Tätä sotaa seuranneena ja tulkinneena asiantuntijana en ihmettele lainkaan. Tämä on aivan oikein mielestäni. Etelän vetämät katse peiliin.
Ei muuta.
Europalaisia ei enää edes haluta neuvottelupöytiin
7
182
Vastaukset 7
- Anonyymi
Onneton Eurooppa onnettomat kansakunnat.
- Anonyymi
Etelän vetämät turvansoittajat lisäys
- Anonyymi
Surkimukset kädet taskuissa. Patukkaa tarjolla.
- Anonyymi
Kaikki ovat nyt "asiantuntijoita"?
Euroopasta ne jenkit lähtivät intiaaneja tappamaan. Koko USA on maahanmuuttajista kasattu!
Ja tietenkin Eurooppa tarvitaan rauhan tekemiseen. Ei se rauha tule ilman Eurooppaa. Siinä on lukuisia syitä.
On naivia kuvitella, että Trump ja Putin pystyvät kahden sopimaan rauhasta. Siitä ei tule mitään!
Että semmoisia asiantuntijoita. - Anonyymi
Jahvetti kirjoitti mielipiteensä VÄÄRÄLLE AIHEALUEELLE
- Anonyymi
Mitä kodinkoneita neuvottelupöytään pitäisi tuoda?
- Anonyymi
Minkäslainen kodinkone tämä Euro-palainen sitten on?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46687
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470