Hämeenlinnassa on murtauduttu asuntoon rikkomalla kerrostalon ovi ja viety sieltä huomattaalla summalla arvokoruja Korujen kuvat löytyy Poliisin sivuilta. Silmät auki jos joku kaupittelee kadulla mummoille sormuksia. Soito hätänumeroon ja nopea pakeneminen lähimpään kahvilaan kävelysauvojen kanssa!
www.Poliisi/ajankohtaista
Koruvarkaus
15
194
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Suolen Sherlock sai näköjään uuden keikan tuhopolttojen jälkeen. Työt häneltä eivät lopu näin sairaassa maailmassa.
- AnonyymiUUSI
???
- AnonyymiUUSI
Kuka kumma luulee että sivistää porukkaa kopioimalla tänne sanomalehtien uutisia. Eiköhän porukka ne ihan itse selaile ja mitä tulee ohjeisiin rosmojen kiinnisaamiseksi niin tulee mieleen 70-luku kun viimeksi mummoille kaupattiin kelloja kadulla. Tai Aku Ankastako tuo noi repii.
- AnonyymiUUSI
Mistä saan kävelysauvat?
- AnonyymiUUSI
Asuntokin olisi kiva. nimim. mummo asunnoton
- AnonyymiUUSI
Ei lukenut poliisin tiedotteessa, mummolta varastettiin oikeus asuntoon.
Poliisin tiedotteessa lukee, joku säilytti kynnysmaton alla timantteja jotka varastettiin. Koko poliisikunta on hälytysvalmiudessa ja kaikki muu toiminta on keskeytetty. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei lukenut poliisin tiedotteessa, mummolta varastettiin oikeus asuntoon.
Poliisin tiedotteessa lukee, joku säilytti kynnysmaton alla timantteja jotka varastettiin. Koko poliisikunta on hälytysvalmiudessa ja kaikki muu toiminta on keskeytetty.Marilyn Monroe Singing Happy Birthday / President John F Kennedy 1962 https://www.youtube.com/watch?v=DJ7E1fzQzd8
Toinen Monroen tunnettu kappale on 'Diamonds Are A Girl's Best Friend'.
- AnonyymiUUSI
Jos oot hottis mummo voin majoittaa.
T: vaari hattulasta.- AnonyymiUUSI
Ei kiitos Hattulaan.
- AnonyymiUUSI
Nyt aukesi paikka mummolle poltinaholta. Mulla iso kaksio ja kauhea nälkä. Kokkaamaan kun sinut saisin samalla. Nam nam!
Seppo hevosenkengästä odottaa mummoaan.- AnonyymiUUSI
Valtakunnanjohtaja Mäkisen mukaan omistaja, joka ei omistanut hevosta, säilytti hevosta huolimattomasti, jäätyään hevosen alle.
- AnonyymiUUSI
Mitäs mummolle maksettais??
- AnonyymiUUSI
Timjamimunakas perinteinen aloitus
- AnonyymiUUSI
Mummo saa asunnon missä asua ja Sepolta visa rinnakaiskortin kauppaan. Eli ilmanen kortteeri Sepillä ja voi maksaa menonsa Sepin luottokortilla. Seppo kaipaa kokkia, siivojaa sekä selänpesijää saunaan ja hierojaa ym kliffaa itelleen mummosta. Itse jos olisin asunnoton mummo menisin äkkiä Sepille ennen kun joku muu vie hevosenkengän Sepin!
- AnonyymiUUSI
Juu kyllä noissa reunaehdoissa on paljon sellaista mihin on syytä suhtautua epäilyksellä., ja tasavertainen pari- tai muukaan suhde ei kauaa kestä (jos ollenkaan) pelkän materian varassa. Luin että joku muu vie hevosenkengän Sepiin, ehkä sekin on mahdollista. Itse en kyllä veisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä442389Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2802322- 1181634
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461330- 1151277
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271167PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1411150- 741049
- 661007
- 70980