Olen harkinnut hakevani päivittäistavarakaupan myyjän työtä. Kassan käyttö kuitenkin mietityttää. Täysin normaali ihminen sen varmasti oppii nopeasti, mutta minulla on oppimisvaikeuksia, hahmottamisen ym. ongelmaa ja pelkään, että ehkä minä en pystyisi työskentelemään kassalla. Ovatko nämä nykyiset kassajärjestelmät monimutkaisia jos ajatellaan tällaisen vähän toistaitoisen näkökulmasta?
Minulla ei ole kauheasti vaihtoehtoja sille mitä työtä voin hakea, nämä myyjän työt ovat niitä harvoja joihin ei vaadita koulutusta. Olen katsellut työpaikkailmoituksia joissa sanotaan, että työhön perehdytetään työpaikalla, ei tarvitse olla aiempaa kokemusta.
Onko kassan käyttö vaikea oppia
3
161
Vastaukset
- Anonyymi
Hei!
Kannattaa kokeilla. Itseäkin mietitytti, mutta se sujui sitten. Mukautuksena voi pyytää lisäaikaa ja lisätukea oppimisvaikeuden ym takia esim että saa harjoitella ensin sitä tehtävää kerrallaan ja lisätä siihen tai että harjoittelee hiljaisempana tunteina aluksi että sujuu rutiinilla myöhemmin. - Anonyymi
Kaikki kaupan työt on helppoja. Et sinä sinne kuitenkaan pääse. Otetaan vain halpatyövoimaa ulkomailta. Olen hakenut yli 13 v eri kauppoihin koska kokemusta löytyy. Toki muita töitä tehnyt välillä. Olen ihan sairas kun en pääse kauppoihin töihin. Sieluun sattuu.
- Anonyymi
Ei ole. Niin yksinkertasta hommaa, että äkkiä kyllästyy. Turhaan vaikeutta liootellaan. Tärkeää on, että kassa täsmää päivän lopuksi eli tarkka pitää olla. Se siinä on haastavinta. Onneks suurin osa maksaa kortilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773154
- 492390
- 322097
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812082- 1371849
- 311725
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291623Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne81514Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61214Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam441212