Ei paljon kuittia tarjota käteisostoista.
Fantasia pizzeria.
14
835
Vastaukset
- Anonyymi
Otei. 2vk sitten tarjottiin kuittia, en tarvinut.
- Anonyymi
Tarvitko maatila verotukseen?
- Anonyymi
Pizza maksaa 15 e eikä kuittia, näin taataan että sysmässä on pizzeria ympärivuotisesti.
- Anonyymi
Ja laatu mennyt erittäin huonoksi ja hinnat senkun nousee... pizzat kannattaa hakea nykyään uotista.
- Anonyymi
Ei oo sivuilla tietoa miten niitä saa.yotista oitsoi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo sivuilla tietoa miten niitä saa.yotista oitsoi
Ei herranjestas miten avutonta porukkaa!
Googleen "Uoti" ja neljällä (4) klikkauksella saat pizza-listan näkyville.
- Anonyymi
Rahakin tulee takaisin jostain kiposta eikä varsinaisesta kassasta, käytiin tänään syömässä, ei kuittia
- Anonyymi
Ei muuta kun kaikki kuitittomat ja kassan ohi myymiset ilmoittaen tänne.
https://www.vero.fi/tietoa-verohallinnosta/yhteystiedot-ja-asiointi/asioi-verkossa/anna-vihje-verovilpista/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kun kaikki kuitittomat ja kassan ohi myymiset ilmoittaen tänne.
https://www.vero.fi/tietoa-verohallinnosta/yhteystiedot-ja-asiointi/asioi-verkossa/anna-vihje-verovilpista/Kiitti! Tehty ilmoitus sekä sanoin tuttaville asiasta
- AnonyymiUUSI
Joo boikottiin
- AnonyymiUUSI
Mina ei tarjo kuitti. Syökä pitsa ja menkaa pois. Kokonaan pois.
- AnonyymiUUSI
Ei kukaan kuittia nykyään ota jemmaan, vaikka kuitin tarjoaa. Kyllä kuitin varmasti saa tuoltakin, jos pyytää. Asiakkaat ainakin meidän firmassa heittää 99% kuitin roskiin maksettuaan. Turhauttavalta tuntuu sitä asiakkaalle antaa, suorastaan järjen köyhyyttä.
- AnonyymiUUSI
Herättää tai pitäisi yksinkertaisemmassakin herättää huoli kun korttimaksun jälkeen tarjotaan aina kuittia mutta käteismaksussa ei.
Samoin jos vaihtoraha annetaan jostain kiposta kassan sijaan.
Taidat olla näitä villasukankutojia kun ei pää oikein pelaa.
Kerrotko vielä teidän firman nimen niin tulen toteamaan pimeän myynnin ja teen ilmoituksen jos teillä tosiaan toimitaan noin?
- AnonyymiUUSI
Minä sain kuitin käteismaksustakin, ei ongelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565190Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 921446
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041406En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025