Olen tulossa perheeni kanssa talvilomalle Suomissalmelle.

Anonyymi-ap

Onko aurattu luistinrataa Kiantajärven jäälle?

32

666

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos Sinä kerran tulet nii aurataan toki koko Kiantajärvi.

• Anonyymi

joko bemari on löydetty?

• Anonyymi

”Ihmisystävällisyys” on täälä hyvin tuntematon käsitys. Sensijaan toksisuus näkyy hyvin!
        Ajele ohi nilikka suorana .

• Anonyymi

Nahkanen sukututkija kertoi telvisiiossa olkaa jäykkänä ja tulkaa rinnalle

• Anonyymi

En muista onko Kiantajärvelle luistinrataa aurattu koskaan.

• Anonyymi

Pitäähän se yhelle nyt porukalle aurata voi hyvää päivää mikä toivomus?

• Anonyymi

Vai että ihan perheen kanssa, no jos sinua hoitavat mielenterveyden hoitohenkilökunnan lasket perheeksesi, monena talvena tämä ääliö on tänne muka tulossa, kelkkailemaan, mäen laskuun ja luistelemaan, eiköhän tämä hyyppä löydy ihan tältä kylältä.

• Anonyymi

Suomissi??

• Anonyymi

Lumperi on tulos homostelemaan Raipen ja kavereittensa kanssa

• Anonyymi

😂😂🤣👍

• Anonyymi

Vastauksista päätellen Suomussalmella ei kovin älyllistä porukkaa asu..

• Anonyymi

Suomissalmelle hän olikin menossa, ei Suomussalmelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomissalmelle hän olikin menossa, ei Suomussalmelle.

Ei kuitenkaan Juomissalmelle.

• Anonyymi

Miten voiskaan olla? Suurin osa samasta geenistä siitetty.

• Anonyymi

Ei todellakaan. Amiksen autopuoli jotenki laahattu läpi..

• Anonyymi

Suomussalmi tuo älykkyyden ja viisauksien paikkakunta. Vuosisatojen aikana on jalostunut kansa jota naapuri kunnat kadehtivat.

• Anonyymi

Uskallappas tulla tänne sanomaan tuo niin sohastaan porukalla sinua naurunappulaan keskellä Kiantajärven jäätä.

• Anonyymi

😝😝😝😝💪

• Anonyymi

Ei ole aurattu kun ei ole lunta, eikä jäätä. Joten aja nilkka suorana Inariin poroja naimaan.

• Anonyymi

Kannattaa suunnata Vaarannivalle, jos haluaa palvelua sekä aktiivilomailua.

• Anonyymi

Vuokkiin ehdottomasti..Sisäsiittosuus tehny sieläki ihmisistä erittäin kummallisia persoonia. Sen muuten huomaa tai sitä ei voi olla huomaamatta.

• Anonyymi

Täh?!
      Aurattukko luistinrataa en ymmärrä?

• Anonyymi

Pitää kait se aurata,kun oikein perheen kanssa tulee lomalle,onko muita toiveita?

• Anonyymi

Ilmoita kunnantalon info pisteeseen milloin saavut perille. Kunnan puolesta tulee joku virkamies asisstentteineen sinut toivottamaan tervetulleeksi. Varulta myös sossun toimiston henkilö on mukana. Voit täyttää loma avustushakemuksen heti ja rahat kilahtaa
        samantien tilille. Yleensä vastaanottopiste etelästä tulijoille on TB:n pihalla. Samalla kunta tarjoaa lounaan. Näin lomasi alkaa mukavasti. Joko majoitus on varattu? Kunta voi siinäkin sinua avustaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmoita kunnantalon info pisteeseen milloin saavut perille. Kunnan puolesta tulee joku virkamies asisstentteineen sinut toivottamaan tervetulleeksi. Varulta myös sossun toimiston henkilö on mukana. Voit täyttää loma avustushakemuksen heti ja rahat kilahtaa
        samantien tilille. Yleensä vastaanottopiste etelästä tulijoille on TB:n pihalla. Samalla kunta tarjoaa lounaan. Näin lomasi alkaa mukavasti. Joko majoitus on varattu? Kunta voi siinäkin sinua avustaa.

Kunnassa ajtomaattinen puhelinvastaaja sanoo”olen lomalla vuoteen 2027 asti”
        Oleppa oma-aloitteinen ja ihan omin puukkones koitat pärjäillä. Täälä karun kansan keskellä pitää omillaan selvitä.

• Anonyymi

😝😝…

• Anonyymi

Vieläkö pitäis ?
      Käsittämätön pyyntö.
      Auraa ite !

• Anonyymi

Tuolahan jo sanottiin. Ajele nilikka suorana venäjälle

• Anonyymi

Olen 58v työtön ja neitsyt 😮‍💨

• Anonyymi

Suomissalmi? Taasko nimi muuttunu?
      Ollu Ämmänsaari ollu Suomussalmi ollu Suomussalmi kk?
      Ei ihme että vaikka nimi muuttuski..
      Mutta ihmiset pysyy yhtä toksistina valittajina ..Pukeutuminenki makkaratakista tuulipukuun voi kun meinas unohtua huomiovaatteet joko oranssina tai keltaisina turvakengät pisteenä iin päällä…Ja nuo vaatteet on pyhänsä arkensa…
      Hiukset pipon alla joita ei pesty tai siistitty pitkään aikaan.
      Että ihan sama mikä kylällä nimenä. Ihmiset on pysyny samana

• Anonyymi

…ja kun kulkevat ohi haju on karmea.
        Alushousun pohjat täynnä jarrutusjäläkiä suoranaista paskaa😨

• Anonyymi

Olen Iikka itku iikka
      Olen neitsyt ja lihava
      Oikeasti nimeni on Markku

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      120
      3764
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      575
      3251
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      98
      1959
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1454
    5. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1396
    6. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      82
      1394
    7. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      103
      1203
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      47
      1159
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      126
      1143
    10. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      90
      1119
    Aihe