitytti, mutta se sujui sitten. Mukautuksena voi pyytää lisäaikaa ja lisätukea oppimisvaikeuden ym takia esim että saa harjoitella ensin sitä tehtävää kerrallaan ja lisätä siihen tai että harjoittelee hiljaisempana tunteina aluksi että sujuu rutiinilla myöhemmin. - Anonyymi
Kaikki kaupan työt on helppoja. Et sinä sinne kuitenkaan pääse. Otetaan vain halpatyövoimaa ulkomailta. Olen hakenut yli 13 v eri kauppoihin koska kokemusta löytyy. Toki muita töitä tehnyt välillä. Olen ihan sairas kun en pääse kauppoihin töihin. Sieluun sattuu.
- Anonyymi
Ei ole. Niin yksinkertasta hommaa, että äkkiä kyllästyy. Turhaan vaikeutta liootellaan. Tärkeää on, että kassa täsmää päivän lopuksi eli tarkka pitää olla. Se siinä on haastavinta. Onneks suurin osa maksaa kortilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.816667- 1486197
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5024034Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252493- 431614
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4241504- 741295
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes341180Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481140Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan651120