Heippa! Oon 12-vuotias tyttö ja haluisin marsuja. Ongelmana on vain se, ettei mun iskä halua meille enää yhtään lisää eläimiä (meillä on jo koira ja kaksi kania). Meillä kanit asuu ulkona (kesäisin ulkohäkissä ja talvisin varastossa, jossa niille rakennettu oma häkki.) Iskä sanoo, että marsut niinku kanitkin "haisee" mut oon lukenut että ne ei haise jos siivoaa häkin tarpeeksi usein. Ja muuteski se väittää että ei oo mitään järkeä hankkia lisää eläimiä. Mutta kun marsu on mun unelma lemmikki ja mä niin haluisin niitä! No jokatapuksessa tarviin apua!! Vinkkejä, miten vakuuttaa iskälle että marsut on ihan hyviä eläimiä ja että ne ei haise ?.??
Auttakaa haluisin marsun mutta kun en saa!!!!
3
161
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka kuinka lupaisit hoitaa eläintä, niin vastuu on kuitenkin aina vanhemmalla. Kasva aikuiseksi, muuta omaan asuntoon ja ota sitten eläin.
Teillä on jo monta eläintä, eivätkö he riitä? Marsut vaatii paljon tilaa ja aikaa, eivätkä ne myöskään ole mitään halpoja eläimiä elättää. Suosittelisin vaan odottaa, kyllä niiden marsujen aika sitten jossain kohtaa tulee, kokemuksesta voin sanoa. Ps. Isällesi tiedoksi että marsut ei haise. Itellä kaksi marsua ja kaksi marsujen taivaassa.
- Anonyymi
Joo, kyllä nekin eläimet riittää ja on mulle tärkeitä, ei siinä mitään. Marsut on vaan tosi ihania mutta kaipase täytyy vaan odottaa, eihän sitä koskaan tiiä, mitä tapahtuu. Kiitos vinkistä ja nyt voin ainaski sanoo iskälle ja äitillekkin että ei ne haise. Mutta juu oon kyllä suunnitellyt että jokatapauksessa aion hankkia aikuisena marsuja. Sillon ainaskin saan sitte ite päättää kaikesta :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa583181- 1511718
- 1271408
- 931339
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1211326- 1111184
Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.306975Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom7969- 71940
- 45803