Onko aurattu luistinrataa Kiantajärven jäälle?
Olen tulossa perheeni kanssa talvilomalle Suomissalmelle.
32
666
Vastaukset
- Anonyymi
Jos Sinä kerran tulet nii aurataan toki koko Kiantajärvi.
- Anonyymi
joko bemari on löydetty?
- Anonyymi
”Ihmisystävällisyys” on täälä hyvin tuntematon käsitys. Sensijaan toksisuus näkyy hyvin!
Ajele ohi nilikka suorana .
- Anonyymi
Nahkanen sukututkija kertoi telvisiiossa olkaa jäykkänä ja tulkaa rinnalle
- Anonyymi
En muista onko Kiantajärvelle luistinrataa aurattu koskaan.
- Anonyymi
Pitäähän se yhelle nyt porukalle aurata voi hyvää päivää mikä toivomus?
- Anonyymi
Vai että ihan perheen kanssa, no jos sinua hoitavat mielenterveyden hoitohenkilökunnan lasket perheeksesi, monena talvena tämä ääliö on tänne muka tulossa, kelkkailemaan, mäen laskuun ja luistelemaan, eiköhän tämä hyyppä löydy ihan tältä kylältä.
- Anonyymi
Suomissi??
- Anonyymi
Lumperi on tulos homostelemaan Raipen ja kavereittensa kanssa
- Anonyymi
😂😂🤣👍
- Anonyymi
Vastauksista päätellen Suomussalmella ei kovin älyllistä porukkaa asu..
- Anonyymi
Suomissalmelle hän olikin menossa, ei Suomussalmelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomissalmelle hän olikin menossa, ei Suomussalmelle.
Ei kuitenkaan Juomissalmelle.
- Anonyymi
Miten voiskaan olla? Suurin osa samasta geenistä siitetty.
- Anonyymi
Ei todellakaan. Amiksen autopuoli jotenki laahattu läpi..
- Anonyymi
Suomussalmi tuo älykkyyden ja viisauksien paikkakunta. Vuosisatojen aikana on jalostunut kansa jota naapuri kunnat kadehtivat.
- Anonyymi
Uskallappas tulla tänne sanomaan tuo niin sohastaan porukalla sinua naurunappulaan keskellä Kiantajärven jäätä.
- Anonyymi
😝😝😝😝💪
- Anonyymi
Ei ole aurattu kun ei ole lunta, eikä jäätä. Joten aja nilkka suorana Inariin poroja naimaan.
- Anonyymi
Kannattaa suunnata Vaarannivalle, jos haluaa palvelua sekä aktiivilomailua.
- Anonyymi
Vuokkiin ehdottomasti..Sisäsiittosuus tehny sieläki ihmisistä erittäin kummallisia persoonia. Sen muuten huomaa tai sitä ei voi olla huomaamatta.
- Anonyymi
Täh?!
Aurattukko luistinrataa en ymmärrä? - Anonyymi
Pitää kait se aurata,kun oikein perheen kanssa tulee lomalle,onko muita toiveita?
- Anonyymi
Ilmoita kunnantalon info pisteeseen milloin saavut perille. Kunnan puolesta tulee joku virkamies asisstentteineen sinut toivottamaan tervetulleeksi. Varulta myös sossun toimiston henkilö on mukana. Voit täyttää loma avustushakemuksen heti ja rahat kilahtaa
samantien tilille. Yleensä vastaanottopiste etelästä tulijoille on TB:n pihalla. Samalla kunta tarjoaa lounaan. Näin lomasi alkaa mukavasti. Joko majoitus on varattu? Kunta voi siinäkin sinua avustaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoita kunnantalon info pisteeseen milloin saavut perille. Kunnan puolesta tulee joku virkamies asisstentteineen sinut toivottamaan tervetulleeksi. Varulta myös sossun toimiston henkilö on mukana. Voit täyttää loma avustushakemuksen heti ja rahat kilahtaa
samantien tilille. Yleensä vastaanottopiste etelästä tulijoille on TB:n pihalla. Samalla kunta tarjoaa lounaan. Näin lomasi alkaa mukavasti. Joko majoitus on varattu? Kunta voi siinäkin sinua avustaa.Kunnassa ajtomaattinen puhelinvastaaja sanoo”olen lomalla vuoteen 2027 asti”
Oleppa oma-aloitteinen ja ihan omin puukkones koitat pärjäillä. Täälä karun kansan keskellä pitää omillaan selvitä. - Anonyymi
😝😝…
- Anonyymi
Vieläkö pitäis ?
Käsittämätön pyyntö.
Auraa ite ! - Anonyymi
Tuolahan jo sanottiin. Ajele nilikka suorana venäjälle
- Anonyymi
Olen 58v työtön ja neitsyt 😮💨
- Anonyymi
Suomissalmi? Taasko nimi muuttunu?
Ollu Ämmänsaari ollu Suomussalmi ollu Suomussalmi kk?
Ei ihme että vaikka nimi muuttuski..
Mutta ihmiset pysyy yhtä toksistina valittajina ..Pukeutuminenki makkaratakista tuulipukuun voi kun meinas unohtua huomiovaatteet joko oranssina tai keltaisina turvakengät pisteenä iin päällä…Ja nuo vaatteet on pyhänsä arkensa…
Hiukset pipon alla joita ei pesty tai siistitty pitkään aikaan.
Että ihan sama mikä kylällä nimenä. Ihmiset on pysyny samana- Anonyymi
…ja kun kulkevat ohi haju on karmea.
Alushousun pohjat täynnä jarrutusjäläkiä suoranaista paskaa😨
- Anonyymi
Olen Iikka itku iikka
Olen neitsyt ja lihava
Oikeasti nimeni on Markku
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203764Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5753251- 981959
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221454Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821394- 1031203
- 471159
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1261143- 901119