Terve
En varsinaisestsi harrasta japanilaisia enkä oikeastaan mitään merkkiä, tähän asti olen totta puhuen välttänyt japanilaisia mutta nyt voisin ehkä saada 80-luvun loppu puoliskon Nissan Silvia 1.8 Turbon käyttöautoksi..
Tarkoitus olisi päästä ajamaan paikasta A paikkaan B ja tämä nyt ei ole ihan tavallinen auto kuitenkaan.
Mikä auto oikeastaan on kyseessä? onko ns.nopea auto? mikä tämä siis on autojaan? toimiiko talviautona, takavetoisuus on kyllä hieno asia!!!! En ole ajanut kyseistä autoa.
Kannattaako välttää moisia vekottimia?
T. V8 mies
Kiitoksia ja hyvät kesät!
Nissan Silvia ?? Tietoa?
Tietämätön autoilija
4
696
Vastaukset
- katsomassa..
..www.dnsf.org
- nasset
Moottori on kestävä. Turbossa ei ole jäähdytystä ja IC puuttuu. Eli jos varasi riittää niin osta ihmeessä S13.. Sehän tuli korvaamaan Silvian -89.
- Anonyymi
Tyylikäs kun mikä
- Anonyymi
hyvä kun hylkää VW konsernin autot
murhe ja viat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12110332
- 525040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422221Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052068- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131601Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411412Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta271050Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311011Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977