joka tulee jatkumaan sukupolvien ajan. Tämä on perussuomalaisten ja kokoomuksen valitsema tulevaisuus suomalaisille. Rikkaille persuhallitus jakaa niin mielellään
lisää rahaa, että köyhyys ja kurjuus lisääntyisi toisaalla. Se on ahne ja lyhytnäköinen
valinta, koska jos suuri osa kansasta voi huonosti se heijastuu koko yhteiskuntaan.
Hallitus päätti romuttaa pohjoismaisen hyvinvointivaltion äärimmäiseen köyhyyteen
7
108
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkein nuijimmat äänestivät kaikkein nuijimmat valtaan.
- Anonyymi
Näin kävi. Nuijimmat äänestivät tyhmimmät ja ahneimmat valtaan.
Ne, joille Suomen valtiontalous ei merkitse mitään vaan se raha,
minkä voi verorahoista riistää itselleen.
Saa rikastua, mutta omilla rahoillaan. - Anonyymi
Hai litus yrittää saada hai otuksesta romutus palkinnon voidakseen jatkaa toimintansa taloudellisesti
- Anonyymi
RIKKAAT EI MAKSA VEROJA KESKITULOISTA PALKANSAAJAA ENEMMÄN,
koska on verosuunnittelu ja veroparatiisit, jonne rikkaitten rahat menee piiloon
verottajalta.
Pian taas lähtee parisataa miljoonaa pörriäisten kautta veroparatiiseihin. - Anonyymi
Onneksi Pyhä Sota on alkamaisillaan nykyistä rottasaatanoiden hallitusta vastaan.
- Anonyymi
Suomi on ollut aina köyhä ja köyhyys perustuu päättäjien ahneuteen. Suomen kulttuuriakaan ei ole ja jos meinaa olla hallitus leikkaa pois. Täytyy Viroon mennä kulttuuria katsomaan.
- Anonyymi
Nuivan nylkytystä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876