Ring...Ring...Ring

Anonyymi-ap

No moikku sari, kiva kun soittelat taas, mitäs sul on mielessä?

No hei vaalit on jo ovella ja kun toi jari näyttää asettuvan taas ehdokkaaksi, niin sitä vaan, et sitä pitää nyt teidän häsassa alkaa mustamaalata, ettei se uusi taas hallituksen puhiksen paikkaansa. Mulla rupee oleen lompsa aika tyhjä, näit kai että mulla oli viime vuonnakin vaan kuus tonnii ansiotulot, tässä on kuule kituutettu, lainattu rahaa sieltä täältä, et pysytään ees leivässä. Jos saisin puhiksen tulot takaisin vaikka sitte, jos teette hyvää työtä toimituksessa.

Joo mä voisin rustata lehteen negaatioita siitä päätoimittajan arvovallalla, ja laitan sanaa, et muutkin miettii miten saatas jarin äänimäärää laskeen. Ainut tässä nyt on, kun Hämeenlinnassa menee niin huippuhyvin toi talous ja on mennyt koko jarin puhiksen ajan. Ei me voida kuitenkaan salata noita talouslukuja, kun ne tulee julki sitten ainakin ylen kautta.

Joo, mutta kun julkaisette taloutta, niin älkää ottako jarin haastattelua ja sivuuttakaa se koko asian suhteen.

OK, mä sanon virtaselle, että jättää jarin ulos koko jutusta, ja hei mähän voisin laittaa ton ykköskorttelin alennustilan kokonaan jarin syyksi, vai mitä?

Jep se on hyvä idea ja sitten voisitte nostaa mun ansioita kaupungin hallinnossa esille lehdessä.

Ai mitä ansioita?

No tota niin no jaaha ootas nyt sitte....... sä voisit kehua mun aitoutta ja avoimmuutta ja mun kaunista hymyä ja kukkamekkoo tai valehtelet vaikka jotain, kyllä sä keksit.

23

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sari ja iisakki hommaili taannoin myöskin suurlukiota kaupunkiin, joka sittemmin meni kyllä persiilleen ja maksoi meille veronmaksajille lehtitiedon mukaan peräti 500 000 euroa

• Anonyymi

Kiemunkin toimittaja-kaudesta on mieleen jäänyt lat. faeces kuvallinen esittely lehden sivulla.

Tämä tietenkin ärsyynnytti paikallista äärioikeistoa, eli kokoomusta, ja Kiemungille järjesteltiin SCC-ansa sekä poislähtö poliitikasta ja maksettavaa ojennuksena.

Sellaista se suomalainen sananvapaus fasistien johdolla on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiemunkin toimittaja-kaudesta on mieleen jäänyt lat. faeces kuvallinen esittely lehden sivulla.

Tämä tietenkin ärsyynnytti paikallista äärioikeistoa, eli kokoomusta, ja Kiemungille järjesteltiin SCC-ansa sekä poislähtö poliitikasta ja maksettavaa ojennuksena.

Sellaista se suomalainen sananvapaus fasistien johdolla on.

Tähän kun vielä yhdistetään tyypillinen kokoomuslainen narsismi, mitään sananvapautta ja yhteiskunnallista keskustelua ei ole olemassakaan.

• Anonyymi

Kalliiksi kävivät nämä scc hölmöt

• Anonyymi

Häsa vaikenee

• Anonyymi

Arka aihe.

Ja aloituksesta puuttuvat muut kuin kokoomus-vaihtoehdot.

• Anonyymi

Pravda on totuus

• Anonyymi

Gäry on aktiivinen ja katkera mutta kohde on väärä. Tulisi purkaa katkeruutta suopon suhteen tuon talousneron.

• Anonyymi

Tänään Tuulia Viitanen näkee demokratian kannalta ongelmallisena, Jari Koskisen suuren äänimäärän!!! Eikö kaupungin etujen mukaista ole, että hyvin asioita hoitanut henkilö pääsee hallinnossa kärkipaikalle jatkossakin. Näin ainakin, jos katsotaan kaupungin hyvää taloudellista tilannetta tällä hetkellä. Ja onko todella niin, että paljon ääniä saava ehdokas on uhka demokratialle? Aika outo näkökanta päätoimittajalla taas tänään.

• Anonyymi

Kateus suominaisten ydinosaamista.

• Anonyymi

Osaatko lukea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaatko lukea?

Osaan kyllä, mikähän Viitasen tekstissä oli epäselvää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaan kyllä, mikähän Viitasen tekstissä oli epäselvää

Ei mitään mutta osaatko lukea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään mutta osaatko lukea?

Jos ei itse osaa lukea ja jauhaa samaa kysymystä ymmärtämättä vastausta, kannattaisi ehkä mennä töihin johonkin muualle kuin tiedotusvälineeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei itse osaa lukea ja jauhaa samaa kysymystä ymmärtämättä vastausta, kannattaisi ehkä mennä töihin johonkin muualle kuin tiedotusvälineeseen.

Morjensta Gäry! Ymmärsikö mitä Suopo sinusta kirjoitti noin ihan oikeesti.

• Anonyymi

Viitanen lienee miettinyt tämän päivän sepustuksessaan päänsä puhki, mitä negatiivistä Jari Koskisesta löytyisi. Koskinen on kuitenkin niitä nuhteettomimpia poliitikkoja, joilla ei luurangot juurikaan kolise kaapissa. No Viitanen löysi sitten edes tämän, että paljon ääniä saanut paikallispoliitikko onkin uhka demokratialle. Sanoisin että huh huh, jos ei mitään oikeasti negatiivistä löydä, niin kannattaisi edes laittaa se turpavärkkinsä suppuun -häpeä Viitanen

• Anonyymi

Osaatko edes vähän lukea?

• Anonyymi

Suominainen uhka demokratialle

• Anonyymi

Pienet on kokoomuksella piirit.

• Anonyymi

Viitanen on pihalla niin kuin aina

• Anonyymi

Turhaa ei olla huolissaan lukutaidosta ja vielä tulisi ymmärtää lukemansa hönöt.

• Anonyymi

*ska-sanomien kopioiminen muualle heikentää jopa suoli-palstan tasoa.

• Anonyymi

Koska sää Rautio alat puhuun totta sun koulutuksestasi?
      Meinaakko olla nais-Pinokkio viälä miten pitkään?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      151
      6284
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      46
      1715
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1384
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      45
      1018
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      320
      1001
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      45
      903
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      899
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      866
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      857
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      845
    Aihe