HPK:n yleisöanti

Anonyymi-ap

HPK järjestää yleisöannin . Rahaa tarvitaan lisää. Eikö siellä ollut osakeantia hiljattain? Miksi kaupunki ei laita kunnon summaa kerralla rahaa niin saataisiin taas menestystä aikaan. HPK on tärkeä osa Hämeenlinnaa. Luulisi nyt kaupungin päättäjienkin näkevän, että millainen imagoarvo ja elinvoimatekijä HPK on kaupungille.

13

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisi kiva tietää paljonko kaupunki on ajan saatossa fyffeä lapioinut pullokerhoon.

• Anonyymi

No ainakin infraan on palanut fyffeä ja paljon, kun huomioidaan myös junnujen halli ja jää tarpeet.

• Anonyymi

Peileissä käy muutamat kaupunkilaiset jos käy eikä kaupunki. Rahojen järjestäminen huvitukseen kuuluu maksajille eikä kaupungille, veronmaksajille.

• Anonyymi

Rahat pois yleisöhönöiltä ja kaupungin avustukset vielä sen päälle.

• Anonyymi

Tulispa se Markku jo vihdoin ja ostaisi Kerhon.

• Anonyymi

Nythän on tilastojen valossa pelattu hyvin viime aikoina… vai molariko HPK:a pitää pystyssä yksin, kun katsoo torjuntoja?

• Anonyymi

Tulos hieman imartelee. Karsintoja tuskin vältetään kuitenkaan.

• Anonyymi

Ei kai kaupunkin tehtävä tukeaan huonosti hoidettua ammatti kiekkoilua. Kerho on kaupungin lemmikki

• Anonyymi

Minulle on epälvää onko 5.500 euron rajoitus ylä- vai alaraja ? Tapparan annissa alaraja oli 51.000 euroa. Perseaukiset pidettiin poissa.

• Anonyymi

Eli ainakin sinut.

• Anonyymi

Kaupungin tuet väheni kun HPK sta tehtiin OY. Jää kaupungilla enemmän rahaa tilata konsultteja.

• Anonyymi

Miksei niitä saisi tilata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei niitä saisi tilata?

itse ole hankkimassa 5000 €:lla HPK:n osakkeita ja oletan, että tuolla summalla saan jatkaa myös pelien katsomista tarjoilujen kera Hämeenlinnan kaupungin aitiosta muiden vakiodokaajien kanssa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      168
      2857
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      60
      2160
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      202
      2145
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1786
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      94
      1684
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1571
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      92
      1333
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1100
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      206
      1080
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1059
    Aihe