Antaa toisen miehen imeä eikä kokemus niin ikään kuin tunnu oikein miltään ja lähinnä oksettaa jälkeenpäin niin ei taida homo olla?
Jos kokeilumielessä
9
282
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on ne estot jotka oksettaa. Kun tietää ettei sitä yleisesti hyväksytä, niin estot aiheuttavat tuon kielteisen asenteen. Jotain halua siinä kuitenkin on, jos päättää kokeilla.
- Anonyymi
Ensimmäinen kerto on useimmille jonkunlainen pettymys. Olisi tosin hauska nähdä tuosta tutkimusdataa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen kerto on useimmille jonkunlainen pettymys. Olisi tosin hauska nähdä tuosta tutkimusdataa.
Itse kyllä tajusin etten halua enempää kokeilua eikä se ollut yhtään samanlaista mitä olin kuvitellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kyllä tajusin etten halua enempää kokeilua eikä se ollut yhtään samanlaista mitä olin kuvitellut.
Hyvä että päätit jatkaa heterona olemista. Ei pidä alistua synnille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että päätit jatkaa heterona olemista. Ei pidä alistua synnille!
Oli ryyppyputki takana niin en ollut oma itseni ja jälkeenpäin hävetti.
- Anonyymi
Minun kokeilut ovat myös olleet pettymyksiä, mutta minusta olisi tullut täydellinen homo, jos joku määrätietoinen top olisi laittanut vaikka väkisin nauttimaan seksistä. Ei ole koskaan napannut mitkään hempeilyt ja ns. normaali seksi, vaan fantasiat olleet aina otetuksi tulemisessa.
- Anonyymi
Joskus fantasiat eivät vastaa yhtään todellisuutta ja joskus fantasiat on parempi pitää ihan vaan fantasioina eikä niitä tarvitse toteuttaa.
- Anonyymi
Kyllä sä pikku hiljaa alat tottua siihen ja nauttimaan siitä. Ja sitten kun saat itse joko anaaliin tai sitten nieluun, niin siitä ei enää oikein haluakaan perääntyä heteroksi.
- Anonyymi
Ei kiinnosta viedä kokeiluja noin pitkälle ei ole minun juttuja tuollainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802220- 1751841
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701702Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101528Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261484- 1091220
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1651099Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58945Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud238925