Mitähän mahtaa tulla tontille joka on Kiveläntien ja Uskalintien risteyksessä? Ovat nyt viikon verran kaataneet puita ja harventaneet kyseistä tonttia. Myös myynnissä-kyltti on poistunut tontilta. Suur-Keuruussa ei ole ollut asiasta mitään tietoa..
Puiden kaataminen tontilla Kivelässä
18
771
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi nuuhkit muiden asioita? Kyylä.
- Anonyymi
Täytyy saada tietää ja heti.
- Anonyymi
Siihen tulee omakotitalo
- Anonyymi
Keuruun kaupunki ostaa tontin Kivelästä. (15.2.2024)
https://www.suurkeuruu.fi/uutiset/art-2000010229366.html - Anonyymi
Kyllä nyt kyylää harmittaa. Pitäisikö keskittyä omiin asioihin?
- Anonyymi
Kuka täällä omiin asiohin muka keskittyy. Ei kukaan.
- Anonyymi
Kaupunki sen osti, ettei kukaan muu sitä osta ja etteivät saa siitä enää kiinteistöverotuloja, kun niitä rupes tulemaan liikaa. Nyt siitä tehdään juopoille huminapuisto ja narkeille vapaa käyttöalue.
- Anonyymi
Suljettu yhteisö narkeille jotta saa tavan ihmiset elää rauhas👍
- Anonyymi
Nyt oikeesti kirjoittajat. Pitäkää mölyt mahoissanne.
- Anonyymi
Mitkä mölyt?
- Anonyymi
mitä sösöstät Miksi pitäisi salata ellei soinätouhussa ole jotain rikollsita kuviota ..mukana rahoinene olette niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä sösöstät Miksi pitäisi salata ellei soinätouhussa ole jotain rikollsita kuviota ..mukana rahoinene olette niin
Oliko liito-oravatselvitys tehty?
- Anonyymi
Koirapuistikko ois hyvä siihen, kun sitä koiran paskaa on taas tienpielet pitkällään.
- Anonyymi
Jonna m kertoi vuosi sitten että siihen kaavaillaan liiketiloja jos luvat menee läpi. Olin samoilta suunnilta selvittämässä kaavoitus asioita niin tuli puheeksi.
- Anonyymi
On teillä omituiset jutut. Oletetko työttömiä ? Miksi?.Sairaita?
Mikä mättää elämässä kuin noin masentuneita ja vihaisia txt? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On teillä omituiset jutut. Oletetko työttömiä ? Miksi?.Sairaita?
Mikä mättää elämässä kuin noin masentuneita ja vihaisia txt?Ensin kysyit mikä mättää ja kun vastasin niin poistatit vastaukseni? Mitä kohtaa et kestänyt ja miksi kysyit sitte
- Anonyymi
Vihreät kasvattaa taimia tilalle
- Anonyymi
Huumeita teidän jälkeenjääneille lapsille. Max
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163697Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723186- 961921
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211403Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1021186
- 441133
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901109