No moikku sari, kiva kun soittelat taas, mitäs sul on mielessä?
No hei vaalit on jo ovella ja kun toi jari näyttää asettuvan taas ehdokkaaksi, niin sitä vaan, et sitä pitää nyt teidän häsassa alkaa mustamaalata, ettei se uusi taas hallituksen puhiksen paikkaansa. Mulla rupee oleen lompsa aika tyhjä, näit kai että mulla oli viime vuonnakin vaan kuus tonnii ansiotulot, tässä on kuule kituutettu, lainattu rahaa sieltä täältä, et pysytään ees leivässä. Jos saisin puhiksen tulot takaisin vaikka sitte, jos teette hyvää työtä toimituksessa.
Joo mä voisin rustata lehteen negaatioita siitä päätoimittajan arvovallalla, ja laitan sanaa, et muutkin miettii miten saatas jarin äänimäärää laskeen. Ainut tässä nyt on, kun Hämeenlinnassa menee niin huippuhyvin toi talous ja on mennyt koko jarin puhiksen ajan. Ei me voida kuitenkaan salata noita talouslukuja, kun ne tulee julki sitten ainakin ylen kautta.
Joo, mutta kun julkaisette taloutta, niin älkää ottako jarin haastattelua ja sivuuttakaa se koko asian suhteen.
OK, mä sanon virtaselle, että jättää jarin ulos koko jutusta, ja hei mähän voisin laittaa ton ykköskorttelin alennustilan kokonaan jarin syyksi, vai mitä?
Jep se on hyvä idea ja sitten voisitte nostaa mun ansioita kaupungin hallinnossa esille lehdessä.
Ai mitä ansioita?
No tota niin no jaaha ootas nyt sitte....... sä voisit kehua mun aitoutta ja avoimmuutta ja mun kaunista hymyä ja kukkamekkoo tai valehtelet vaikka jotain, kyllä sä keksit.
Ring...Ring...Ring
23
306
Vastaukset
- Anonyymi
sari ja iisakki hommaili taannoin myöskin suurlukiota kaupunkiin, joka sittemmin meni kyllä persiilleen ja maksoi meille veronmaksajille lehtitiedon mukaan peräti 500 000 euroa
- Anonyymi
Kiemunkin toimittaja-kaudesta on mieleen jäänyt lat. faeces kuvallinen esittely lehden sivulla.
Tämä tietenkin ärsyynnytti paikallista äärioikeistoa, eli kokoomusta, ja Kiemungille järjesteltiin SCC-ansa sekä poislähtö poliitikasta ja maksettavaa ojennuksena.
Sellaista se suomalainen sananvapaus fasistien johdolla on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiemunkin toimittaja-kaudesta on mieleen jäänyt lat. faeces kuvallinen esittely lehden sivulla.
Tämä tietenkin ärsyynnytti paikallista äärioikeistoa, eli kokoomusta, ja Kiemungille järjesteltiin SCC-ansa sekä poislähtö poliitikasta ja maksettavaa ojennuksena.
Sellaista se suomalainen sananvapaus fasistien johdolla on.Tähän kun vielä yhdistetään tyypillinen kokoomuslainen narsismi, mitään sananvapautta ja yhteiskunnallista keskustelua ei ole olemassakaan.
- Anonyymi
Kalliiksi kävivät nämä scc hölmöt
- Anonyymi
Häsa vaikenee
- Anonyymi
Arka aihe.
Ja aloituksesta puuttuvat muut kuin kokoomus-vaihtoehdot. - Anonyymi
Pravda on totuus
- Anonyymi
Gäry on aktiivinen ja katkera mutta kohde on väärä. Tulisi purkaa katkeruutta suopon suhteen tuon talousneron.
- Anonyymi
Tänään Tuulia Viitanen näkee demokratian kannalta ongelmallisena, Jari Koskisen suuren äänimäärän!!! Eikö kaupungin etujen mukaista ole, että hyvin asioita hoitanut henkilö pääsee hallinnossa kärkipaikalle jatkossakin. Näin ainakin, jos katsotaan kaupungin hyvää taloudellista tilannetta tällä hetkellä. Ja onko todella niin, että paljon ääniä saava ehdokas on uhka demokratialle? Aika outo näkökanta päätoimittajalla taas tänään.
- Anonyymi
Kateus suominaisten ydinosaamista.
- Anonyymi
Osaatko lukea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko lukea?
Osaan kyllä, mikähän Viitasen tekstissä oli epäselvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaan kyllä, mikähän Viitasen tekstissä oli epäselvää
Ei mitään mutta osaatko lukea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään mutta osaatko lukea?
Jos ei itse osaa lukea ja jauhaa samaa kysymystä ymmärtämättä vastausta, kannattaisi ehkä mennä töihin johonkin muualle kuin tiedotusvälineeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei itse osaa lukea ja jauhaa samaa kysymystä ymmärtämättä vastausta, kannattaisi ehkä mennä töihin johonkin muualle kuin tiedotusvälineeseen.
Morjensta Gäry! Ymmärsikö mitä Suopo sinusta kirjoitti noin ihan oikeesti.
- Anonyymi
Viitanen lienee miettinyt tämän päivän sepustuksessaan päänsä puhki, mitä negatiivistä Jari Koskisesta löytyisi. Koskinen on kuitenkin niitä nuhteettomimpia poliitikkoja, joilla ei luurangot juurikaan kolise kaapissa. No Viitanen löysi sitten edes tämän, että paljon ääniä saanut paikallispoliitikko onkin uhka demokratialle. Sanoisin että huh huh, jos ei mitään oikeasti negatiivistä löydä, niin kannattaisi edes laittaa se turpavärkkinsä suppuun -häpeä Viitanen
- Anonyymi
Osaatko edes vähän lukea?
- Anonyymi
Suominainen uhka demokratialle
- Anonyymi
Pienet on kokoomuksella piirit.
- Anonyymi
Viitanen on pihalla niin kuin aina
- Anonyymi
Turhaa ei olla huolissaan lukutaidosta ja vielä tulisi ymmärtää lukemansa hönöt.
- Anonyymi
*ska-sanomien kopioiminen muualle heikentää jopa suoli-palstan tasoa.
- Anonyymi
Koska sää Rautio alat puhuun totta sun koulutuksestasi?
Meinaakko olla nais-Pinokkio viälä miten pitkään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516284
- 461715
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381384- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3201001Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45903Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845