Mietiskellä

Olen 43v ja 13 vuotta sinkkuna edelleen.
Tuntuu hankalalta että ettei löytää kumppania sellaista niin oletan että päädyn hautaan asti yksin ja sinkkuna.
Kuinka teidän kauan ollut sinkkuna?
Mikä olisi deittiäppi tai joku deittisivuja hyvä jos onnistua tavalla mutta kokeilin lähes kaikki ihan tuloksetta.
Ei näköjään minusta kukaan uskalla tutustua tai kiinnostunut.
Suurimman osan tutustumalla uusiin ihmisiin kelpaa vain pelkkä kaveriksi tai ystäväksi ei muutakaan

8

729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Öö... Voi harmi, mutta jos puhe on yhtä sekavaa kuin kirjoitus, on varmaan aika vaikeeta olka kanssasi kontaktissa ja puhua tarkasti asioista ja tunteista.

      • Anonyymi

        Öööö.. no ei sunkaan kirjoitus ihan tarkasti täydellistä ole, heh!

        AP:lle: En usko että löydät tältä palstalta itsellesi tasoistasi kumppania. Toivottavasti on muita yhteisöjä ja ryhmiä joihin liittyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öööö.. no ei sunkaan kirjoitus ihan tarkasti täydellistä ole, heh!

        AP:lle: En usko että löydät tältä palstalta itsellesi tasoistasi kumppania. Toivottavasti on muita yhteisöjä ja ryhmiä joihin liittyä.

        Joo. l: kirjaimen tilalle oli lipsahtanut koo. Järkyttävä ja aloittajan kanssa identtinen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öööö.. no ei sunkaan kirjoitus ihan tarkasti täydellistä ole, heh!

        AP:lle: En usko että löydät tältä palstalta itsellesi tasoistasi kumppania. Toivottavasti on muita yhteisöjä ja ryhmiä joihin liittyä.

        niin totta että ei täältä löydy palstalta.
        Nykyään ei ole helppoa mikään edes deittiäpit jne 🤷 kuten huomasin koska ei tapahtunut mitään tai taas väärät tyypit ( vastakkain sukupuolta) .
        Elämä on


    • Anonyymi

      Ei ainakaan tästä, kokeile muita ryhmiä tai Tinderiä. Tämä on ihan jo kuollut palsta ja kiusaaja meininkiä.

    • Anonyymi

      jos olisin vapaa ja nuorempi, niin......älä menetä toivoasi

    • Joskus se kumppanuus voi siitä ystävyydestä/kaveruudestakin alkaa. Ja jos ei äppien ja sivustojen kautta, niin ehkä sitten livestä. Verraten nuorihan tuota vielä olet, ainakin jos vaikka muhun vertaa 😉 jotta äläpä luovu toivosta ollenkaan. Tsemppiä ja kaikkea hyvää 🙃👍🏻

    • Anonyymi

      Deittiäpit, harrastukset, tapahtumat, järjestötoiminta ym?

      Tuttavapiirissä on paljon 40-v tienoilla eronneita naisia.
      Heidät tosin taitaa useimmiten löytää kotoa/töistä mutta satunnaisesti taitavat deittailla äpeissä / poistua kodin ulkopuolelle harrastuksiin tms.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      992
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      763
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      54
      709
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      656
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe