Hei,
Oliskohan jollain tietoa siitä, mikä on keittiöurakoitsijan vastuu toteuttaa allaskaapiston vuotosuojauksessa? Asun 2007 rakennetussa rivitalossa, johon teetin keittiöremontin paikallisella keittiöfirmalla. Nyt isånnöitsijä ei hyväksy pelkästään allaskaappiin tehtyä vuotosuojausta. Mun keittiössä vesiputket tulee lattiasta läpi ja niiden ympärillä on suojaputki, joka katkeaa pari senttiä lattiarajan yläpuolella. Näin ollen mahdollinen jakotukissa oleva vuoto nousisi lattiarajaan ja vesi jäisi lojumaan kaapin sisään.
Minä en ihan tavan tallaajana ymmärtänyt, että minun pitäisi korjauttaa tällaiset kohteessa jo olevat ongelmat keittiöremontin yhteydessä. Ja koska keittiöfirma tekee joka päivä varmasti monta vastaavaa kohdetta, olisin olettanut, että he olisivat asiantuntijoina vähintään ottaneet asian esille. Minä myös erityisesti painotin heille, että hoitakaa vuotosuojaus asianmukaisesti.
Nyt pitäisi kaappia purkaa ja minun hoitaa vuotosuojaus kuntoon…?! Keittiöfirma pesee kätensä ja sanoo vastuun olevan minulla.
Mitä tässä tilanteessa voi ja pitää tehdä??
Olen tosi kiitollinen vastauksista.
Keittiöurakoitsijan vastuu vuotosuojauksesta?
7
142
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka tekee, se on vastuussa tekemisistään.
- Anonyymi
Myös näiden turhien aloitusten tekijät luulisi olevan vastuussa tekemisistään...
- Anonyymi
Keittiön suunnittelijaa ei liene lainkaan, isännöitsijä ottanut kunnan tarkastajan roolin?
- Anonyymi
Keittiö suunniteltu urakoitsijan kanssa yhdessä. Ja tekninen isännöitsijä siis tarkastanut lopputuloksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keittiö suunniteltu urakoitsijan kanssa yhdessä. Ja tekninen isännöitsijä siis tarkastanut lopputuloksen.
Esson baarissa siis.
- Anonyymi
Olet täysin lapsellinen, urakoitsijapetostelijat ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. Olisit hankkinut ukkomauserin ja susikoiran.
- Anonyymi
Sinne voi porata tarkistusikkunat. Eli rasiaporalla reiät ja akryyli eteen. Taisi olla niin erikoinen idea että keinomoderaattorikin poisti viestin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.394582- 522080
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2521631Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151629Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2621610Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ911148Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481123Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107- 671073
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671071