Lähetin taloyhtiömme isännöitsijälle sähköpostin, koskien sokeritoukkien torjuntaa taloyhtiössämme. Ehdotin, että tekevät kyselyn kuinka useassa asunnossa sokeritoukkia on, koska kaikki eivät niistä ilmoita. Tarvittaessa tekisivät sitten torjunnan jokaiseen asuntoon. Seinänaapurini on hallituksen jäsen. Ollessani koirani kanssa lenkillä kyseinen naapuri juoksee perääni ja tulee kyselemään, että onko minun asunnossani näkynyt sokeritoukkia yms. Hänen mielestä riittää, että kaataa kuumaa vettä viemäreihin ja olenko näin tehnyt. Onko ok, että isännöitsijä on kertonut tälle kyseiselle hallituksen jäsenelle, että minä olen lähettänyt sähköpostin? Eikö tässä tule tietosuoja vastaan? Tottakai isännöitsijä esittää kyselyä hallitukselle, mutta pitikö nimeni kertoa? Tuli olo, että isännöitsijä on välittänyt sähköpostini yhteystietoineen hallituksen jäsenille.
Tietosuoja
2
63
Vastaukset
- Anonyymi
Isännitsijän lakiin perustuva velvollisuus on tiedottaa hallitusta taloyhtiön asioista nimineen kaikkineen. Jos ei niin tekisi, hän laiminlöisi tehtäviään.
- Anonyymi
Juuri kuten yllä on sanottu.
Jos taloyhtiö toimii oikein, on isännöitsijä vain renki, ja hallitus päättää asioista yhtiöjärjestyksen ja yhtiökokousten asettamissa raameissa.
Kyllä tuholaistorjunta kuuluu mitä suurimmassa määrin hallitukselle.
Aloittajan sähköposti ja sen sisältö ei ilmeisesti ole millään tavalla ollut sen arkaluonteisempi, ja se on koskenut koko taloyhtiötä koskevaa asiaa. Ei sellainen viesti nauti mitään sen erityisempää "tietosuojaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467495
- 334133
- 573645
- 503150
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 382281
- 432278
- 162256