lotisuttaa kovasti ja käetkin vispovvaa..

Anonyymi-ap

oliko eilisilta millainen ? on paha olo eikä tee yhtään mieli alkomahoolia. Onneksi jääkaapissa oli poronlihajuusto keitto rasia, jonka lämmitin ja söin.
Takasin muata tässä pittää lähttee ettee rapula pukkoo piälle.

15

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olo tasaantunut?

• Anonyymi

Kyllä, kävin hakemassa kontin pirccaa, olen tässä 14 tölkkiä jo juonut ja pahimmat tärinät on poissa!

• Anonyymi

Jos on kova mandoliini rapula, niin kannattaa syödä hieman suolaista ja mennä goisimaan.

• Anonyymi

Mielestäni tremolo krapulaan auttaa tuhti ja vahva krapularyyppy!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni tremolo krapulaan auttaa tuhti ja vahva krapularyyppy!

Asiantuntijan puhetta ☝️

• Anonyymi

Krapula aamua virkistää parhaiten muijan nalkutus. Ja jos se on mennyt laskuissaan sekaisin 🤩 kuinka monta sitä eilen tuli 🔥 otettua. Sen mukavammalla tuulella aamu kuudelta jo on.

• Anonyymi

Parhaiten virkistää se kun eukko tönii hereille siivouspäivänä klo 8. * saatana ylös siitä ja imuroimaan lattiat*...kun olet rapuloissasi imuroinut, niin lyödään moppi käteen ja komennetaan moppaamaan kaikki lattiat . Eteisen kaapissa oleva oluttölkki kummittelee mielessä ja mieli odottaa sopivaa hetkeä, päästä tölkki korkkaamaan.
        Kun eukko menee parvekkeelle tamppaamaan matot niin syöksyn kaapille, sihautan tölkin auki ja kerralla kaadan oluen kitusiini.

• Anonyymi

Olin viikon viikon selvinpäin ja tein ruokaostokseni vain lidlissä. Välttelin cittaria kun se Alko on siinä otollisesti .
      Tänään piti käydä eukon pakottamana cittarissa, ostamassa lohta ja vaikka kurinalaisen varmasti aloin kävellä kaupasta pois niin taas se tapahtui. Kuin salama taivaalta napsahti päässä ja jalat veivät Alkoon. Pullo hyllystä, toinen toisesta.
      Ekat konjakkihuikat otin jo kun olin istunut autoon. Tulipa lämmin, hyvin tuttu olo kun katselin apukuskin penkillä olevia pulloja .
      Usein mietin miksi minulle kävi näin. Hyvätuloiselle virkamiehelle joka on ollut kohtalalaisilla asemapaikoilla sen 30 vuotta. Viimeiset 10 vuotta on tullut ryypättyä aina kun sen on ollut mahdollista. Näyttää siltä että kun tuo kuningas Alkoholi saa vallan ihmisestä, se ihmisen myös vie . Tiedän että se on tuhon tie. Kuolen ennen aikojani ja juopottelemalla nopeutan kuolemaani, kuten muutkin juopot.

• Anonyymi

Kyllä kuului lotkna kun käytin tummelia ja tumputin.

• Anonyymi

Tumputitko Trumpin kuvan edessä?

• Anonyymi

Jos kädet vapisee aivan mahdottomasti ja roppa on jännittyny, kuin viulun kieli. Niin kannattaa astella jääkaapille, ja leikata paksu pala sipuliteemakkaraa ja päälle ripotella hieman suolaa. Se ok lääke tuohon vaivaan.

• Anonyymi

Päähänkö se suola ripotellaan?

Mutta siellähän on valmiiksi jo hilseet!

Ylimalkasta informaatiota suolan käytöstä.

• Anonyymi

Pieni määrä korvalääkettä auttaa tuohon vaivaan.

• Anonyymi

eläintaehoiaaa on paljon ruokaa voi grillata ne elukatn iistä taevitaan vain AR-15 kivääri oi apmpua ne elukatr ja syödä njälänhätään.

• Anonyymi

Täytyykö elikko paeustaa, vai riittääpikö suoala!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      118
      5418
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5148
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4184
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3640
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3268
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2841
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      55
      1978
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1862
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe