Minulla oli 8 metriä eili suunnillen 262,4 jalkaa kirja hylyä hua hinissä ja muistaakseni kerran kolme luin kirjan... pelikanimuistio, ja aivan varmasti
https://ibb.co/9mzC0m1j
vastaa kolmea resupeppu pattayan pojua
https://ibb.co/qYpHcnGC
voin vakuuttaa.
Leukailu on taito laji...
11
129
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mitä ihmettä tuo kovakuntoinen SchwarzkopfProfessional hiusmalli piilottelee laatupaitansa alla?
- AnonyymiUUSI
Siellä onnettomuuspaikalla oli alunperin kaksi poliisia ja nälkäinen Pasanen... Sitten ei ollut enää kuin yksi poliisi, jota Pasanen kutsui nimellä "jälkiruoka"...
- AnonyymiUUSI
Vittuilu on taitolaji joka vaatii suhteellisen paljon älykyyttä, siksi lahkolaiset on jatkuvasti jäähyllä.
- AnonyymiUUSI
Pallomahainen Posso Pasanen ei pärjää, niin jäähyttää ja poistellee ihan modena.
Säälittävistä säälittävin luuserimulkku siis kyseessä ja kaikkea muuta kuin älykäs. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pallomahainen Posso Pasanen ei pärjää, niin jäähyttää ja poistellee ihan modena.
Säälittävistä säälittävin luuserimulkku siis kyseessä ja kaikkea muuta kuin älykäs.Säälittävää, niin mikä on säälittävää ja mikä järkevyyttä?
Minun mielestäni on säälittävää syyttää viestien poistattamisesta kun jokainen tietä että niitä ei suinkaan toiset kommentoijat poista ja tuo modejauhanta ei todellakaan ole järkevyyden osoitus.
Mitä tulee itse taitolajiin, niin rakkaiden taitolaji ei ole kehittynyt vuosikausiin, vaan on saman toistamista ja taas, joka on tosi kuivaa, ei mitään osoitusta järkevyydestä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävää, niin mikä on säälittävää ja mikä järkevyyttä?
Minun mielestäni on säälittävää syyttää viestien poistattamisesta kun jokainen tietä että niitä ei suinkaan toiset kommentoijat poista ja tuo modejauhanta ei todellakaan ole järkevyyden osoitus.
Mitä tulee itse taitolajiin, niin rakkaiden taitolaji ei ole kehittynyt vuosikausiin, vaan on saman toistamista ja taas, joka on tosi kuivaa, ei mitään osoitusta järkevyydestä.Älä lässytä pasasta senssukka, itse olet kertonut olevasi mode.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä lässytä pasasta senssukka, itse olet kertonut olevasi mode.
Ahaa että näin nyt.
Siis Senssu onkin olemassa modena, eikä ole Numban mielikuvituskaveri, yksikkökaksikko, tuohan on täydellinen rakkaan järkevyyden osoitus.
Onko sulla Urpå muuten laittaa passia puuhun ..... hauskaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa että näin nyt.
Siis Senssu onkin olemassa modena, eikä ole Numban mielikuvituskaveri, yksikkökaksikko, tuohan on täydellinen rakkaan järkevyyden osoitus.
Onko sulla Urpå muuten laittaa passia puuhun ..... hauskaa.Kouluaikoina sinua pidettiin tyhmänä, kun et oppinut laskemaan, lukemaan etkä kirjoittamaan. Tilanne ei ole parantunut nyt aikuisenakaan. Sama tollo. Päästötodistuksen olet saanut säälistä. Kerro rehellisesti montako kertaa jäit luokallesi? Arvaan että neljästi, vai vieläkö useammin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kouluaikoina sinua pidettiin tyhmänä, kun et oppinut laskemaan, lukemaan etkä kirjoittamaan. Tilanne ei ole parantunut nyt aikuisenakaan. Sama tollo. Päästötodistuksen olet saanut säälistä. Kerro rehellisesti montako kertaa jäit luokallesi? Arvaan että neljästi, vai vieläkö useammin?
Nyt taas olet ymmärtänyt väärin, minulle luki näkyi vasta kun aloin kirjoittaa koneella, eli siinä 80 luvun lopulla, ja sekin vain kirjoittaessa tietokoneella, jotenkin aivot eivät pysy sormien perässä, mutta tuolloin ei kukaan ymmärtänyt mistä se johtuu, kun olen muuten hyvä kirjoittamaan aina... En ole koskaan jäänyt luokalle. Miten sanoin älykkyys on sinun osalta huomattavan heikko, Vittuilu on taitolaji.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävistä säälittävin luuserimulkku siis kyseessä ja kaikkea muuta kuin älykäs.No niin kattila ei kestänyt paineta, kili kali, koli...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä. - AnonyymiUUSI
... JA HYVÄ KIRJOITTAJA ...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4814181Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743146Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461490- 831294
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m21126417-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291232Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59969Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14962- 57904
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.71887