Miten teillä muilla menee nuo avustettavan matkat/ kaupassa käynti? Mulla vaan on jatkuvaa riitaa kun pitäis omalla autolla ajaa kokoajan ja mistään ei saa mitään korvausta. Tänään myös kun on liukasta ja talutin avustettavaa autolle (minun omaan) niin meinattiin kumpikin liukastua. Hänellä on normaalisti siirrossa pyörätuoli ja jos mentäis taksilla nii ei olis tätä ongelmaa. Ja aina vapaa aikana haluaa että sille käydään kaupassa 🤬
Henkilökohtainen avustaja
3
448
Vastaukset
- Anonyymi
Joo näitä hyväksi käyttäjiä on. Lopeta työ tai kerro faktat asiakkaalle.
Jos ei ole taksia niin ei ole autoilua. Omaasi ei sinun pidä käyttää.
Olen törmännyt yhteen tapaukseen joka oli narsisti. Yritti vähentää tehtyjä tunteja eikä suostunut maksamaan palveluista kuin oman näkemyksensä mukaan. Ei tehtyjen tuntien mukaan.
Eli ota ruokalähettipavelu, taksi tai kunnollinen korvaus. Sinun pitää tuoda asiat ja epäkohdat esille, koska sinua käytetään nyt hyväksi.
Lisäksi, jos ajat omaa autoa asiakas kyydissä ja sinulle käy jotakin, niin joudut vastuuseen siitä. Sinulla ei ole invalupaa kuljetuksissa.- Anonyymi
Näin vähän ajattelin. Pelkkää hyväksikäyttöä ja kamala riski just jos tulee kolari tai sen takia liukastutaan kun kannan omalle autolle!
- Anonyymi
Jos olisit töissä isommassa yrityksessä ja sitä kautta asiakkaat, niin voisit sanoa asiakkaalle, että oman auton käyttö on kiellettyä.
Se on joko taksi tai kävellen.
Tai kauppapalvelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13913233Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853685Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1262985Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791410Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?371393Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511339Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151284Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141214- 811081
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989