Marimekko

Tiina

Minkälaisia Marimekon eri tuotteita teillä on? Meille ostettiin eilen kahviastiasto ja pyyhkeitä.

5

710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marimekkolainen

Olen vasta viime aikoina innostunut marimekosta,ja on tullut hankittua jokunen käsipyyhe,laseja,patalaput ja kinnas,verhokankaita ja laukku.

• cathy

En pidä Marimekon kankaista sisustuksessa, liian kovia ja räikeitä kuoseja.
        Joitakin Marimekon t-paitoja olen ostanut, mutta en niistäkään pidä. Näin kesäaikaan näkee lähes jokaisella Mari-laukun, Mari t-paidan jne...

• Nättiä kotiin kiitos!

Hauska kuulla, etteivät kaikki sentään ole hurahtaneet Marimekkoon, tuntuu välillä, ettei sillä väliä onko kuosi kaunis vai ei, kunhan on vaan Marimekkoa. Mielestäni suurin osa niistä kuoseista on todella rumia, enkä ottaisi kotiini vaikka annettaisiin. Unikkoakin tuntuu olevan joka nurkalla..Ei millään pahalla niille, jotka tykkäävät, tässä vain mielipiteeni ;-)

• Vaimo21v

Juu, en ole kyllä hirveän innokas marimekko fani, ainakaan kun suunnittelen uuden kotimme sisustusta. Tietty jotkut kankaat voisivat sopia esim tyynyihin tai ehkä pieneen seinävaatteeseen. Mutta verhoiksi en laittaisi, sillä ne on tosiaankin aika räikeitä. Ainut kangas josta tykkään todella paljon on Ananas-kuosi..ja sekin keltaisena... :D

mut makuasioistahan ei voi kiistellä... :D :D

• Anonyymi00005

Hei!
      Olen tekemässä opinnäytetyötäni, jonka aiheena on asiakkaiden mielikuva Marimekko-brändistä. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, millaisia mielikuvia, kokemuksia ja arvoja kuluttajat liittävät brändiin sekä mitkä tekijät vaikuttavat ostopäätöksiin ja brändiuskollisuuteen.
      Toteutan tutkimuksen kyselylomakkeella, ja vastaaminen vie vain muutaman minuutin. Kyselyyn voi vastata täysin anonyymisti, eikä yksittäisiä vastaajia voida tunnistaa tuloksista. Kaikki vastaukset käsitellään luottamuksellisesti ja niitä käytetään ainoastaan opinnäytetyöhöni.
      Olisin erittäin kiitollinen, jos voisit käyttää hetken aikaa kyselyyn vastaamiseen. Jokainen vastaus on tutkimukseni kannalta tärkeä.
      Kiitos paljon avustasi!
      linkki kyselyyn: https://link.webropolsurveys.com/S/5A08630862DE4180

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      184
      5052
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      24
      4453
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      257
      3034
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2922
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2531
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27