kolmen vuoden aikana. Miten meni Teollisuusliitto noin niin kuin omasta mielestäs? Kovat oli vaatimukset.
8 prosentin palkankorotus
6
291
Vastaukset
- Anonyymi
”Kahdeksan prosentin nousu tarkoittaa, että esim. 3 300 euroa kuussa tienaava työntekijä tienaisi kolmen vuoden korotusten jälkeen 230 euroa enemmän kuin nyt.”
”– Meidän arviomme mukaan ostovoimakuoppa näillä palkankorotustasoilla on saatu luotua umpeen, Aalto sanoi tiedotustilaisuudessa.”
No olipas se kuoppa pienellä rahalla täytettävissä loppuviimein… - Anonyymi
Neuvotteluissa pyritään aina kompromisseihin ja nyt sellainen saatiin aikaiseksi. Eteenpäin.
- Anonyymi
Veikkaus…seuraavaksi kotisohvalla makoilevat hyvä palkkaiset ahtaajat joiden sopimus päättyy 28.2. AKT:n autoala ja Finnairin matkustamohenkilökunta on ollut sopimuksettomassa tilassa 31.1 lähtien. Jotain liikehdintään voi tulla tuossakin.
- Anonyymi
Hyvin meni EK väitti ettei ole varaa korottaa palkkoja yhtään joten 8 % on ihan hyvä korotus. Kannattaa lakkoilla .
- Anonyymi
Joutuhan tuossa aika paljon tinkimään jos alunperin 10% kahteen vuoteen ja lopputulos oli 8% kolmeen vuoteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499