Kumpi on parempi ja mistä löydän hyvän pussillisen imurin?
Pussiton ja pussillinen imuri
21
190
Vastaukset
- Anonyymi
Pussillinen.Palkaksi imuroinnista vaimo tyhjentää pussini
- Anonyymi
onko ukolla pussit
- Anonyymi
Pussiton vai pussillinen mies?
- Anonyymi
Pääasia ukossa on imuteho
- Anonyymi
Minä tykkään pussillisesta imurista, osaa imeäparhaiten.
- Anonyymi
Meillä ukko imee olutta niin ahkerasti, että pussit ovat jo surkastuneet rusinoiksi. Eikä sillä väliä, annan huoltomiehelle takaa.
- Anonyymi
tavan takaa
- Anonyymi
Hyvän imurin voi "löytää" roskiksesta, mutta jos uuden haluaa, niin kaupathan niitä myy
- Anonyymi
Ihanko totta? Kaupatko niitä myyvät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laukkuryssältä ei kannate ostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan myymälät kauppaavat! :D Hyvä vitsi vai mitä, ainakin verrattuna tämän viestiketjun muihin rasvaisiin "vitseihin". (mode missä luuraat?)
- Anonyymi
Miten se pussiton ? mihin töhnä laitetaan ?
- Anonyymi
Jos imuroi niin pusseja voi puristella samalla.
- Anonyymi
Pusseja imuroimalla saa vitjaballit.
- Anonyymi
Ne on paskamaiset saunassa jos ne menee lauteiden rakoihin. Ne turpoaa siellä ja jos tulee äkkilähtö jäähylle, niin ajatuskin vihloo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on paskamaiset saunassa jos ne menee lauteiden rakoihin. Ne turpoaa siellä ja jos tulee äkkilähtö jäähylle, niin ajatuskin vihloo.
Lauteisiin voi porata 75mm rasiasahalla kaksi reikää vierekkäin. Niin minä tein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauteisiin voi porata 75mm rasiasahalla kaksi reikää vierekkäin. Niin minä tein.
Ai uimahallin saunan lauteisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai uimahallin saunan lauteisiin?
Sinnekin tarkoitus porata reiät
- Anonyymi
hanurinsoittaja kyselee imurista
- Anonyymi
Vaajakosken Apsin rekkaparkista löytyy pussillisia imureita.
- Anonyymi
Jassoo, kyselin siis pölynimuria että ostaisko pussittoman imurin vai perinteisen pussilla olevan niin tällaiseksi pervoiluksi mennyt tämäkin viestiketju.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502029
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3271250Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.851064- 35918
- 110917
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31849- 53844
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21775Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58759Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711