IL: "Lääkäri ei löytänyt Jaakolta, 37, yhtään siittiötä – Sitten puoliso näytti positiivista raskaustestiä"
Hallelujaaa, Jeesus on jälleen maan päällä! Kolme tietäjää ovat jo matkalla!
Nyt se on taas totta!
21
284
Vastaukset
- Anonyymi
Joko Harjun laelle ristiä kasataan?
- Anonyymi
Kysy äidiltäs aasi
- Anonyymi
Maria parka, saa siinä selittää reissujaan.
- Anonyymi
Jännää kääkk
- Anonyymi
Eikös joku Maria pyöräyttäynt poitsun jossa ? 50 luvulla koulukirja kertoi tuon olleen mahdollista menneisyydessä , ja nyt se on uusiutunut . Kyllä Naisen elämä voi olla vaarallista .
- Anonyymi
Pian Mooses tulee ja syrjäyttää vedet Jyväsjärvestä ja huutokauppias saa satoja polkupyöriä myytäväksi. Hallelujaa!
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Mitenkähän kauan se pohja on kuivana? Pitäisi käydä katsomassa löytyisikö hampaat vielä. Putosivat yrjötessä sillalta syksyllä.
- Anonyymi
Minä sain kesällä 9 kilon hauen jolla oli tekarit.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Et huomannut vilkasta oliko niiden kitalakeen kaiverrettu PV?
- Anonyymi
Kysy äidiltäs aasi
- Anonyymi
En älynnyt katsoa. Vein ne huutokauppakeisarille huutokaupattavaksi
- Anonyymi
Tyyppi oli ampunut viimeisensä ennen lekurin syyniä. Se oli tepsinyt. Se oli varmaan se kuuluisa Simo- siittiö, kaikkien siimahäntien isä.
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Aika yleistä että nuori nainen tulee raskaaksi "vessan seinästä" ja tuloksena olisi tumma pötkö.
- Anonyymi
Ei minultakaan lääkäri löytäisi yhtäkään siittiöitä koska kaikki olen roiskinut milloin mihinkäkin.
- Anonyymi
Älä huoli Suomi poika. Minä pitää huoli sinun vaimo ja tyttöystävä.
Kyllä sinä saa lapsi, me olla hyvin auttava Suomi nainen. - Anonyymi
Ei kait tuossa, lapset on kivoja.
- Anonyymi
miksi lapsi näytti naapurin pertiltä
- Anonyymi
Jaakko oli käynyt vieraissa naisissa.Kantoi nyt käyntireisultaan pesästä saamiaan siitiöitä puolisonsa pesään.Hallelujaa.ei siinä tarvita edes muita.!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502029
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241230Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831048- 35908
- 107898
- 53844
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21775Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58739Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711