Kumpi on parempi ja mistä löydän hyvän pussillisen imurin?
Pussiton ja pussillinen imuri
20
131
Vastaukset
- Anonyymi
Pussillinen.Palkaksi imuroinnista vaimo tyhjentää pussini
- Anonyymi
onko ukolla pussit
- Anonyymi
Pussiton vai pussillinen mies?
- Anonyymi
Pääasia ukossa on imuteho
- Anonyymi
Minä tykkään pussillisesta imurista, osaa imeäparhaiten.
- Anonyymi
Meillä ukko imee olutta niin ahkerasti, että pussit ovat jo surkastuneet rusinoiksi. Eikä sillä väliä, annan huoltomiehelle takaa.
- Anonyymi
tavan takaa
- Anonyymi
Hyvän imurin voi "löytää" roskiksesta, mutta jos uuden haluaa, niin kaupathan niitä myy
- Anonyymi
Ihanko totta? Kaupatko niitä myyvät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laukkuryssältä ei kannate ostaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan myymälät kauppaavat! :D Hyvä vitsi vai mitä, ainakin verrattuna tämän viestiketjun muihin rasvaisiin "vitseihin". (mode missä luuraat?)
- Anonyymi
Miten se pussiton ? mihin töhnä laitetaan ?
- Anonyymi
Jos imuroi niin pusseja voi puristella samalla.
- Anonyymi
Pusseja imuroimalla saa vitjaballit.
- Anonyymi
Ne on paskamaiset saunassa jos ne menee lauteiden rakoihin. Ne turpoaa siellä ja jos tulee äkkilähtö jäähylle, niin ajatuskin vihloo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on paskamaiset saunassa jos ne menee lauteiden rakoihin. Ne turpoaa siellä ja jos tulee äkkilähtö jäähylle, niin ajatuskin vihloo.
Lauteisiin voi porata 75mm rasiasahalla kaksi reikää vierekkäin. Niin minä tein.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lauteisiin voi porata 75mm rasiasahalla kaksi reikää vierekkäin. Niin minä tein.
Ai uimahallin saunan lauteisiin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai uimahallin saunan lauteisiin?
Sinnekin tarkoitus porata reiät
- AnonyymiUUSI
hanurinsoittaja kyselee imurista
- AnonyymiUUSI
Vaajakosken Apsin rekkaparkista löytyy pussillisia imureita.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030