Haamu webkamerassa

kaarle

25

4698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aukee geocitiessin joku oma sivu. "Sorry, this site is temporarily unavailable!"

    • Karkki-Kissa

      Katon ton vaa jos joku kattoo mun kaa tai kertoo mitä siin tapahtuu, mä en uskaltais kattoo vaikka toimiskii :S

    • Herjaa vaan osoitteesta.
      Olisko joillakin aito osoite olettaen, että tuolla on jotain nähtävää.

      Orson

      • glitter

        Tunnustaudun skeptikoksi ja on mielestäni paljon mahdollisempaa että haamuvideo oli lavastettu...


    • princess-of-lust

      ei toi juttu toimi. haluaisin tosin nähdä ne, vaikka luultavasti ovatkin tehtyjä

      • rikkuli

        nyt toimii video, pelottavuus takuu :O


    • ei toimi

      ei toimi

    • Toi haamuvideo on nyt katseltavissa.
      En ala nyt hehkuttamaan onko se aito vai ei, mutta kuitenkin kuvassa näkyi musta hahmo, joka kulki oviaukon ohi.
      Pelottavampi tuo oli kuin kauhuelokuva.

      Orson

      • ..................

        Miten saitte sen näkymään. Menittekö jotain toista kautta?


      • rimuli
        .................. kirjoitti:

        Miten saitte sen näkymään. Menittekö jotain toista kautta?

        Paina vaan linkkiä =/


    • kukkumaija

      hieman liian "ihmismäisesti" tämä haamu kyllä käyttäytyi, olisi pitänyt olla vähän leijuvampaa tuo liike, niin olisi ollut uskottavampi. Nyt meni kyllä kävelyksi..

      • Jigle

        Hmm.. miksi haamu ei voisi edetä kävellen. Kävelihän hän eläessäänkin =/


      • dgdgdgdg
        Jigle kirjoitti:

        Hmm.. miksi haamu ei voisi edetä kävellen. Kävelihän hän eläessäänkin =/

        Ei toimi.. Tulee jotain Sorry.. Päläpälä
        miten sen voi kattoo


      • tulee vain
        dgdgdgdg kirjoitti:

        Ei toimi.. Tulee jotain Sorry.. Päläpälä
        miten sen voi kattoo

        "Sorry, this site is temporarily unavailable!"


      • elzu
        tulee vain kirjoitti:

        "Sorry, this site is temporarily unavailable!"

        antakaa e-mailinne niin lähetän videon


      • Epäilijä
        elzu kirjoitti:

        antakaa e-mailinne niin lähetän videon

        Joo anna vain linkki mistä näkee ton videon, kun ei ainakaa tuo sun taivaskanava toimi

        terkut..


      • elzu

    • frfee

      "save as" tai tallenna tiedosto nimellä . . toimi minulla

    • haamu?

      Joku käveli siitä ohi.Mitä ihmeellistä tossa nyt on?

      • .....

        Kyseessähän saattoi olla vaikkapa kyseisen hemmon joku perheenjäsen joka menee paskalle/tupakalle/syömään/tulee kotiin baarista


      • solski
        ..... kirjoitti:

        Kyseessähän saattoi olla vaikkapa kyseisen hemmon joku perheenjäsen joka menee paskalle/tupakalle/syömään/tulee kotiin baarista

        Heips,
        kysymys kuuluu web-kameran omistajalle.. asutko yksin ja jos asut oliko tuolloin sulla kylässä vierailijoiota?
        muutoinhan voi olla iskä.äiti veli .sisko,joku muu menee paskalle, jääkaapille, pesulle,
        tai muuta , varmaan selitys on kuitenkin ihan luonnollinen..


      • että
        solski kirjoitti:

        Heips,
        kysymys kuuluu web-kameran omistajalle.. asutko yksin ja jos asut oliko tuolloin sulla kylässä vierailijoiota?
        muutoinhan voi olla iskä.äiti veli .sisko,joku muu menee paskalle, jääkaapille, pesulle,
        tai muuta , varmaan selitys on kuitenkin ihan luonnollinen..

        hahmosta näki läpi?


      • solski
        että kirjoitti:

        hahmosta näki läpi?

        jaa, en nähnyt mutta vastaa edelliseen kysymykseen, asutko yksin,

        terkut..
        sket..


    • N21

      Meitillä pärähti puhelin soimaan samalla hetkellä kun katoin pätkän..Karseet sävärit sain..=) Pöliä kait sitä on ku tuollain säikkyy.. Sydän löi tuhatta ja sataa vähänaikaa..huh,huh

      • uskotko?

        Tekijä sanoi, että web-kamera kuvaa liikkeestä, siinähän se äijä liikuskelee ja kamera alkaa kuvaan ja joku vaan kävelee ohitse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe