Roistovaltio pelaa todella likaistapeliä. Venäjänkansan pitäisi tehdä kansannousu ja kääntyä nyt pähkähullua johtoaanvastaan ja syöstä se vallasta jotta he itse pääsevät joskus viettämään normaalia ei alistettua elämää..
Vastaukset 14
- Anonyymi
Ei kulista siihen ole, vuosisadat orjana ja lihamyllyn ruokana on tehnyt tehtävänsä.
- Anonyymi00015
Oöe hiljaa, torpparin orja
- Anonyymi
Roistous on koko kansan elämäntapa - kaikki mukas on yhteistä siellä vieläkin ja pulterin lakkarin pullistelevat valtaa ja omaisuutta.
- Anonyymi
Vaari sanioi aina että " ryssä on aina ryssä , se ei muuksi muutu"
- Anonyymi00016
Niin kuten on ukrsinalsisetkin
.
- Anonyymi
Ihan puhdasta sadismia, natsismia ja fasismia venäläisten taholta jälleen kerran.
- Anonyymi00012
Rakkaat toverit tämä on ihan vaan sosialismia, niin kauan kuin non sosialisteja ei sodat maailmasta lopu, Sosilisti ryöstää raiskaa ja tuhoa,a muuta se ei osaa
- Anonyymi00011
Pommittaahan Ukrainakin Venäjän öljyvarastoja. Se voi rajoittaa kymmenientuhansie venäläisten automatkailua.
Kun pommi usuuasuintaloon Ukrainassa, siinä ei juuri menehdy parikymmentä ihmistä enempää - Anonyymi00017
Eiköhän Johdossa vikaa?? Hullujako koko johtoporras?? Eikö muuta maailmaa saa hulluilla olla. Tappaminenko parasta?? Vastustaakko Ei älyttömyykseen saa?? Älykö maailmasta ns. Ihmisiltä pois. Apinat erikseen???
- Anonyymi00018
Sairas maa, valitettavasti. Putin on katkera, kuten oli Hitlerkin.
- Anonyymi00019
Tehdään ristinmerkkejä ja tapetaan, saatanan omistama kansa, ei Kristuksen valossa vaeltava.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2161039Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "215784- 68687
- 48609
- 46593
- 64566
- 77534
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513