Minulla oli 8 metriä eili suunnillen 262,4 jalkaa kirja hylyä hua hinissä ja muistaakseni kerran kolme luin kirjan... pelikanimuistio, ja aivan varmasti
https://ibb.co/9mzC0m1j
vastaa kolmea resupeppu pattayan pojua
https://ibb.co/qYpHcnGC
voin vakuuttaa.
Leukailu on taito laji...
11
182
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ihmettä tuo kovakuntoinen SchwarzkopfProfessional hiusmalli piilottelee laatupaitansa alla?
- Anonyymi
Siellä onnettomuuspaikalla oli alunperin kaksi poliisia ja nälkäinen Pasanen... Sitten ei ollut enää kuin yksi poliisi, jota Pasanen kutsui nimellä "jälkiruoka"...
- Anonyymi
Vittuilu on taitolaji joka vaatii suhteellisen paljon älykyyttä, siksi lahkolaiset on jatkuvasti jäähyllä.
- Anonyymi
Pallomahainen Posso Pasanen ei pärjää, niin jäähyttää ja poistellee ihan modena.
Säälittävistä säälittävin luuserimulkku siis kyseessä ja kaikkea muuta kuin älykäs. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pallomahainen Posso Pasanen ei pärjää, niin jäähyttää ja poistellee ihan modena.
Säälittävistä säälittävin luuserimulkku siis kyseessä ja kaikkea muuta kuin älykäs.Säälittävää, niin mikä on säälittävää ja mikä järkevyyttä?
Minun mielestäni on säälittävää syyttää viestien poistattamisesta kun jokainen tietä että niitä ei suinkaan toiset kommentoijat poista ja tuo modejauhanta ei todellakaan ole järkevyyden osoitus.
Mitä tulee itse taitolajiin, niin rakkaiden taitolaji ei ole kehittynyt vuosikausiin, vaan on saman toistamista ja taas, joka on tosi kuivaa, ei mitään osoitusta järkevyydestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävää, niin mikä on säälittävää ja mikä järkevyyttä?
Minun mielestäni on säälittävää syyttää viestien poistattamisesta kun jokainen tietä että niitä ei suinkaan toiset kommentoijat poista ja tuo modejauhanta ei todellakaan ole järkevyyden osoitus.
Mitä tulee itse taitolajiin, niin rakkaiden taitolaji ei ole kehittynyt vuosikausiin, vaan on saman toistamista ja taas, joka on tosi kuivaa, ei mitään osoitusta järkevyydestä.Älä lässytä pasasta senssukka, itse olet kertonut olevasi mode.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä lässytä pasasta senssukka, itse olet kertonut olevasi mode.
Ahaa että näin nyt.
Siis Senssu onkin olemassa modena, eikä ole Numban mielikuvituskaveri, yksikkökaksikko, tuohan on täydellinen rakkaan järkevyyden osoitus.
Onko sulla Urpå muuten laittaa passia puuhun ..... hauskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa että näin nyt.
Siis Senssu onkin olemassa modena, eikä ole Numban mielikuvituskaveri, yksikkökaksikko, tuohan on täydellinen rakkaan järkevyyden osoitus.
Onko sulla Urpå muuten laittaa passia puuhun ..... hauskaa.Kouluaikoina sinua pidettiin tyhmänä, kun et oppinut laskemaan, lukemaan etkä kirjoittamaan. Tilanne ei ole parantunut nyt aikuisenakaan. Sama tollo. Päästötodistuksen olet saanut säälistä. Kerro rehellisesti montako kertaa jäit luokallesi? Arvaan että neljästi, vai vieläkö useammin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouluaikoina sinua pidettiin tyhmänä, kun et oppinut laskemaan, lukemaan etkä kirjoittamaan. Tilanne ei ole parantunut nyt aikuisenakaan. Sama tollo. Päästötodistuksen olet saanut säälistä. Kerro rehellisesti montako kertaa jäit luokallesi? Arvaan että neljästi, vai vieläkö useammin?
Nyt taas olet ymmärtänyt väärin, minulle luki näkyi vasta kun aloin kirjoittaa koneella, eli siinä 80 luvun lopulla, ja sekin vain kirjoittaessa tietokoneella, jotenkin aivot eivät pysy sormien perässä, mutta tuolloin ei kukaan ymmärtänyt mistä se johtuu, kun olen muuten hyvä kirjoittamaan aina... En ole koskaan jäänyt luokalle. Miten sanoin älykkyys on sinun osalta huomattavan heikko, Vittuilu on taitolaji.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävistä säälittävin luuserimulkku siis kyseessä ja kaikkea muuta kuin älykäs.No niin kattila ei kestänyt paineta, kili kali, koli...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
... JA HYVÄ KIRJOITTAJA ...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1212355- 1341885
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631236Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1051206En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771091Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24996Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56942