Lastensuojeluorganisaation ongelma on tämä: Vallankäyttö, jossa työntekijät keksivät mielenterveysvalheita ja vääristelevät perheiden asiat varmistaakseen virkamiehen aseman toteutumisen. Lastensuojelu on poliittista agendaa toteuttava etujärjestö. Lastensuojeluorganisaation agenda on sosialisoida lapset yhteiskuntaan sopiviksi, jotta lapset tottelisivat auktoriteetteja varhaiskasvatuksessa, koulussa ja työelämässä sekä sopeutuisivat yhteiskunnalliseen hierarkiaan. Lastensuojeluorganisaation tavoitteet ja toiminta ovat ristiriidassa lastensuojelunlain kanssa. He kaappaavat lain, julkiset verovarat ja julkisen palvelun oman salaisen agendansa toteuttamiseen. He eivät tue vanhempia ja lapsia tai ratkaise ongelmia vaan vaativat niiden hoitamista itse, jotta ne eivät estäisi lastensuojelun toimintaa. He ottavat ohjat lapsen sosialisaatiosta ja pakottavat vanhemmat mukaan tai muuten he ottavat lapset huostaan. Lastensuojelu käyttää poliittista mielialaa lapsenmurhien ja väkivallan estämisestä verukkeena omalle sosialisaatioagendalleen. He tekaisevat tuen tarpeen ja mielenterveysongelmat oikeuttaakseen kontrollin ja vapaudenriiston, vetoavat olettamuksiin riskeistä, jotka eivät koskaan johda haittaan sekä käyttävät lapsen etua syrjimiseen, kun vanhempi ei pysty toteuttamaan komentoja, on sairas tai vastustaa. He kätkevät vaatimuksensa lässyttävään, teennäiseen sosiaalityön asiakkaan kohtaamistapaan ja vetoavat moraaliseen oikeuteen, psykologisointiin ja kuntoutukseen alentaessaan oikeuksia ja vapauksia tahtonsa rikkomisesta.
Lastensuojelun ongelma on tämä
5
291
Vastaukset
- Anonyymi
Toivo ei ole sinun omaisuuttasi
- Anonyymi
Jo pelkästään tämä kirjoitus osoittaa kohdallasi mielenterveyden horjumisen.
- Anonyymi
Vaimo lähti. Lapsi lähti. Oliko sen arvoista? Olisiko kannattanut hakea apua mielenterveysongelmiisi, niin sinullakin voisi vielä olla perhe koossa.
Nyt Teemu otat itseäsi niskasta kiinni ja menet terapiaan ja aloitat asianmukaisen lääkityksen. Hoida itsesi kuntoon, niin voit olla vielä jossain vaiheessa osa Toivon elämää.- Anonyymi
Preeme menee mieluusti vankilaan ennemmin kuin myöntää tehneensä virheitä. Oman päänsä sisällä hän on aina uhri, marttyyri.
- Anonyymi
Lastensuojelulla on vuosibudjetti kuten muillakin sosiaalipuolen virastoilla. Budjetti pitää käyttää, jotta seuraavana vuonna saadaan suurempi budjetti. Tämä saa lastensuojelun huostaanottamaan herkemmin. En ole huostaanottoja vastaan. Itse olisin jo nuorena, kun kuulin että tämmöinen asia on olemassa, halunnut tulla huostaanotetuksi niistä oloista missä kasvoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682329Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921536Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621322Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711319- 1281207
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1381064Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901031- 701008
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73969- 116946