Sivustolla on kaksi videota, toinen on feikki, toisesta ei ole tietoa.. Elikkä se haamu video katsokaa, pelottava..
http://www.geocities.com/taivaskanava
Haamu webkamerassa
25
4698
Vastaukset
Aukee geocitiessin joku oma sivu. "Sorry, this site is temporarily unavailable!"
- Karkki-Kissa
Katon ton vaa jos joku kattoo mun kaa tai kertoo mitä siin tapahtuu, mä en uskaltais kattoo vaikka toimiskii :S
Herjaa vaan osoitteesta.
Olisko joillakin aito osoite olettaen, että tuolla on jotain nähtävää.
Orson- glitter
Tunnustaudun skeptikoksi ja on mielestäni paljon mahdollisempaa että haamuvideo oli lavastettu...
- princess-of-lust
ei toi juttu toimi. haluaisin tosin nähdä ne, vaikka luultavasti ovatkin tehtyjä
- rikkuli
nyt toimii video, pelottavuus takuu :O
- ei toimi
ei toimi
Toi haamuvideo on nyt katseltavissa.
En ala nyt hehkuttamaan onko se aito vai ei, mutta kuitenkin kuvassa näkyi musta hahmo, joka kulki oviaukon ohi.
Pelottavampi tuo oli kuin kauhuelokuva.
Orson- ..................
Miten saitte sen näkymään. Menittekö jotain toista kautta?
- rimuli
.................. kirjoitti:
Miten saitte sen näkymään. Menittekö jotain toista kautta?
Paina vaan linkkiä =/
- kukkumaija
hieman liian "ihmismäisesti" tämä haamu kyllä käyttäytyi, olisi pitänyt olla vähän leijuvampaa tuo liike, niin olisi ollut uskottavampi. Nyt meni kyllä kävelyksi..
- Jigle
Hmm.. miksi haamu ei voisi edetä kävellen. Kävelihän hän eläessäänkin =/
- dgdgdgdg
Jigle kirjoitti:
Hmm.. miksi haamu ei voisi edetä kävellen. Kävelihän hän eläessäänkin =/
Ei toimi.. Tulee jotain Sorry.. Päläpälä
miten sen voi kattoo - tulee vain
dgdgdgdg kirjoitti:
Ei toimi.. Tulee jotain Sorry.. Päläpälä
miten sen voi kattoo"Sorry, this site is temporarily unavailable!"
- elzu
tulee vain kirjoitti:
"Sorry, this site is temporarily unavailable!"
antakaa e-mailinne niin lähetän videon
- Epäilijä
elzu kirjoitti:
antakaa e-mailinne niin lähetän videon
Joo anna vain linkki mistä näkee ton videon, kun ei ainakaa tuo sun taivaskanava toimi
terkut.. - elzu
Epäilijä kirjoitti:
Joo anna vain linkki mistä näkee ton videon, kun ei ainakaa tuo sun taivaskanava toimi
terkut..ei oo mun tuo taivaskanava. http://www.putfile.com/media.php?n=ghost17
- frfee
"save as" tai tallenna tiedosto nimellä . . toimi minulla
- haamu?
Joku käveli siitä ohi.Mitä ihmeellistä tossa nyt on?
- .....
Kyseessähän saattoi olla vaikkapa kyseisen hemmon joku perheenjäsen joka menee paskalle/tupakalle/syömään/tulee kotiin baarista
- solski
..... kirjoitti:
Kyseessähän saattoi olla vaikkapa kyseisen hemmon joku perheenjäsen joka menee paskalle/tupakalle/syömään/tulee kotiin baarista
Heips,
kysymys kuuluu web-kameran omistajalle.. asutko yksin ja jos asut oliko tuolloin sulla kylässä vierailijoiota?
muutoinhan voi olla iskä.äiti veli .sisko,joku muu menee paskalle, jääkaapille, pesulle,
tai muuta , varmaan selitys on kuitenkin ihan luonnollinen.. - että
solski kirjoitti:
Heips,
kysymys kuuluu web-kameran omistajalle.. asutko yksin ja jos asut oliko tuolloin sulla kylässä vierailijoiota?
muutoinhan voi olla iskä.äiti veli .sisko,joku muu menee paskalle, jääkaapille, pesulle,
tai muuta , varmaan selitys on kuitenkin ihan luonnollinen..hahmosta näki läpi?
- solski
että kirjoitti:
hahmosta näki läpi?
jaa, en nähnyt mutta vastaa edelliseen kysymykseen, asutko yksin,
terkut..
sket..
- N21
Meitillä pärähti puhelin soimaan samalla hetkellä kun katoin pätkän..Karseet sävärit sain..=) Pöliä kait sitä on ku tuollain säikkyy.. Sydän löi tuhatta ja sataa vähänaikaa..huh,huh
- uskotko?
Tekijä sanoi, että web-kamera kuvaa liikkeestä, siinähän se äijä liikuskelee ja kamera alkaa kuvaan ja joku vaan kävelee ohitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402