Auttakaa haluisin marsun mutta kun en saa!!!!

Anonyymi-ap

Heippa! Oon 12-vuotias tyttö ja haluisin marsuja. Ongelmana on vain se, ettei mun iskä halua meille enää yhtään lisää eläimiä (meillä on jo koira ja kaksi kania). Meillä kanit asuu ulkona (kesäisin ulkohäkissä ja talvisin varastossa, jossa niille rakennettu oma häkki.) Iskä sanoo, että marsut niinku kanitkin "haisee" mut oon lukenut että ne ei haise jos siivoaa häkin tarpeeksi usein. Ja muuteski se väittää että ei oo mitään järkeä hankkia lisää eläimiä. Mutta kun marsu on mun unelma lemmikki ja mä niin haluisin niitä! No jokatapuksessa tarviin apua!! Vinkkejä, miten vakuuttaa iskälle että marsut on ihan hyviä eläimiä ja että ne ei haise ?.??

3

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikka kuinka lupaisit hoitaa eläintä, niin vastuu on kuitenkin aina vanhemmalla. Kasva aikuiseksi, muuta omaan asuntoon ja ota sitten eläin.

• Teillä on jo monta eläintä, eivätkö he riitä? Marsut vaatii paljon tilaa ja aikaa, eivätkä ne myöskään ole mitään halpoja eläimiä elättää. Suosittelisin vaan odottaa, kyllä niiden marsujen aika sitten jossain kohtaa tulee, kokemuksesta voin sanoa. Ps. Isällesi tiedoksi että marsut ei haise. Itellä kaksi marsua ja kaksi marsujen taivaassa.

• Anonyymi

Joo, kyllä nekin eläimet riittää ja on mulle tärkeitä, ei siinä mitään. Marsut on vaan tosi ihania mutta kaipase täytyy vaan odottaa, eihän sitä koskaan tiiä, mitä tapahtuu. Kiitos vinkistä ja nyt voin ainaski sanoo iskälle ja äitillekkin että ei ne haise. Mutta juu oon kyllä suunnitellyt että jokatapauksessa aion hankkia aikuisena marsuja. Sillon ainaskin saan sitte ite päättää kaikesta :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      58
      3181
    2. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      151
      1718
    3. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      127
      1408
    4. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      93
      1339
    5. Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta

Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.
      Haapavesi
      121
      1326
    6. Kirjainleikki

Leikitään pienillä tunnisteilla. :) Montako samaa kirjainta etunimissänne on?
      Ikävä
      111
      1184
    7. Kansalaisaloite etenee

Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.
      Luterilaisuus
      306
      975
    8. Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."

Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom
      Tv-sarjat
      7
      969
    9. Taidat olla aika yksinäinen

Vieraita ei käy koskaan. Ainoa kontakti on kaupan kassa.
      Ikävä
      71
      940
    10. Muistatko mitä sanoin sulle

ihan ekaksi? Oikea nainen tietää kyllä vastauksen. m
      Ikävä
      45
      803
    Aihe