Aamulehti otsikoi merkittäviä osinkoja pörssifirmoilta. Robit Oyj kuitenkin poikkeaa joukosta negatiivisesti, ja ei jaa osinkoa. Lisäksi kurssi kulkee kohti senttiosakkeen sarjaa. Teräsvasaran pitää nyt ottaa ohjat käsiinsä ja myydä Robit EPIROCK'lle.
Robit ei jaa osinkoa ja kurssi pohjamudissa
9
763
Vastaukset
- Anonyymi
Otaksun että Markku on jo neuvotteluissa.
- Anonyymi
Vieläkö siellä se eläkeläisukkopääomistaja huseeraa taustalla?
- Anonyymi
Se siellä hyppyyttää koko bändiä. Toinen sanoo että hyppää, ja muut kysyt että kuinka korkealle??
- Anonyymi
Eihän se kurssi itsestään nouse. Menkkää heti huomenna ostamaan 10e kpl, niin saadaan kurssi nousemaan ja seuraavana päivänä 20e kpl.
- Anonyymi
Tuhlasivat etsikko aikansa, ei tule enää nousemaan konkurssista
- Anonyymi
Eikös tuoltapäin tule myös Vincit ja Solteq, eli muut alisuorittajat?
- Anonyymi
Pääseekö vieläkin alemmas? Nyt on koko ylin johto vaihdettu, vapaamatkustajat potkittu pois jne. Mitä seuraavaksi?
- Anonyymi
Nyt lähtee jo hallituksen puheenjohtajakin! Mikä siellä mättää kun kaikki lähtee pois
- Anonyymi
Harri-pappa nimitti itsensä puheenjohtajaksi. Harri on yli 70v :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477