Vyötärölihavan seikkailut, kotimatka

Anonyymi-ap

Pattaya on ennallaan, sesonki alkaa jo helpottaa mutta viikonloppua kohti näyttää tahti kiihtyvän. Ravintoloissa hinnat nousseet selvästi, mutta myös tarjonta.

Yöllä oli väljää motarilla ajella Bangkokiin. Lentoasemalta kun ajelee Bankkariin Sukhumvitia niin helppo ja mukava kattobaari Cielo näkyy vasemmalla.

Jäi lärviset vetämättä kun tuli sadekuuro Pattayan puolella ja siirryttiin ihan perinteiseen ravintolaruokailuun. Hyvä niin, niin pääsi auttamaan kaveripariskuntaa kyydin muodossa lentoasemalle, jotka lähti ekaa kertaa käymään Kuala Lumpurissa.

Possonaama sylkenyt taas pyhää vihaa heti kun toisen silmän saanut hetekalla auki. Onhan se järkyttävä tilanne kun kalju ja vyötärölihava mies sbugeilee Pattayalla ja vähän Bangkokissakin.

Baaritiskin neito ei suinkaan ollut sattumalta kuvassa, vaan oli mukana seuraksi, ettei tarvinnut ihan poikien kesken ajella. Vanha tuttu Pattayan ajoilta. Hänen kanssaan syötiinkin torstaina. https://ibb.co/nqvzn312

Vai "seurapiireissä" ja "risaisilla farkkushortseilla" se kalju ja vyötärölihava heppu on taas pyörinyt Hankkijan lippalakki päässä.

Olen nolannut taas kaikki suomalaiset nahkakuula kiiltaäen, enkä ymmärrä Senssun kilon lobstereistakaan mitään, joita Senssu ruutalla hunajoi 8)

Tunnin päästä kotona ja saunaan! Onko Senssu-Possakalla millainen päivä? Makrulooraa ja kedaa, ruodon oikaisua ja tubesta lobsterivideoita?

2010

32

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kiitos kysymästä tänään lohikeittoa, ruisleipä ja lasi vettä... Jumbossa oli kotkalaisia possoja myynnissä, kaksi kpl 2.5 euroa, ensimmäiset 35 vuoteen ainakin, juomaksi kuppi kahvia, enpä ole viitsinyt paljonkaan palstalla viihtyä. By NumBall Vantaa kotona vaimon kanssa. Ps. hoitelehan sitä kuulaasi hieman laadukkaammin, vaikutat melkoiselle pellelle.

• Anonyymi
        UUSI

Oikea oppisesti posso laitetaan paperipussiin josta se vedetään naamaan, lihiksiä ei ollut tarjolla... ympäristöystävällinen tapa nauttia aito posso, kotkassa torilta saatavana joka päivä jo 60 vuotta, oikeastaan on kunnia että possottelet... on sen niin perinteinen kuin vain voi.

• Anonyymi
        UUSI

Ethän sinä ole palstalla viihtynyt kuin koko päivän.

• Anonyymi
        UUSI

Ei suinkaan Amican kupongeilla?

• Anonyymi
        UUSI

Räpsäytä foto siitä lohikeitosta.
        Jos söit sen jo, niin ota kuva siitä etiketistä joka oli kaupan pakkauksessa. Nimittäin nyt eletään helmikuun viimeistä viikkoa ja sinulla ei ole rahaa enää ostaa lohta edes yhtä palaa, ellet sitten ostanut Lidlistä sitä onnetonta 300 gramman lohikeittorasiaa, jossa on lohta noin 40 grammaa ja proteiinia vähemmän kuin yhdessä kananmunassa.
        Saat sata euroa heti tilillesi, kun osoitat ostaneesi lohta yli puoli kiloa kaupasta.

laiffila

• Anonyymi
        UUSI

Onko possossa pinnalla sokeria kuten munkkipossussa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Räpsäytä foto siitä lohikeitosta.
        Jos söit sen jo, niin ota kuva siitä etiketistä joka oli kaupan pakkauksessa. Nimittäin nyt eletään helmikuun viimeistä viikkoa ja sinulla ei ole rahaa enää ostaa lohta edes yhtä palaa, ellet sitten ostanut Lidlistä sitä onnetonta 300 gramman lohikeittorasiaa, jossa on lohta noin 40 grammaa ja proteiinia vähemmän kuin yhdessä kananmunassa.
        Saat sata euroa heti tilillesi, kun osoitat ostaneesi lohta yli puoli kiloa kaupasta.

laiffila

Ostin perjantaina cittarista myyrmannista kaksi savustettua koko lohta, tein lohikeiton ja lohilaatikon jääkaappiin, tarpeet maksoi 80 euroa, en tiedä paljonko lidl lohikeitto kustantaa ja mitä pitää sisällään, lohta on vielä reilusti jääkaapissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ostin perjantaina cittarista myyrmannista kaksi savustettua koko lohta, tein lohikeiton ja lohilaatikon jääkaappiin, tarpeet maksoi 80 euroa, en tiedä paljonko lidl lohikeitto kustantaa ja mitä pitää sisällään, lohta on vielä reilusti jääkaapissa.

Eihän niistä tietysti kuvaa saa otettua mitenkään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ostit tietenkin. Kuitti Myyrmannin Citymarketista varmaan on tallella ja voit ottaa siitä kuvan. Se näkyy myös plussatililläsi se ostos. Voit pistää vaimosi passin siihen lohen viereen myös jääkaappiin niin katsotaan tienaatko satasen. Lähtökohtaisesti kun en usko sanaakaan mitä kirjoitat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keitto on tuhottu laatikkoa on vielä jääkaapissa yksi lähes kokonainen vuoka, tein sen valmiista pakastetusta peruna,sipuli seoksesta toimi aika hyvin, kerma antaa sille uskomattoman maun, samoin juustokuorrutus, emmental juustosta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kovia poikia savun perään nämä Possolan veljekset. Kaikki on savustettu ja nyt se rouvakin on jo savustettu ulos, tai älysikö peräti itse lähteä? Norjalaista lohta saa kokonaisena nyt monin paikoin 16-17 euroa kilo, mutta savustettuna sitä ei kokonaisena juurikaan saa muuta kuin vakuumiin pakattuina fileinä ja silloin hinta on keskimäärin 36 euroa kilo.
        Ostiko Pasanen siis 70 eurolla savulohta? Hehheh!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keitto on tuhottu laatikkoa on vielä jääkaapissa yksi lähes kokonainen vuoka, tein sen valmiista pakastetusta peruna,sipuli seoksesta toimi aika hyvin, kerma antaa sille uskomattoman maun, samoin juustokuorrutus, emmental juustosta.

Painopiste on sanalla "uskomaton", sillä et ole ostanut kahta kokonaista savulohta Myyrmannin Cittarista. Jääkaapissasi on korkeintaan silakkalaatikko.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Painopiste on sanalla "uskomaton", sillä et ole ostanut kahta kokonaista savulohta Myyrmannin Cittarista. Jääkaapissasi on korkeintaan silakkalaatikko.

https://ibb.co/SwbTjL9q tuossa kuitti, savulohi oli edullista, kun on kanta-asiakas olen itse asiassa kaikkien kauppaketjujen kanta asiakas, ollut jo vuosia. taisi mennä arvio jälkeenkerran pahasti vituilleen, laitanko tilinumero minne siirrät sen 100 euroa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

https://ibb.co/SwbTjL9q tuossa kuitti, savulohi oli edullista, kun on kanta-asiakas olen itse asiassa kaikkien kauppaketjujen kanta asiakas, ollut jo vuosia. taisi mennä arvio jälkeenkerran pahasti vituilleen, laitanko tilinumero minne siirrät sen 100 euroa.

Olen monasti ihmetellyt miten helvetin vaikea on näiden lahkolaisten elämä, vai maksaa savulohi 36 euroa kilo, näyttääkö sille kuitilta että maksaa, olen 64 vuotias aina hoitanut asiani erinomaisesti en tarvitse osakaslainoja enkä muitakaan, mihinkään huomenna laitan kuvan auton ratista kun vaimo ajaa, ja hänellä on samat sormukset sormessa kun minulla oli, on se perkele että jotkut pilaavat elämänsä ja kuvittelevat että kaikilla on samalla tavalla toiminut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mihinkäs ne loput meni siitä n. 80€ aineksista, noista kuitilla olevista tuu kuin alta parikymppiä. Aikasten pieniä on vielä noi ostamasi "lohet", kirreähän noi sintit on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siirry satanen, vaan nyt alkaa syylittelyt ja juttujen muutokset perinteisesti, vähän senssuttelua ensin ja sitten pupettelua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen monasti ihmetellyt miten helvetin vaikea on näiden lahkolaisten elämä, vai maksaa savulohi 36 euroa kilo, näyttääkö sille kuitilta että maksaa, olen 64 vuotias aina hoitanut asiani erinomaisesti en tarvitse osakaslainoja enkä muitakaan, mihinkään huomenna laitan kuvan auton ratista kun vaimo ajaa, ja hänellä on samat sormukset sormessa kun minulla oli, on se perkele että jotkut pilaavat elämänsä ja kuvittelevat että kaikilla on samalla tavalla toiminut.

Kävin vielä perjantaina tien toisella puolella on prisma, josta ostin tarjouksia 30 eurolla, näin meni kaikkiaan hieman yli 80 euroa, mutta prisman kuittia en löytänyt, kuten aina perjantaina on tapana, kirjoitan lapun mitä tarvitse, sitten teemme viikonlopun safkat, tuolla induktioliedellä, ja lämmitämme ne mikrolla tarvittaessa, se on sisäänrakennettu tuohon uuniin, whirlpool molemmat, saunan lämmitän joka lauantai klo 18.00-20.000 jos vieraita niin pidempään... poikani oli parikuukautta sitten, tyttöystävänsä kanssa...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin vielä perjantaina tien toisella puolella on prisma, josta ostin tarjouksia 30 eurolla, näin meni kaikkiaan hieman yli 80 euroa, mutta prisman kuittia en löytänyt, kuten aina perjantaina on tapana, kirjoitan lapun mitä tarvitse, sitten teemme viikonlopun safkat, tuolla induktioliedellä, ja lämmitämme ne mikrolla tarvittaessa, se on sisäänrakennettu tuohon uuniin, whirlpool molemmat, saunan lämmitän joka lauantai klo 18.00-20.000 jos vieraita niin pidempään... poikani oli parikuukautta sitten, tyttöystävänsä kanssa...

Laitoitko tuon RedBullinkin soppaan? Mielenkiintoista, viikko sitten tein lohikeiton, valkosipulia ja habaneroa tarpeeksi: https://youtu.be/L6XBICcXNkU
        Eilen taas peri-skottilaista cock-a-leekie kanakeittoa purjolla: https://youtu.be/qWlCbHt_e9Y

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on Pasanen ostanut spurgulohta. Kissat juosseet bussin perässä matkalla Simonkylään vanhan kalan perässä. Et tarvi lainoja mutta otit luottokortin kun et pärjää ilman luottoa, joka on lainaa. Huomenna tapaat siis vaimosi. Tarjoaa siis sinulle kyydin sairaalaan? Missäs hän tänään on? Hommaa sille vaimollesi kunnolliset tekohampaat, eikä sellaista Tiimarista ostettua siltaa mitä entiset jääkiekkoilijat käyttää. Näyttää ihan koirien tekohampaille ne vaimosi hampaat. Asiat olet hoitanut niin että päädyit persaukisena sairaseläkkeelle jo 46 vuotiaana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on Pasanen ostanut spurgulohta. Kissat juosseet bussin perässä matkalla Simonkylään vanhan kalan perässä. Et tarvi lainoja mutta otit luottokortin kun et pärjää ilman luottoa, joka on lainaa. Huomenna tapaat siis vaimosi. Tarjoaa siis sinulle kyydin sairaalaan? Missäs hän tänään on? Hommaa sille vaimollesi kunnolliset tekohampaat, eikä sellaista Tiimarista ostettua siltaa mitä entiset jääkiekkoilijat käyttää. Näyttää ihan koirien tekohampaille ne vaimosi hampaat. Asiat olet hoitanut niin että päädyit persaukisena sairaseläkkeelle jo 46 vuotiaana.

Ai on olemassa spuge lohtakin, ilmeisesti tiedät mistä sitä hankitaan, laitanko sen tilinumeron niin saat maksettua sen tililleni, tiedän että sitä rahaa ei tulla koskaan näkemään, koska olet varaton, kiitos vaimoni sai aija hammaslääkäriiin ensikuun lopussa... olet sinä melkoinen reppana... ja resupekka en tarvitse lainoja mihinkään, mutta luottokortti on kätevä koska minulla on muutama kiinteä kuukausittainen maksu, joka menee automaattisesti... näin kulut pysyvät hyvin seurannassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai on olemassa spuge lohtakin, ilmeisesti tiedät mistä sitä hankitaan, laitanko sen tilinumeron niin saat maksettua sen tililleni, tiedän että sitä rahaa ei tulla koskaan näkemään, koska olet varaton, kiitos vaimoni sai aija hammaslääkäriiin ensikuun lopussa... olet sinä melkoinen reppana... ja resupekka en tarvitse lainoja mihinkään, mutta luottokortti on kätevä koska minulla on muutama kiinteä kuukausittainen maksu, joka menee automaattisesti... näin kulut pysyvät hyvin seurannassa.

Puhuttiin ihmisten syötävästä savulohesta joka maksaa vähintään 27 euroa kilo. Seitsemän euron ja 700 gramman lohi on kissalle tarkoitettu, mutta se on hyvä että köyhällekin on kalaa tarjolla, vaikkakin tuollaisessa silakan kokoisessa kalassa lihaa on vain puolet.
        Oletko kokeillut jo Vantaan lukuisia ruokakeräyksiä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuttiin ihmisten syötävästä savulohesta joka maksaa vähintään 27 euroa kilo. Seitsemän euron ja 700 gramman lohi on kissalle tarkoitettu, mutta se on hyvä että köyhällekin on kalaa tarjolla, vaikkakin tuollaisessa silakan kokoisessa kalassa lihaa on vain puolet.
        Oletko kokeillut jo Vantaan lukuisia ruokakeräyksiä?

Noissa salaatti buffeteissa on tarjolla joka päivä savulohta, sen kilohinta on 13.90 prismassa ja 15.90 cittarissa, ilmeisesti noita kissoja on suomessa paljon kun kissojen savulohta tarjosi jokainen pääkaupunkiseudun cittari viime perjantaina, mutta kuitenkin laitoit että siirrät 100 euroa tililleni jos laitan framelle tositteen yli puolenkilon lohesta, tosin selvää on että sinulla ei sellaisia varoja ole, jos olisi ne olisi mennyt mittarille jo aikoja sitten, olet varaton, useasti mittarin toteama, ihan viranomaispäätöksellä... mutta olen tiennyt sen jo kokoajan, laiffila palstan heikoin lenkki, viranomaisten toteama varaton,

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko possossa pinnalla sokeria kuten munkkipossussa?

Pasaselta tuota, ei kannata kysyä, ei tiedä possoista mitään.

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Pasanenkin varmaan esittelee käteisellä ostetun rivitaloasunnon saunan? ;)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pasanenkin varmaan esittelee käteisellä ostetun rivitaloasunnon saunan? ;)

Joo kun laitat sen 100 euroa, ja se näkyy tililläni, niin kauan olet arvoton pelle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kun laitat sen 100 euroa, ja se näkyy tililläni, niin kauan olet arvoton pelle.

Laiffi puhui itsensä pussiin ... hauskaa .... maksaa heti sata euroa .... ja luikki.

Tyttö sen sijaan saunookin kaverittomana ilman kaveria hotellin saunassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laiffi puhui itsensä pussiin ... hauskaa .... maksaa heti sata euroa .... ja luikki.

On taas kyrvånsyylållå jännää. Kuka mitäkin tekee, eipä malta nukkua ensi yönäkään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ollut mikään yllätys, syrjäytynyt sekakäyttäjä se on joka ei ole nähnyt vuosiin 100 euron seteliä, eiköhän tuo ole ollut selvä jo vuosia... olen kokoajan sen tiennyt olevan palstan varattomin ja heikoin lenkki.

• Anonyymi
        UUSI

Niin ja laita myös yksi kultaharkko, niin pulinat loppuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Seitsemän euron silakkamiehellä ei ole saunaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Seitsemän euron silakkamiehellä ei ole saunaa.

Mitäs luulet Sensukka, jos kaikki 2010 ja laiffilan viestit poistetaan jääkö tänne enää mitään, epäilen vahvasti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      205
      1403
    2. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      83
      1273
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      19
      1069
    4. Lupaa mulle nainen rakas

Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku
      Ikävä
      50
      968
    5. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      146
      904
    6. Et voi pettää minua nainen

Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä
      Ikävä
      73
      904
    7. Rikos keskellä päivää Suomussalmella

Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka
      Suomussalmi
      39
      896
    8. Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä

Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitus­ottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi
      Ylöjärvi
      35
      862
    9. Menetit hyvän miehen.

Paluuta ei ole. 😱
      Ikävä
      48
      810
    10. Mikä kaivattusi

Huumorintajussa on niin erityistä? Mikä hänestä tekee hauskan?
      Ikävä
      49
      737
    Aihe