Onko täällä 70 plus sellaisia jotka ei ole ikinä seurustellut. Onko ollut kaipuu parisuhteeseen? Kuinka olet tehnyt elämästä hyvän ilman parisuhdetta?
Onko sellaisia jotka ei ole koskaan seurustellut?
28
286
Vastaukset
- Anonyymi
Jotenkin on mennyt. Meitä on monia poikia. Autolla me ajetaam huoltsikalle ja katellasn turistien naisia. Joku puhuu keskustasta ja joku sosiaalituista. Sanoo, että saadaan kaikille omst naiset kun Matti saadaan lautakuntaan
- Anonyymi
Tätä pelkäsimme...heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä pelkäsimme...heh.
Pitääpä äänestää taas.
- Anonyymi
Jos ei pääse huoltoon on oltava huoleton
Mitta Ynkänen - Anonyymi
Yhtä Bäpää kävin sihauttelemassa.
- Anonyymi
Kaikki eivät pääse hunajapurkille.
- Anonyymi
Niin , nythän kysymys koski seurustelua , eikä mitään hunajapurkkia
- Anonyymi
Ettei vaan sillipurkille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin , nythän kysymys koski seurustelua , eikä mitään hunajapurkkia
Taidatkin itse olla peräkammarin poikia, kun et hunajatorttua paikallista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidatkin itse olla peräkammarin poikia, kun et hunajatorttua paikallista
Eihän tuossa mistään tortusta puhuta, vaan purkista.
- Anonyymi
Kyllä mä kovasti uskon, että sellainen taivaan lahja vielä osuisi kohdalle.
- Anonyymi
Joulupukille kirje?
- Anonyymi
Tarkoitiko ”Onko toista sellaista, joka….”?
- Anonyymi
Olen vähän päässyt seurustelemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vähän päässyt seurustelemaan
Sanoit naapurin leskirouvalle päivää?
- Anonyymi
En tunne yhtään ainutta ihmistä joka ei olisi seurustellut. Saattaa olla etten vain tiedä. Eipä sitä tule kysyneeksi.
- Anonyymi
Hyvin vähän olen päässyt seurustelemaan. En osaa ylläpitää parisuhdetta. En ole ikinä asunut kumppanin kanssa. Ikää 40 vuotta. Ehkä olen poikkeus. Tosin suomessa on nyt noin miljoona yksinasujaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin vähän olen päässyt seurustelemaan. En osaa ylläpitää parisuhdetta. En ole ikinä asunut kumppanin kanssa. Ikää 40 vuotta. Ehkä olen poikkeus. Tosin suomessa on nyt noin miljoona yksinasujaa.
Eksyit sitten palstasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eksyit sitten palstasta?
Sinä eksyit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä eksyit.
Eikö 40v ole se eksynyt? Tää on 70+ palsta.
- Anonyymi
Onnettomia vanhoja piikoja riittää miehen puutteessa. Surkia kohtalo naisparalle.
- Anonyymi
Tähän voisi lisatä mitä on maailmassa vähiten.
- Anonyymi
Kuule monella vanhoilla piikolla on aivan samoin kun miehilläkin monenlaisia sairauksia jotka estää kanssakäymisen ja sen ihanuuden. Varsinkin aloitus siinä tilanteessa voi tuntua vaikealta ja hävettävältä.
minunkin vaimon tilanne muuttui 20 v takaperin 65 vuotiaana. onneksi hänellä on suuri halimisen ja suutelun halut ja tarpeet ja tietää mihin sinä aikana on hyvä koskea. - Anonyymi
Miksi se on surkeampi kohtalo kuin yksinäinen vanhapoika ?
- Anonyymi
Törkeä yksityisyyttä loukkaava kysymys,
- Anonyymi
?????
- Anonyymi
Missä yksinäiset eläkeläiset voisivat löytää toisensa. Edes kaveriksi.
- Anonyymi
Kerhoja on ja sensellaisia varmasti olemassa, niihin voi mukaan mennä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832304
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722040Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441983- 1281680
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661632Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1961529Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771251Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321144Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801140- 711093