Terve
En varsinaisestsi harrasta japanilaisia enkä oikeastaan mitään merkkiä, tähän asti olen totta puhuen välttänyt japanilaisia mutta nyt voisin ehkä saada 80-luvun loppu puoliskon Nissan Silvia 1.8 Turbon käyttöautoksi..
Tarkoitus olisi päästä ajamaan paikasta A paikkaan B ja tämä nyt ei ole ihan tavallinen auto kuitenkaan.
Mikä auto oikeastaan on kyseessä? onko ns.nopea auto? mikä tämä siis on autojaan? toimiiko talviautona, takavetoisuus on kyllä hieno asia!!!! En ole ajanut kyseistä autoa.
Kannattaako välttää moisia vekottimia?
T. V8 mies
Kiitoksia ja hyvät kesät!
Nissan Silvia ?? Tietoa?
Tietämätön autoilija
4
684
Vastaukset
- katsomassa..
..www.dnsf.org
- nasset
Moottori on kestävä. Turbossa ei ole jäähdytystä ja IC puuttuu. Eli jos varasi riittää niin osta ihmeessä S13.. Sehän tuli korvaamaan Silvian -89.
- Anonyymi
Tyylikäs kun mikä
- Anonyymi
hyvä kun hylkää VW konsernin autot
murhe ja viat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017343
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615075Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?754738- 794729
- 1324178
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293452Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82958- 492550
- 392478
- 2122343