On sanonta että "tätä on sitten kiva muistella kiikkustuolissa". Eikö 70 plus ala jo olla siinä "kiikkustuoli muistelu" iässä? Mitä muistelet "kiikkustuolissa"?
Mitä muistelet "kiikkustuolissa"?
30
169
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kun olisi entisajan kippurajalkanen kiikkustuoli, jossa lapsena pelkäsi sen menevän ympäri.
- Anonyymi
Kukaan ei varmaan vanhana edes muistele mitään kiikkustuolissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei varmaan vanhana edes muistele mitään kiikkustuolissa
Tai no vanhana ja vanhana. Voisi käyttää jotain toista sanaa.
- Anonyymi
???????????????
- Anonyymi
En muistele mitään,
olen jo dementoitunu silloin kun istun kiikkustuolissa,
silmät suurina kattelen vaan TYHJYYTEEN
suu auki !- Anonyymi
Jaa no mitäs sitten odotetaan kiikkustuoli ikään että voisi muistella...eikö sitä muistelua voi aloittaa aikaisemmin.
- Anonyymi
Nojatuolissa löhöillessä muistelen toisinaan vanhoja "hoitoja".
- Anonyymi
Tuntuu ettei seksiä voi olla liikaa elämän aikana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu ettei seksiä voi olla liikaa elämän aikana.
Nyt on hyvä kun saa edes keksiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on hyvä kun saa edes keksiä.
Käy horoissa
- Anonyymi
Mitäköhän tuo muistella kiikkustuolissa tarkoittaa. Onko se sitä vain että muistelee kivoja asioita. Jotenkin enemmän vaikuttaa siltä että sitten vasta joskus 60-70 vuotiaana muistelee mitä on tehnyt elämän varrella.
- Anonyymi
Dementikot istuvat jo kiikkustuolissa. Henkisen virkeytensä säilyttäneet
seuraavat maailmaa ja harrastelevat kivoja asioita. - Anonyymi
Mä haluan löhötä vanhanakin sohvalla kun en ole tähän ikäänikään kiikkustuolissa istunut vaikka ilmaiseksi mokoman olisin saanut. Mun pää ei kestä kiikkustuolisssa istumista ja kiikuttelua. Kiikkustuoli meni sitten lapseni perheelle.
- Anonyymi
Vanhana onkin mukavaa kun saa olla öllöttää. Tätä toivoin usein töissä ollessa ja en edes halua olla tekopirteä höpöttelijä.
- Anonyymi
Vielä tapahtuu uusia asioita mutta muistelen joskus vanhoja. Yleensä kun perhe on syömässä, kerron jonkun tapahtuman heidän lapsuudestaan tai sanonnan heidän edesmenneeltä koiranleukaisältään. Se naurattaa meitä kaikkia.
Yksin muistelen lapsuuden perhettä ja joskus siskon ja veljen kanssa muistelemme niitä puhelimessa yhdessä. Mihin sellainen keinutuoli mahtuisikaan kiikkaamaan. Muistelot käy ihan missä vaan. - Anonyymi
Katselen valokuvia, siinä vierähtää tunti ja toinen, kuvia kymmeniä tuhansia.
Paperisia, kansioissa. Digikuvat ulkoisella levyllä.
Kiikkutuolia en huoli, on todella vaarallinen, kompastuu herkästi ja on aina tiellä. - Anonyymi
Valeuutisia ja uudistuksia? https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000011047854.html
- Anonyymi
Sohva on minulle mieluisa paikka, katsella tv:a, surfailla netissä sekä nukkua päikkäreitä.
- AnonyymiUUSI
Sohvien miehiä ollaan.
- Anonyymi
Kummallinen alotus,
kuka haluaa muistella menneitä EI kukaan tervejärkinen vanhuskaan,
elämähän on tässä nyt just tässä,
" joka vanhoja muistelee sitä TIKULLA silmään "
jo vanha sananlaskuki varottaa vanhojen muitelemisesta,
MÄ EN MUISTE VANHOJA
mun elämä on aina tässä hetkessä niin kauan kuin henkipihisee,
suuniiten aina mitä tänään tekisin, jotain pientä
kun mittää suurempaa ja raskaampaa en enään jaksa,
LOPETTAKA MENNEISYYDESSÄ PEHTAROINTI
eläkää hyvät ihmiset tätä päivää niin kauna kuin teillä vielä henki pihisee !- Anonyymi
Ei se ole kummallinen aloitus. Tuo on yleinen sanonta.
- Anonyymi
Käsitän tuon sananlaskun (joka vanhoja muistelee, sitä tulla silmään) siten, että ei katkeroidu jos on esim. tullut loukatuksi.
Eikö jokaiselle tule pakostakin mieleen aikaisemmat tapahtumat ja muistele niitä.
Jos ei muista niin sitten on dementia.
- Anonyymi
Jokainen elää juuri sellaista elämää kuin itse haluaa.
- Anonyymi
Miten liittyy aiheeseen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten liittyy aiheeseen
Hän ei halua kiikkua ja muistella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei halua kiikkua ja muistella.
Minä ainakin muistelen vaikka en haluaisi. Harvoin hyvällä. Kiusaaminen jätti ikuisen vihan ja katkeruuden minuun.
- AnonyymiUUSI
Muistelen sitä ja muutakin, jos muistan.
- AnonyymiUUSI
Kiikkustuolia ei ole, mutta radiosta tulee Minttu ja Ville. Kun levy ilmestyi, olin pyörryksissä ihastuneena työkaveriin, enkä kertonut kenellekään, enkä varsinkaan hänelle. Oi niitä aikoja ja muisteloita.
- AnonyymiUUSI
Ei nykyajan vanhus ole mikään aivoton tatti, joka istuu kiikkustuolissa
pyörittämässä peukaloita. Nykyajan vanhus on vireä ihminen niin kauan
kunnes aivot alkaa rappeutua. Biologiselle vanhenemiselle ei mitään voi.- AnonyymiUUSI
Niin onhan donald trumpki kohta 80 ja toimii pressana
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030