Onko pyöräily hiihtoladulla sallittu siellä?
Olen tulossa talvilomalle Suomussalmelle stadista!
11
319
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyt hulluja puhu! Täällä on niin viisaat päättäjät, että kaikki muu on laduilla kielletty paitsi hiihto.
Ei ne päättäjät osaa katsoa asioita isommassa kuvassa. - Anonyymi
Jos alasti oot ni sitte.
- Anonyymi
Vain pinkillä tai kukilla koristelulla retro Jopolla.
- Anonyymi
Hossa on edistyksellisempi, siellä voi myös talvipyöräillä monitoimiuria!
- Anonyymi
Vae oekein zadista asti, heh heh hee!
- Anonyymi
Saa ajaa umpihangessa.
- Anonyymi
Et osaa edes ajaa pyörällä.
Stadilainen ajaa vain snygillä tsygällä. - Anonyymi
Only in Ohio NPC
- Anonyymi
NPC Tulee sanoista ”nonplayable character”. Termi viittaa alunperin tietokonepelien yksinkertaisesti kirjoitettuihin sivuhahmoihin, joita tietokone ohjaa ja joilla ei itse voi pelata. Nykyään termillä viitataan myös ihmisiin, jotka ovat älyllisesti laiskoja, eivätkä ajattele tai tee päätöksiä itsenäisesti
- Anonyymi
Lyhenne tulee kyllä sanoista none price civil
- Anonyymi
On jos sukset alla..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344565Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752974- 472453
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451757- 781429
- 211381
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831232PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137949- 69928
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884