TÄYDELLISTÄ RAHAN TUHLAUSTA.

Anonyymi-ap

Otsikko on lainaus miljonäärisijoittajan mielipiteestä ja viitaten hänen seuraavaan lausahdukseen: Kilon lobsteri maksaa torilla noin 2500 bahtia. Ravintolassa alkaen 3000 bahtia ja jos minulta kysytään niin se on täydellistä rahan haaskausta. Hinta tulee myös siitä että se on työläs valmistaa ja vie kokilta aikaa. Muut asiakkaat joutuu odottamaan.

Totta, onhan se harmillista että muut asiakkaat joutuu odottamaan, jotka ei harrasta täydellistä rahan tuhlausta.

Mutta mitä todellisuudessa on täydellinen rahan tuhlaus, onko se alituinen hienostoelämä, alkoholin kittaaminen, ihovuokraus, jopa golffin pelaaminen?

Tyttö2010Neitinen99,9%Hienopierun olisi hyvä joskus jalkautua haaveilluusioelämästään kokemaan oikeaa Thaimaata, tosin voi sitä hieman kokea jopa Pattayallakin.

https://www.youtube.com/shorts/XNFmHB3l5rU

https://www.youtube.com/watch?v=c3l4tn7QIaw

? § ?

11

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Millä tavoin Pattaya, Thaimaa ja lobsterit liittyy Senssun elämään? Milloin olet viimeksi ostanut kilon lobsterin tai milloin olet viimeksi maksanut mistään annoksesta 3000 bahtia tai Suomessa 85 euroa? Millä tavoin Pattayan naiset ja ihokosketukset liittyy sinun elämääsi? Mikään näistä ei liity elämääsi, paitsi viina ja lääkkeet.

• Anonyymi
      UUSI

Näyttää nämä kyrvånsyylån matkailut perustuvan pelkkään you tubeen. Omia kuvia oli kirppisnäppis ja silakkalaatikko Helkama uunissa. Laittaisitko joskus vaikka omia matkailu aiheisia kuvia. Tai vaihtoehtoisesti lopeta tuo typerä postaaminen tänne.

• Anonyymi
        UUSI

Joo onhan se niin harmillista että sulle ei julkaise kuvia, koska sulla ei oo omiakaan, siis täysin fototon olet.

Mihin mahtanee sun matkailus perustua?

Lobsterit on erittäin herkullisia ja Tyttö on lausunut että ei syö niitä, koska se on brutaalia.
        Suosittelen lämpimästi maistamaan, voipi olla että mielipide muuttuu.

Minulle on täysin yhdentekevää mitä herkkuruokailut maksaa, selvää on että ne on hinnakkaampia, enkä minä kaikkea ajattele ja vertaa euroihin.

Jos joskus pääset Hesaan niin suosittelen ... https://www.holycrab.fi/menu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo onhan se niin harmillista että sulle ei julkaise kuvia, koska sulla ei oo omiakaan, siis täysin fototon olet.

Lobsterit on erittäin herkullisia ja Tyttö on lausunut että ei syö niitä, koska se on brutaalia.

Minulle on täysin yhdentekevää mitä herkkuruokailut maksaa, selvää on että ne on hinnakkaampia, enkä minä kaikkea ajattele ja vertaa euroihin.

Esittelepäs nyt sitten kuvissa tai kuitilla ne sinun 3000 patin lobsterit sieltä Chiang Maista niin jutellaan vähän noista meriruoista. Huomasitko että Kympin kuvassa on ainakin kahta eri sorttia mereneläväisiä? https://ibb.co/0VvHKdrn Kerro mitä näet ja kerro missä on ne sinun kuvasi? Ei vieläkään yhtäkään kuvaa kymmeneen vuoteen. Hesassasi ei käy bahtit ja et käy sinäkään. Sinä olet Senssu makkarakeitto ja makaronilaatikko-miehiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Esittelepäs nyt sitten kuvissa tai kuitilla ne sinun 3000 patin lobsterit sieltä Chiang Maista niin jutellaan vähän noista meriruoista. Huomasitko että Kympin kuvassa on ainakin kahta eri sorttia mereneläväisiä? https://ibb.co/0VvHKdrn Kerro mitä näet ja kerro missä on ne sinun kuvasi? Ei vieläkään yhtäkään kuvaa kymmeneen vuoteen. Hesassasi ei käy bahtit ja et käy sinäkään. Sinä olet Senssu makkarakeitto ja makaronilaatikko-miehiä.

Kiitos ehdotuksestasi mutta en vaivaudu "Juttelemaan" Kympin perseennuolijan kanssa, Kymppi voi kyllä keskustella mun kanssa ihan livenäkin ... Räps.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

MInä olen muutaman kerran tilannut kuningas krapua, ja se on ollut ihan herkullista, mutta täytyy rehellisesti myöntää että kunnollinen sisäfilepihvi, joka on oikein valmistettu voittaa sen molempiin suuntiin, mutta vaimoni tykkää kovasti yleensä ostimme sellaisen, ja minulle pihvi... Poikani käy rapuaikana ravustamassa, yleensä myy ne, mutta muutama menee meillä kuonoon, hyviä kanssa... paras ateria on pihvi, hyvä viini ja laatu juoma ja havannalainen sikari naamaan... sitä varten kannatta elää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

MInä olen muutaman kerran tilannut kuningas krapua, ja se on ollut ihan herkullista, mutta täytyy rehellisesti myöntää että kunnollinen sisäfilepihvi, joka on oikein valmistettu voittaa sen molempiin suuntiin, mutta vaimoni tykkää kovasti yleensä ostimme sellaisen, ja minulle pihvi... Poikani käy rapuaikana ravustamassa, yleensä myy ne, mutta muutama menee meillä kuonoon, hyviä kanssa... paras ateria on pihvi, hyvä viini ja laatu juoma ja havannalainen sikari naamaan... sitä varten kannatta elää.

Hua hinistä kuningas rapu maksaa 1800 bahtia, muutaman kerran kun olimme paossa koronaa ao manaossa kalastaja kävi hakemassa monenlaista merenelävää, myi ne meillä veneestään, ja teki pienen pöydän ja grillin rannalle, siinä niitä vedettiin naamaan... kalaa, mustekaloja ja hieman pienempiä rapuja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hua hinistä kuningas rapu maksaa 1800 bahtia, muutaman kerran kun olimme paossa koronaa ao manaossa kalastaja kävi hakemassa monenlaista merenelävää, myi ne meillä veneestään, ja teki pienen pöydän ja grillin rannalle, siinä niitä vedettiin naamaan... kalaa, mustekaloja ja hieman pienempiä rapuja.

Hua Hinin vuokra-asunnon huoneesta pakenitte koronaa ao manaoon ja mukana oli näköjään Senssukin jonka kanssa kirjoitat vuorotellen juovuksissa kuin ankka taas.
        Taas stooria sisäfilepihveistä jotka ovat Senssunkin ikuinen päiväuni. Tänään sitten on vuorossa lobsterit. Todellisuudessa olet yksin siellä Simonkylän vuokrakämpässä ja kaapissa on makkaraa, spagettia, paahtoleipää, ketsuppia ja makaronia. Niin ja viinaa. Halvinta mitä löytyy koska halvin on parasta ja parhaat hyväkuntoiset on sekakäyttäjiä.
        Pojastasi et ole kuullut mitään vuosiin.

• Anonyymi
      UUSI

Torilla voit tinkiä, ravintolassa et

• Anonyymi
      UUSI

On sanonta että makuasioista ei voi kiistellä, tosin Pattayan rakas kiistelee kaikesta, koska rakas on omasta mielestään aika oikeassa, aivan kaikesta, yhdentekevää mistä on kyse.

Ruoka-aiheesta seuraavaa:

Ravut ja punainen liha, kalat ja kanat on eri asioita, kaikista niistä voi valmistaa niin lukuisia ruokalajeja, että on täyttä idiotismia ryhtyä laittamaan niitä keskenään järjestykseen arvostelutarkoituksella.
      Myös hintakeskustelut on samaa idiotismia, selvää on että eri ruokalajit kuuluvat eri hintaryhmiin, eikä ne missään tapauksessa perustu siihen että joku toinen joutuu odottamaan omaa ruokaansa koska toisellekin valmistetaan ruokaa, tuollainen maininta 2010:n julkaisemana osoittaa vain junttimaisuutta.

Mainitun johdosta eri ruokalajit sisältävät muutakin kuin vain pääaineksen, sen tietää kaikki muut paitsi Pattayan rakas joka pitää parhaana ruokana jota koskaan on saanut, sisäfilepihvin suolalla ja pippurilla.

Valmistustapojakin kaikille ruokalajeille on lukuisia ja ne vaikuttavat ruoan makuun ym. asiaan kuuluvaan, sekä niitä yhdistellään myös kun valmistetaan koko kattausta.
      Mainitsen esimerkkeinä lieden kaasulla ja sähköllä, grillauksen sähköllä ja hiilillä, savustuksen, loimutuksen, höyrystämisen, keittämisen, wokkaamisen, uppopaistamisen, ym. ja jne. ja joitakin ruokalajeja nautitaan jopa raakana tai kypsennettynä käyttäen jotain aineita kuten sitruunamehua.

Punainen liha lienee yksi monipuolisimmista perusaineksista johon voidaan yhdistää lihan päälle ja tai sisään mitä erilaisimpia makuja, jopa hunajaakin.

Aiheesta on niin monta reseptiä olemassa, että Pattayan rakas niitä opiskellessaan tulisi aivan yhtä tietoiseksi kun on tullut avoviemäreiden alipaineistamisesta ja sukituksesta internetopiskelunsa tuloksena .... insinöörinä.

• Anonyymi
        UUSI

Onko Savustaja-Senssun mielikuvitus miten hyvä että maistatko suussasi kaikki nuo maut joita googlailet ja tubesta katselet? Kirveltääkö sitruunamehu suussa teoriassa ja erotatko erilaiset maut hienostuneesti? Maistuuko sisäfile ja lopsteri hunajalle mielessäsi kun maiskuttelet netin ääressä lidlin dulanomakkarapötköä? Menehän poika nukkumaan. Aamulla alkaa ihana uusi päivä Simonkylässä, vaikka puurolla. Puuro tekee hyvää krapulassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      479
      4159
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      74
      3146
    3. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1490
    4. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1294
    5. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      21
      1264
    6. 17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä

Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais
      Kotka
      29
      1232
    7. Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."

Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta
      Suomalaiset julkkikset
      14
      962
    8. Olet mun herkkä kohta

Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen
      Ikävä
      59
      959
    9. Kaipaan ja ikävöin sua

Your📱 ends with 8.
      Ikävä
      57
      904
    10. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      71
      887
    Aihe