Lapsena ollaan alasti,

entäs sit kun

aikuistutaan? Murrosikä on monelle raja, siihen asti kaikki on ok, nyt kyssa.
* Moniko on himassa alasti,
* nukkuu alasti,
* käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla)
* häpeetkö omaa kehoasi alastomana?

- Toivon asiallisia vastauksia, kiitos!

70

15131

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :_*_:

      * Moniko on himassa alasti, EN
      * nukkuu alasti, EN
      * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla) EN
      * häpeetkö omaa kehoasi alastomana? KYLLÄ

    • ^^pissis^^

      en mä ainakaa pompi himassa alasti todellakaan enää vaikka pienenä sitä tuli harrastettuu useestikki.. en käy ees oman mutsin kaa saunas tai kenenkää sukulaisen ainoastaan kavereitten.. mua jotenki hävettää vaikka ne kyl tietää et kasvan naiseks ja mun keho muuttuu ni en mä sitä niille haluu ikinä esitellä!!! ja onhan se jo musta pikkasen outoo jollekki faijalle tai veljelle ruveta näyttelee itteensä mun mielestä se on ihan sairasta.. pienenä se oli ok mut ei enää!!!

    • petra

      en oo ikinä himassa alasti, en nuku alasti, en ui alasti (ehkä todella harvoin jos kukaan ei näe), ja häpeän omaa kehoani...

      • kehoasi?

        * Moniko on himassa alasti, - minä olen silloin kun siihen on mahdollisuus

        * nukkuu alasti, -aina

        * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla) – hmm, jos meijän porukat on saunarannassa, silloin en, muuten kyllä

        * häpeetkö omaa kehoasi alastomana? - no en oikeastaan, kuitenkin vältän alastomana vaatteellista porukkaa, silloin tuntee itsensä alastomaksi.

        Sikäli asia alkoi kiinnostaa mitä kyssan aiheesta on tietoa, googletin http://www.google.fi/search?q=nukun alasti&hl=fi&lr=&biw=1018&start=0&sa=N
        eikä toi alastomuuskaan niin outo asia ole ainakaan himassa.
        Itse tein nuorempana sillai, menin punkkaan vedin peiton päälle ja kalsarit alas ja otin ne pois. Piilotin ne sitten patjanalle ja aamulla otin ne taas päälle kun nousin ylös.

        Sitten se uiminen http://www.google.fi/search?hl=fi&biw=1020&q=uin alasti&btnG=Hae&meta=
        totean vaan, taitaa olla aikas yleistä kuitenkin, siitä ei vaan vaahdota.

        Myös himassa alastioloa ei pidetä epänormaalina. http://www.google.fi/search?hl=fi&biw=1020&q=kotona alasti&btnG=Hae&meta=


      • ???

        Miten niin IKINÄ, tuo siis tarkoitti että saunot ja käyt suihkussa vaatteet päällä. Sitä minä sanoisin sairaaksi!


      • ssssgggrgrgrgr

        cs csc


    • Laora

      En oo himassa alasti, miks olisin ku on vaatteetkin keksitty? En ollu kyllä pentunakaan alasti...

      Enkä nukukaan alasti kun on yöpaita olemassa. :)

      Kyllä sitä aina voi käydä alasti uimassa, mikspä ei vois, ei siinä oo mitään noloa. Ja se kuuluu kesään. Mut tässä omassa lammessa en viitti käydä ku naapurit on tuolla toisella rannalla ja ne on heti ikkunassa :D

      Enkä häpeä omaa alastonta vartaloa, siin ei oo mitään häpeämistä eikä noloa...

      Kukaan ei taida enää saunoa perheen kanssa mut meillä se on aina ollu silleen että jos on vaikka vieraita niin toisten naisten kanssa käydään saunassa ja miehet käy sitten erikseen. Minnuu ei hävetä yhtään jos vaikka äiti ja pikkusisko on samaan aikaan saunassa?! Kyllä mie voin perheen kanssa käydä saunassa ilman että nolottaa yhtään?

      Kaikilla ku taitaa olla vähän omat tavat perheessä.

    • NakuTyttö 14v

      Tässä mun vastaukset sulle

      * Moniko on himassa alasti, EN TODELLAKAAN TIEDÄ MONIKO ON HIMASSA ALASTI, MUT MÄÄ AINAKIN OON MELKO USEIN, SAMOIN MEIDÄN MUTSI JA FAIJA ON NAKUNA MILTEI JATKUVASTI

      * nukkuu alasti, TIETTY NUKUN AINA ALASTI

      * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla)
      UIN AINA KUN VAAN ON MAHDOLLISTA ALASTOMANA

      * häpeetkö omaa kehoasi alastomana? MIKS SITÄ PITÄS HÄVETÄ, EN MÄÄ AINAKAAN HÄPEE

      • pölö

        mä en oo himas alasti enkä nuku alasti mut kyl tykkään uida alasti meiän uim-altaas ja miks häpeäisin iteäni..?? sano yks syy miks ihmeessä häpeäisin itteäni..?


      • Hei NakuTyttö14
        Mites kun teille tulee vieraita?


    • * Moniko on himassa alasti,Joskus kyllä
      * nukkuu alasti,Yleensä kesäisin
      * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla) haluaisin mutta en uskalla ;)
      * häpeetkö omaa kehoasi alastomana? massua vain...

    • neiti ;)

      * Moniko on himassa alasti,
      -en pahemmin hyppele kotona alasti, paitsi jos oon yksin ja menossa suihkuu tms... mut vähissä vaatteissa aika usein, tyylii stringit ja rintsikat. ei se muita näytä häiritsevän :D

      * nukkuu alasti,
      -nukun melkein alasti ovi kiinni. on kuitenki kiva että on pikkarit...

      * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla)
      -sillontällön joo. mutta jos on paljon jätkii, ni sit en. paitsi joskus jos se tavallaa kuuluu asiaa. :D

      * häpeetkö omaa kehoasi alastomana?
      -eeeen häpeä. mut en tyrkytä.

    • tyttö

      en, en, en ja kyllä. Mä en kehannu hyppii kotona alasti enää 8 vuotiaana.. :D

    • tyttö_vm_90

      En oo ikinä kotona alasti, en edes yksin ollessani.
      En nuku alasti, en ui alasti. Häpeän kehoani ihan helvetisti... Käyn vain yksin suihkussa ja saunassa. en suostu meneen saunaan edes äitini kanssa. Ja kun vaihdan esim. paidan niin menen vessaan vaihtamaan, kun huoneessani ei ole lukkoa. Häpeän itseäni ja vihaan itseäni...

      • himassa alasti..........

        oon poika ja ikää vasta 12wee. tota, mä oon omassa huoneessa silloin alasti ku toi ovi on lukossa.
        ja nukun myös alasti, jotta alkkarit ei kastu. mä käyn kyllä vielä vanhempien kanssa saunas.
        >>>... nytkin oon melkein alasti noi alushousut on vaan jalassa.
        mökillä uin melkein aina alasti, paitsi en kavereitten nähden. en häpee olla alasti, mut sit
        kun mulla alkaa karvat kasvaa, niitä kyllä häpeen


      • Siemensyöksy? Nope.
        himassa alasti.......... kirjoitti:

        oon poika ja ikää vasta 12wee. tota, mä oon omassa huoneessa silloin alasti ku toi ovi on lukossa.
        ja nukun myös alasti, jotta alkkarit ei kastu. mä käyn kyllä vielä vanhempien kanssa saunas.
        >>>... nytkin oon melkein alasti noi alushousut on vaan jalassa.
        mökillä uin melkein aina alasti, paitsi en kavereitten nähden. en häpee olla alasti, mut sit
        kun mulla alkaa karvat kasvaa, niitä kyllä häpeen

        Tuon ikäisenä housut kastuu nukkuessa korkeintaan jos kusee housuun.


      • Mikä kehossasi sinua ahdistaa?


    • määäääääää

      * Moniko on himassa alasti, YKSIN OLLESSA, JOO
      * nukkuu alasti, JOSKUS JOO
      * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla) EN
      * häpeetkö omaa kehoasi alastomana EN!

      • 14W poika

        * Moniko on himassa alasti, *Itse olen omassahuoneessani, nytkin.

        * nukkuu alasti, *aina nukun alasti, housut kiristää.

        * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla) *Mökillä uin aina alasti, otan myös aurinkoa alasti.

        * häpeetkö omaa kehoasi alastomana *Mitä hävettävää alastomassakehossa on?


    • 13weeboiga

      *moniko on himassa alasti? -no joskus oon alasti kun oon kotona yksin ja monesti varsinkin kesällä olen pelkät bokserit jalassa huoneessani.
      *nukkuu alasti? -nukun yleensä pelkät bokserit jalassa mutta joskus kesällä nukun ihan alasti (mut pistän kyllä oven aina lukkoon koska aamulla on hirvee stondis ja en halua että perheen jäsenet näkee sen:)
      *käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla)? -kun olen sukulaisten tai vanhempien kaa mökillä niin sillon en ole alasti, mutta kun on kavereita niin sillo saunon ja uin alasti kavereitten kanssa. en ui muualla alasti kuin mökillä (vaikka haluisinkin :P)
      *häpeetkö omaa kehoasi alastomana? -no en oikeastaan

    • Boigaah-90

      * Moniko on himassa alasti,

      No mä ainakin, usein kun olen menossa suihkuun niin en sen jälkeen enää laita vaatetta päälle omassa huoneessa ennenkun yöpuvun jos laitan.

      * nukkuu alasti,
      usein, mutta joskus myös batman yöpuvussa, jonka mä kyllä melkeen aina riisun.

      * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla)
      Käyn, mökillä ja muuallakin, mutta en sentään yleisellä rannalla!

      * häpeetkö omaa kehoasi alastomana?
      en tietenkään, sellainen kuuluu huonoille ja heikkoitsetuntoisille ihmisille jotka eivät tule koskaan selvyitymään elämässä.

    • Boy 15w

      * Moniko on himassa alasti, usein saunan jälkeen
      * nukkuu alasti, joskus kun ei tajuu kännipäissään laittaa suihkun jälkeen boxereita
      * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla) käyn käyn myös vanhempieni kanssa saunassa. ei siinä mun mielestä oo mitään pahaa.
      * häpeetkö omaa kehoasi alastomana? minkä helvetin takia häpeäisin!?

    • haba

      mä ainakin kuljen kotona alasti rohkeesti, nukun alasti, varsinkin kesäisin, käyn uimassa alasti mökillä jos sinne eksyn ja kaverin kanssa aina joskus vaikka meidän näkemis prosentti on korkea, enkä häpeä kehoani vaikkei se niin ihmeellinen ole. se on mun ja jos ei muita viehätä niin kattokoon muualle!

      • käyttäytyätymispiirre

        * Moniko on himassa alasti, > aina kun on mahdollisuus
        * nukkuu alasti, > varsinkin kesällä
        * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla) > mökillä
        * häpeetkö omaa kehoasi alastomana? > no en.

        Löysin netistä ”Aidon kulttuurikonstruktionistin mielestä häveliäisyys on pelkästään opittu käyttäytyätymispiirre. Evoluutiopsykologi taas väittää, että meidän ja muiden nisäkkäiden tunteet ovat suuressa määrin luonnonvalinnan tuottamia sopeutumia, adaptaatioita. Tunteet ovat ihmislajin ”vaistoja”. (Evans 2001; Oatley & Jenkins 1996.)
        Siis luonnostaan ihminen häpeää alastomuuttaan koska se on elänyt vaatekulttuuria kauan, se noudattaa ”vaistoja”.
        Kun taasen sellainen ihminen joka on elänyt alastomana koko ikänsä, (alkuasukkaat) sekin toteuttaa ”vaistoja”.
        Molempia ohjaa käyttäytymispiirre ja häveliäisyys tulee mukaan vaiston kautta. Jos ns. alkuasukas joutuu kulttuuriin missä vaatteet on valtakulttuuria hän omaksuu vaistoten vaatteiden käytön. Häveliäisyys on pelkästään opittu ja se on kulttuurisidonnainen.”
        Lainaus ja lisää
        http://www.google.fi/search?q=alaston/ei alaston.&hl=fi&lr=&start=10&sa=N


    • poika

      * En ole alasti kotona muuten kuin suihkussa ja saunassa käydessäni.
      * En nuku alasti, onhan minulla sentään alushousut!
      * Kyllä minä mökillä uin alasti, muualla en.
      * Häpeän koko kehoani, joka puolella on liian vähän lihasta...

    • usein

      Aika usein olen kotona alasti nyt kun muutin pois vanhempien luota. Aikaisemmin en.

      Joskus nukunkin alasti, mutta mukavampi on kyllä, kun on jotain rättiä päällä.

      Uin alasti silloin kun uimassa ei ole muita kuin minä ja poikakaveri.

      Sen verran häpeän omaa kehoani, etten hirveästi tykkää alasti olla muiden seurassa, siis vanhempien, kavereiden, ym. Poikakaverin seurassa en häpeä.

      • mä vaan

        kyllä minä uin alasti vaikka olisi tyttö puolisiakin näkemässä


    • Mizty

      Alasti on kiva olla. :D

      * Moniko on himassa alasti: olen jos ollaan kullan kans kaksin. :P
      * nukkuu alasti: kyllä
      * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla): ehdottomasti mökillä uimaan alasti. ^^
      * häpeetkö omaa kehoasi alastomana?: En vaikkei mikään täydellinen olekaan

    • sehän on näin,

      nuori on astunut aikuisuuteen kun se kehtaa nukkua alasti, uida alasti ja voi oleilla alasti himassa, silloin ollaan aikuisia. ;)

    • moppi

      Minähän en oman isän edessä tinttaile alasti, ja äiti käskisi muutenkin laittamaan jotain päälle. Jos olisi oma kämppä ni kyllä mä siellä vaan alasti olisin päiväs aikaan jos en minnekkään olisi menossa koko päivänä..paitsi noh...kai mulla edes jotku stringin vois kyl olla päällä ihan hygienia syistä.
      Pelkillä stringeillä tai pikkuhousuilla nukun.
      En ole nudisti, ja ei ole omaa mökkiä, ja jos olisi, niin menisin alasti uimaan vain jos paikalla ei ole ketään näkemässä. Joskus on tultu kyllä kaverin mökillä mentyä alasti ilta uinnille...naapureita on siellä aika tavalla.
      En häpeä oikeastaan...täytyy myöntää että usein tulee kateltua itseään peilistä suihkun jälkeen vaikka x)

      • täytyy myöntää

        katselen itseäni peilistä, se on jotenkin kiihoittavaa.
        *Nukun kyllä ilkosenalasti, jos nukun housut jalassa mulla stondaa jatkuvasti, se on jotenkin rasittavaa. *Pitäis kai ostaa yöpaita, löysä sellainen, mut ei kai oo tarpeen kun voi alasti nukkua.
        *Uimassa käyn aina mökillä alasti, se jopa kiihottaa kun ruohot liukuu pitkin kehoa ja...
        *Omassa huoneessa oon aina alasti ja ovi lukossa. ;)


    • sitä mukaan kun

      niitä kasvoi. Nukun alasti ja tykkään alastonuinnista, paikkoja vaan on vähän. Myös omassa huoneessa on kivaa liihotella alastomana.;)

    • suomessa mitään hiton porukkaa

      jossa saa yhteyden sellaisiin jotka tykkää ihan oikeesti alastomuudesta. Nyt en sit tarkoita mitään hiton seksikerhoo vaan asiaan. ^^

      * Moniko on himassa alasti, JOO
      * nukkuu alasti, EHDOTTOMASTI
      * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla) MÖKILLÄ, EN MUUALLA
      * häpeetkö omaa kehoasi alastomana? MIKS IHMEESSÄ?

    • eSpiral

      - En tiedä muista, mutta mä oon himassa ihan nakkisillaan kesäkuumalla.
      - Nukun myös alasti kesäisin.
      -Kävisin mielelläni myös uimassa alasti, mutta se on vähän hankalaa, koska...
      -...häpeän omaa alastonta kehoani. Siihen on hyvä syy - psoriasis!

      • tsssssp

        En nuku, en ui tai muutenkaan oleile alasti kotona :D
        En omista mitään unelmakroppaa, tai no olen suht hoikka ja näin mutta en kauhean isoja rintoja jne. Tunnen oloni erittäin kiusaantuneeksi jos joudun olemaan alastu muiden ihmisten läsnäollessa. Vanhempien, kavereitte, lapsien..
        ainut kenen kanssa voin olla tuntematta häpeää tai kiusaantuneisuutta on oma poikaystävä. outoa mutta totta


    • Chici-Titta, 15 v. tyttö

      *Suihkussa olen alasti.
      *En, koska yövaatteet on keksitty. Tosin, jos on tosi lämmin huone, niin alusvaatteissa.
      *En, koska pikkubroidi ja faija sekä mutsi on siellä. En mä niille mitää näyttele.
      *Joskus en, joskus joo ja tällä hetkellä hyvin paljon.

    • asdfghjkl

      * Moniko on himassa alasti,
      -Ihan vaatteet päällä ollaan
      * nukkuu alasti,
      -Erittäin harvoin
      * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla)
      -mökillä aina alasti uimassa
      * häpeetkö omaa kehoasi alastomana
      -välillä

      • ONONNONO

        Oon Himassa yleensä pelkät kalsarit jalas tai sit joku t paita kans päälle.
        Saunon tottakai alasti.
        Nukun joskus alasti, joskus en.
        Häpeen kyl kehooni koska oon niin älyttömän laiha enkä oikeen pysty lihoon, koska nopee aineenvaihdunta-


    • asdtrolli

      * Moniko on himassa trollisti,
      - aina
      * nukkuu trollisti,
      - aina
      * käy uimassa trollisti mökillä, (tai muualla)
      - aina
      * häpeetkö omaa kehoasi trollina?
      - aina

    • tyttönen..

      1)en
      2)joo
      3)joo,mökillä
      4)joskuks

    • ei enää mikään teini

      Vastaan miten asiat muistan teini-ikäisenä ollessani.

      - En nakuillut muuten kuin äidin nähden juurikaan...
      - En tykännyt nukkua ihan alasti, vähintään pikkarit täytyi olla, mutta joskus kesäisin tosi lämpiminä öinä ei voinut pitää mitään päällä.
      - Saatoin käydä uimassa mökillä alasti, mutta en yleisillä rannoilla. Tykkäsin kuitenkin olla vedessä tuntikausia, niin uimapuku oli pop!
      - Olen aina hävennyt omaa kehoani, mutta mielestäni kenenkään ei pitäisi hävetä maailman luonnollisinta asiaa - omaa alastonta kehoaan.

    • Minä vaan

      * Moniko on himassa alasti, En
      * nukkuu alasti,En
      * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla)En enää
      * häpeetkö omaa kehoasi alastomana?Kyllä................................Vähän liikaaki...

    • tässä......

      *joskus
      *usein
      *joskus
      *en

    • dfh

      Mä nuku joskus alasti

    • joo-oh

      Kakarana alasti? Ei meillä ainakaan. Shortsit kesäkuumalla (pojilla) oli meillä kotona todella uskaliasta. Eihän semmoiset jalassa kehdannut edes naapureille näyttäytyä. Onneksi kesällä ei tarvinnut käyttää pitkiä kalsareita.

      • vaatteetvisustipääll

        -En todellakaan enää, mut joskus iha pentuna satoin juoksennella kotona ennen saunaa ja sen jälkeen alasti.
        -En todellakaan, pentuna kylläkin kun kesällä oli kuuma.
        -En. Ajatuskin on painajaismainen, että pitäs maalla mennä alasti uimaan. Uimapuvussakaan en meinaa iletä enää ku siel lähellä asuu muutama poika mun edellisestä peruskoulusta. Hävettää vähän ku ne kiikaroi sieltä vastarannalta, (joka on aika lähellä) naispuolisia alasti-uijia... Pienempänäkään en suostunu uimaan missään alasti, mä oon aina ja vieläkin pelkään näyttäytyä alasti.
        - KYLLÄ, kuten jo äsken mainitsin alasti näyttäytyminen on mulle kammottavan kuvottava ajatus. Näen joskus painajaisia siitä, että oon jossain esim. kadulla tai koulussa tai bussissa alasti enkä ite tajuu sitä ite enneku joku tulee sanoon että sulla ei oo vaatteita. ja Sillon herään ja pompahdan istuu. Ikää mulla on ny 16.


    • kolipakteeri

      Tänne synnytään alastomana, mutta se ei anna lupaa elää alastomana. On asioita, mitä Jumala on säätänyt.

      Moos. 3:21

      "Ja Herra Jumala teki Aadamille ja hänen vaimollensa puvut nahasta ja puki ne heidän yllensä."

      Alastomuus on häpeä:

      Ilm. 16:15

      "-Katso, minä tulen niinkuin varas; autuas se, joka valvoo ja pitää vaatteistansa vaarin, ettei hän kulkisi alastomana eikä hänen häpeätänsä nähtäisi! - "



      Sillä riivaajat saavat aikaan alastomuutta ja itsetuhosuutta, niin oletko sinä riivattu tai tahdotko sellaiseksi?



      Mark. 5:1-

      "1 Ja he tulivat toiselle puolelle järveä gerasalaisten alueelle.
      2 Ja kohta kun hän lähti venheestä, tuli häntä vastaan haudoista mies, joka oli saastaisen hengen vallassa.
      3 Hän asusti haudoissa, eikä kukaan enää voinut häntä kahleillakaan sitoa;
      4 sillä hän oli monta kertaa ollut sidottuna jalkanuoriin ja kahleisiin, mutta oli särkenyt kahleet ja katkonut jalkanuorat, eikä kukaan kyennyt häntä hillitsemään.
      5 Ja hän oleskeli aina, yötä ja päivää, haudoissa ja vuorilla, huutaen ja runnellen itseään kivillä.
      6 Kun hän kaukaa näki Jeesuksen, juoksi hän ja kumartui maahan hänen eteensä
      7 ja huutaen suurella äänellä sanoi: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä vannotan sinua Jumalan kautta, älä vaivaa minua."
      8 Sillä hän oli sanomaisillaan sille: "Lähde ulos miehestä, sinä saastainen henki".
      9 Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta".
      10 Ja se pyysi pyytämällä häntä, ettei hän lähettäisi niitä pois siitä seudusta.
      11 Niin siellä oli lähellä vuorta suuri sikalauma laitumella.
      12 Ja ne pyysivät häntä sanoen: "Lähetä meidät sikoihin, että menisimme niihin".
      13 Ja hän antoi niille luvan. Niin saastaiset henget lähtivät miehestä ja menivät sikoihin. Silloin lauma, noin kaksituhatta sikaa, syöksyi jyrkännettä alas järveen; ja ne hukkuivat järveen.
      14 Ja niiden paimentajat pakenivat ja kertoivat siitä kaupungissa ja maataloissa. Ja kansa lähti katsomaan, mitä oli tapahtunut.
      15 Ja he tulivat Jeesuksen luo ja näkivät riivatun, jossa legio oli ollut, istuvan PUETTUNA ja täydessä ymmärryksessään; ja he peljästyivät."

      Riivattuna eläminen on hirvittävää ja ellei ihminen saa löytää Jumalan armoa, on ihmisen iankaikkisuus sitäkin hirvittävämpi ja viettelijöillä on kuoleman jälkeen pahin osa ( 3 - 18 min kohdalla):

      http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=6409


      http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=9137

      • Geezuz

        Kato, ite Ned Flanders jeesusteluidensa kanssa.


    • epoh

      Oon joskus alasti, Joskus nukun alasti, en käy uimassa alasti, en

    • jkiuu7

      * Moniko on himassa alasti, oon melkein aina alasti , se kiihottaa mua
      * nukkuu alasti, nukun aina alasti
      * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla) kyllä
      * häpeetkö omaa kehoasi alastomana? en , näyttelen joskus kehoani kavereille ja arvioimme toistemme kehoja

    • jussisiistos

      Moniko on himassa alasti, Aina kun mahollista
      * nukkuu alasti, Aina
      * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla) Aikas usei
      * häpeetkö omaa kehoasi alastomana? khyl

    • fnghjnyg

      Nyt solukämpässä en oo, mutta jos pääsisin asuun ihan yksin niin varmaan olisin. Nukun kyllä yleensä alasti, sehän on luonnollisin asuste ja käytännössä ainoa aika kun voi olla alasti. En omista mökkiä joten kysymys on lähinnä hypoteettinen - suoraan sanottuna en tiedä miten toimisin. Nyt kun aknesta alkaa viimein olla päästy, niin en todellakaan. Olen harvinaisen komea.

    • no vittu mieti!

      Mitä sitä omaa kehoaansa häpeämään? Saunassa ollaan alasti, mökillä nyt ei oikein voi alasti uiskennella, kun tää ei siis ole mikään saaristo. Uimarannalle pitää mennä.. Alasti nukkuminen on jotenkin epämiellyttävää. Yleensä T-paita ja bokserit pääl ja kunnon peitto päälle niin on hyvä nukkua...

    • Hyymm

      * Moniko on himassa alasti,
      - Kyllä suihkun jälkeen etsiskelen vaatteita pitkin taloa alasti, mutta enpä päivisin hirveästi alasti liikuskele.

      * nukkuu alasti,
      - En ole koskaan nukkunut alasti, ellei sitten ihan pari vuotiaana nukkumisiani lasketa. En vain osaa nukkua alasti :)

      * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla)
      - En yleensä, mutta joskus tulee näinkin tehtyä.

      * häpeetkö omaa kehoasi alastomana?
      - Joskus. Riippuu hieman tilanteesta, mutta en ole mitenkään erityisen ylpeäkään vartalostani.

    • hhgcf

      * Moniko on himassa alasti, e
      * nukkuu alasti, jos on kuuma
      * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla) ei oo mökkii ja en mää ala julkisilla paikoilla alasti uimaan.
      * häpeetkö omaa kehoasi alastomana? j

    • tyttönen.ysiviis

      * Moniko on himassa alasti, en ikinä, puen esim suihkunki jälkeen vaatteet oman huoneen ovi kiinni, siitä vaatehuoneeseen ja sekin ovi kiinni. se vaan on tabu..
      * nukkuu alasti, vähintään pikkarit ja sillonki heräilen yöllä laittamaan peittoa päälle että "jos joku tulee mun huoneeseen ja näkee mut ilman paitaa niin iik"........
      * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla) jos oisin ihan yksin (tosin en uskaltais) tai sit vaikka äitin kans vaan tai joittenki sisarusten...tai entie kehtaisinko sillonkaa.todennäkösesti en..
      * häpeetkö omaa kehoasi alastomana? HÄPEÄN. en vaan pysty olla alasti missää esim saunas tai suihkus tms jos on muuta porukkaa. ja sekös mua vituttaa.

    • Mitä vittuu

      * Moniko on himassa alasti, En
      * nukkuu alasti, MITÄ VITTUA KUKA NUKKUU ALASTI???!?!??!?!?!
      * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla) En
      * häpeetkö omaa kehoasi alastomana? En!

    • Oo

      No mä en ui alasti enkä ole alasti kotona. Enkä nuku alasti paitsi silloin jos teen itsetyydytystä.... Ja kyllä mä vähäsen häpeän mun kehoo..

    • zxcvbnm,.ölkjhgfdsaw

      * Moniko on himassa alasti, Kylh
      * nukkuu alasti, jooh
      * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla) Aina,
      * häpeetkö omaa kehoasi alastomana? En, miks pitäs?

    • moi kaikille

      eikö teitä pelota että yöllä tuleekin vaikka jotain vuotoa tai menkat alkaa jos nukutte alasta! mulla ainakin tulee valkovuotoa joten en ikimaailmassa viittis nukkuu ilman alushousuja!!

      • Anonyymi

        Sama!!


    • hvofväfodvaf_girl97

      Kotona oon harvoin ihan alasti mutta aika usein rintsikoilla ja pikkareilla

      Nukun yleensä pelkillä pikkareilla mutta tulee sitä välillä alastikkin nukuttua

      En ui alasti kun ei ole mökkiä pari kertaa kavereiden kaa ollaan kyllä niiden mökillä käyty alasti uimassa

      En häpeä itseäni, miksi pitäisi? En ehkä ole täydellinen mutta en mikäänn hirviökään

    • Anonyymi

      * Moniko on himassa alasti, vaan saunan jälkeen
      * nukkuu alasti, eeen
      * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla) mökillä joo
      * häpeetkö omaa kehoasi alastomana? En

    • Anonyymi

      Olen usein alasti yksin kotona vaikka olen aikunen mies, kerran tuli vanhempi nainen sisälle joka oli pukeutunut mekkoon ja vaalean takkiin .
      Hän punaistui , oli vaan kysymässä tietä, sanoin että suotta nolottaa ja että hän voi ottaa takin pois ,sitten katsottiin yhdessä kartta.
      Kiva tunne olla alasti jän katsoi kaluni joka on iso kun se alko nousta!

      • Anonyymi

        ...ja sitten heräsit ja huomasit että on kova vessahätä.


    • Anonyymi

      * Moniko on himassa alasti,....silloin kun oon yksin kotona ja tiiän ettei kukaan tuu ihan pian häiritseen
      * nukkuu alasti, ....aina. teen usein peitosta kikkelin ympärille sellasen poimun mihin sit hinkkaan sitä
      * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla)...mökillä kun käyn saunasta järvessä
      * häpeetkö omaa kehoasi alastomana?...en. päinvastoin, otan usein selfieitä ja ihailen mun munaa xD

    • Anonyymi

      Tässä mun vastaukset.

      Mieluusti olen kotona alastomana varsinkin lämpiminä kesäpäivinä. Kylläkin asun yksin.

      Yöt nukun alasti lähes aina.

      Uimassa käyn alasti aina silloin kun se vaan on mahdollista.

      Enkä häpeile itseäni alastomana, miksi pitäisi.

      Terveisin mies 49 v.

    • Anonyymi

      * Moniko on himassa alasti
      Joskus, ei porukat sano mitään vaikka olisin.
      * nukkuu alasti
      Yleensä, riippuu paikasta missä nukun. Kotona kyllä, jossain kaverilla yökylässä en.
      * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla)
      Joo, suoraan saunasta järveen.
      * häpeetkö omaa kehoasi alastomana?
      En, pitäiskö? Kroppa ihan normaalin näkönen

    • Anonyymi

      Yksin ollessani olen aika usein kotona alasti.
      Nukun alasti aina.
      En ole käynyt vuosiin alasti uimassa, mutta voisin kyllä mennä ihan hyvin, jos on tarpeeksi rauhallinen(eli yksityinen) uimapaikka. Vaikka miksei sitä voisi kokeilla nudistirantaakin, jos siihen joskus tulee mahdollisuus.
      No jonkun verran. En kauheasti, mutta ainahan sitä jostain miettii, että paremminkin voisi olla.
      Toki olen myös ylpeä tai ainakin iloinen joistakin kehooni liittyvistä asioista.
      Kuten siitä, että olen aika pitkä ja harteikas, sekä liikuntaharrastuksistani johtuen hyvässä kunnossa.

    • Anonyymi

      * Moniko on himassa alasti: Joskus olen, jos ei ole muita kotona.
      * nukkuu alasti: Yleensä nukun boksereissa mutta toisinaan myös alasti.
      * käy uimassa alasti mökillä, (tai muualla): Uin mökillä alasti.
      * häpeetkö omaa kehoasi alastomana? En häpeä kehoani alastomana. Tosin en erityisen mielelläni ole muiden nähden alasti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe