Statcounterin uudet luvut paljastivat, että Windows 11:n käyttö on kasvanut Suomessa lähes viisi prosenttia viimeisen kuukauden aikana. Tämä viittaa siihen, että monet käyttäjät valmistautuvat lopultakin Windows 10:n kuoppaamiseen.
Windows 11
13
165
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös kaikki pitänyt siirtyä Linuxiin.
- Anonyymi
Aika moni onkin siirtynyt Linuxiin, ite en koskisi Win11:sta pitkällä tikullakaan koska siitä ei ole kuin harmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni onkin siirtynyt Linuxiin, ite en koskisi Win11:sta pitkällä tikullakaan koska siitä ei ole kuin harmia.
Linuxista ei ole kuin harmia. Win11 muuten ok, mutta siinä on ärsyttäviä mainoksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linuxista ei ole kuin harmia. Win11 muuten ok, mutta siinä on ärsyttäviä mainoksia.
Mainokset saa pois asetuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linuxista EI ole mitään harmeja!! Joten puhut silkkaa paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me voida mitään sun osaamattomuudellesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole mitään osaamattomuutta, että linkura on plöräys, tai että windowsissa on ärsyttäviä mainoksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainokset saa pois asetuksesta.
Sekin on ärsyttävä, kun joutuu penkomaan asetuksia noin turhan asian takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettekö te urpot tajua, että näiden systeemien kuuluu olla helppoja käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole mitään osaamattomuutta, että linkura on plöräys, tai että windowsissa on ärsyttäviä mainoksia.
Ei ole mitään linkuraa ja se mikä on plöräys on sun wintoosas, Linux ei ole plöräys!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettekö te urpot tajua, että näiden systeemien kuuluu olla helppoja käyttää.
Miksei ne sitten ole? Microsoft vain muuttaa jotain systeemiä, jotta saataisiin jotain "uutta".
- Anonyymi
Asensin juuri Windows 11 koneelleni, tämä on aivan mahtava järjestelmä. Kaikki toimii heittämällä, ei säätämistä tai muutakaan huopaamista, kaikki toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161