Antaa toisen miehen imeä eikä kokemus niin ikään kuin tunnu oikein miltään ja lähinnä oksettaa jälkeenpäin niin ei taida homo olla?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Ne on ne estot jotka oksettaa. Kun tietää ettei sitä yleisesti hyväksytä, niin estot aiheuttavat tuon kielteisen asenteen. Jotain halua siinä kuitenkin on, jos päättää kokeilla.
- Anonyymi
Ensimmäinen kerto on useimmille jonkunlainen pettymys. Olisi tosin hauska nähdä tuosta tutkimusdataa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen kerto on useimmille jonkunlainen pettymys. Olisi tosin hauska nähdä tuosta tutkimusdataa.
Itse kyllä tajusin etten halua enempää kokeilua eikä se ollut yhtään samanlaista mitä olin kuvitellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kyllä tajusin etten halua enempää kokeilua eikä se ollut yhtään samanlaista mitä olin kuvitellut.
Hyvä että päätit jatkaa heterona olemista. Ei pidä alistua synnille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että päätit jatkaa heterona olemista. Ei pidä alistua synnille!
Oli ryyppyputki takana niin en ollut oma itseni ja jälkeenpäin hävetti.
- Anonyymi
Minun kokeilut ovat myös olleet pettymyksiä, mutta minusta olisi tullut täydellinen homo, jos joku määrätietoinen top olisi laittanut vaikka väkisin nauttimaan seksistä. Ei ole koskaan napannut mitkään hempeilyt ja ns. normaali seksi, vaan fantasiat olleet aina otetuksi tulemisessa.
- Anonyymi
Joskus fantasiat eivät vastaa yhtään todellisuutta ja joskus fantasiat on parempi pitää ihan vaan fantasioina eikä niitä tarvitse toteuttaa.
- Anonyymi
Kyllä sä pikku hiljaa alat tottua siihen ja nauttimaan siitä. Ja sitten kun saat itse joko anaaliin tai sitten nieluun, niin siitä ei enää oikein haluakaan perääntyä heteroksi.
- Anonyymi
Ei kiinnosta viedä kokeiluja noin pitkälle ei ole minun juttuja tuollainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS671997Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13850Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.52756Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke43682- 43651
- 47614
- 80606
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35564Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29546- 48531