Onko kassan käyttö vaikea oppia

Anonyymi-ap

Olen harkinnut hakevani päivittäistavarakaupan myyjän työtä. Kassan käyttö kuitenkin mietityttää. Täysin normaali ihminen sen varmasti oppii nopeasti, mutta minulla on oppimisvaikeuksia, hahmottamisen ym. ongelmaa ja pelkään, että ehkä minä en pystyisi työskentelemään kassalla. Ovatko nämä nykyiset kassajärjestelmät monimutkaisia jos ajatellaan tällaisen vähän toistaitoisen näkökulmasta?

Minulla ei ole kauheasti vaihtoehtoja sille mitä työtä voin hakea, nämä myyjän työt ovat niitä harvoja joihin ei vaadita koulutusta. Olen katsellut työpaikkailmoituksia joissa sanotaan, että työhön perehdytetään työpaikalla, ei tarvitse olla aiempaa kokemusta.

3

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei!
      Kannattaa kokeilla. Itseäkin mietitytti, mutta se sujui sitten. Mukautuksena voi pyytää lisäaikaa ja lisätukea oppimisvaikeuden ym takia esim että saa harjoitella ensin sitä tehtävää kerrallaan ja lisätä siihen tai että harjoittelee hiljaisempana tunteina aluksi että sujuu rutiinilla myöhemmin.

• Anonyymi

Kaikki kaupan työt on helppoja. Et sinä sinne kuitenkaan pääse. Otetaan vain halpatyövoimaa ulkomailta. Olen hakenut yli 13 v eri kauppoihin koska kokemusta löytyy. Toki muita töitä tehnyt välillä. Olen ihan sairas kun en pääse kauppoihin töihin. Sieluun sattuu.

• Anonyymi

Ei ole. Niin yksinkertasta hommaa, että äkkiä kyllästyy. Turhaan vaikeutta liootellaan. Tärkeää on, että kassa täsmää päivän lopuksi eli tarkka pitää olla. Se siinä on haastavinta. Onneks suurin osa maksaa kortilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      366
      4068
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      27
      2644
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      2130
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      503
      1764
    5. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      16
      1754
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      51
      1694
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      301
      1606
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1384
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      66
      1204
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      23
      1188
    Aihe