SRK-lestadiolaisuus tais päättyä tähän vainoon

Anonyymi-ap

Tämä usko alkoi uudistua jo 15-20 vuotta sitten.

28

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähemmän nussivat lapsiaan kun pelko kiinnijäämisestä kasvaa.

      • Anonyymi00004

        😆😅😆😂😂😅😅😆


    • SRK-lestadiolaisuus tais päättyä tähän vaimoon…😵‍💫

    • Anonyymi00005

      SRK- Lestadiolaisuus on erotettu Pyhien yhteisöstä Taivaasssa.

    • Anonyymi00006

      Helluntailiike on erotettu jo ennen Pyhien Yhteisöstä Taivaassa.

      • Hieman naurettavaa, Helluntailailaisa on maalilmassa luokkaa 700 miljoonaa, teiä siitä määrästä vain 1 prosentti, joten vanhaan sanonnan mukaan kuulutte pressun alle suuruuksissanne.


      • Anonyymi00009
        pinnasänky kirjoitti:

        Hieman naurettavaa, Helluntailailaisa on maalilmassa luokkaa 700 miljoonaa, teiä siitä määrästä vain 1 prosentti, joten vanhaan sanonnan mukaan kuulutte pressun alle suuruuksissanne.

        lestadiolaiset valtaavat maailman se on teidän loppunne


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        lestadiolaiset valtaavat maailman se on teidän loppunne

        Hoitomiesten vallassa oleva vl- liike kutistuu, Lehtola aivan oikeassa, miten SRK pystyy valvomaan, että maailmalla parannuksen tehneet ihmiset pysyvät hoitomiesten vallan alla ja osaavat noudattaa SRK:n syntilistaa oikein.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Hoitomiesten vallassa oleva vl- liike kutistuu, Lehtola aivan oikeassa, miten SRK pystyy valvomaan, että maailmalla parannuksen tehneet ihmiset pysyvät hoitomiesten vallan alla ja osaavat noudattaa SRK:n syntilistaa oikein.

        heillä on oma tunto jos toimivat eri lailla kuin hoito miehet on tehtävä parannus


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        heillä on oma tunto jos toimivat eri lailla kuin hoito miehet on tehtävä parannus

        jonkun on johdettava liikettä vahva johtaja tuo pelastus varmuuden


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        heillä on oma tunto jos toimivat eri lailla kuin hoito miehet on tehtävä parannus

        Omatunto, joka on sidottu SRK:n syntilistaan.
        Miten TV: n kanssa maailmalla, joko on niitä alettu tuhoamaan.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Omatunto, joka on sidottu SRK:n syntilistaan.
        Miten TV: n kanssa maailmalla, joko on niitä alettu tuhoamaan.

        kyllä tv saa tuhota maailmalta sitten kun tv ja radio mastot on tuhottu ei pysty enää tuijottamaan tvtä


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        kyllä tv saa tuhota maailmalta sitten kun tv ja radio mastot on tuhottu ei pysty enää tuijottamaan tvtä

        SRK joutunut höllentään TV:n katselua, maailmalla ihmiset katsovat TV:tä, SRK hävisi TV-sodan.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        SRK joutunut höllentään TV:n katselua, maailmalla ihmiset katsovat TV:tä, SRK hävisi TV-sodan.

        ei tv sotaa ole hävitty kun tv ja radio mastot on tuhottu kukaan ei voi katsoa telkkaria


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        ei tv sotaa ole hävitty kun tv ja radio mastot on tuhottu kukaan ei voi katsoa telkkaria

        eikä kuunnella radiota pitää nousta kansain välisesti vallan kumoukseen kaikkia tv ja radio mastoja vastaan hyvin toteutettu operaatio vie mahdollisuudet ihmisiltä katsoa tv tä


      • Anonyymi00022
        pinnasänky kirjoitti:

        Hieman naurettavaa, Helluntailailaisa on maalilmassa luokkaa 700 miljoonaa, teiä siitä määrästä vain 1 prosentti, joten vanhaan sanonnan mukaan kuulutte pressun alle suuruuksissanne.

        Ja onhan helluntai ollut niinkin kauan ettei lesta lahkosta ollut mitään..


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        jonkun on johdettava liikettä vahva johtaja tuo pelastus varmuuden

        Pelastusvarmuutta ei voi luoda johtaja / hoitaka, joka on menossa hel..ttiin.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        eikä kuunnella radiota pitää nousta kansain välisesti vallan kumoukseen kaikkia tv ja radio mastoja vastaan hyvin toteutettu operaatio vie mahdollisuudet ihmisiltä katsoa tv tä

        Eilen tuli taasen yksi syy, miksi tv kiellettiin vl-liikkeestä, se vei ihmisiltä kyläilykulttuurin.
        Kyllähän ns. epäuskoiset kyläilivät silloin keskenään ja kyläilevät vieläkin, mutta hoitokokoukset erottivat vl-ihmiset epäuskoisista, enää ei saanut olla mitään yhteistä, koska hoitokokouksissa vaadittiin, ettei epäuskoisten kanssa saanut olla missään tekemisissä, ainostaan työssä ja koulussa.

        Muistan tämän aivan selvästi ja näin miten siinä kävi, enää ei saanut olla epäuskoisten kanssa tekemissä. Turha syyttää TV:tä.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Eilen tuli taasen yksi syy, miksi tv kiellettiin vl-liikkeestä, se vei ihmisiltä kyläilykulttuurin.
        Kyllähän ns. epäuskoiset kyläilivät silloin keskenään ja kyläilevät vieläkin, mutta hoitokokoukset erottivat vl-ihmiset epäuskoisista, enää ei saanut olla mitään yhteistä, koska hoitokokouksissa vaadittiin, ettei epäuskoisten kanssa saanut olla missään tekemisissä, ainostaan työssä ja koulussa.

        Muistan tämän aivan selvästi ja näin miten siinä kävi, enää ei saanut olla epäuskoisten kanssa tekemissä. Turha syyttää TV:tä.

        epä uskosten kanssa ei voi olla tekemisissä ne katsoo hornan tuuttia


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        epä uskosten kanssa ei voi olla tekemisissä ne katsoo hornan tuuttia

        Hoitokokoukset olivat niin hirveät, etteivät vl-ihmiset uskaltaneet enää olla epäuskoisten naapureiden kanssa ollenkaan tekemisissä.
        Kun tuolla tavalla katkaistaan yhteydet, kuten hoitokokouksissa tehtiin, niin niitä ei pysty enää luomaan uudestaan. 50 vuotta hoitokokouksista ja vl-ihmiset ovat edelleen käpertyneet vain vl-liikkeen ympärille, he eivät pysty ottamaan yhteyttä mm. naapureihin, niin että pyytäisivät kahville ja olisivat tekemisissä enemmänkin.

        Onhan tässä kasvanut jo uusia sukupolvia, jotka eivät tiedä siitä mitään, että ennen hoitokokouksia vl-ihmiset olivat normaalisti tekemisissä epäuskoisten kanssa, kyläilytiin ja muutenkin.


    • Anonyymi00007

      Lestatiolaisuus on täynnä petosta. Uroot tietääkin tämän.

      • Anonyymi00008

        Rikollisten valtakunta


    • Vain ME.🎃🎃 Emmehän ME.🎃🎃

      • Anonyymi00016

        Me emme halua, vaikka totuus on, me emme saa.


    • Anonyymi00019

      Tehkää Perhon Rauhanyhdistys parannus väärästä seurakuntaopista, samoin SRK.

      Tehkää Perhon seurakunnan johto ja kirkkovaltuusto parannus epäuskosta, joka on kaikkien syntien äiti.

      • Anonyymi00020

        Tehkää osa perholaisista parannus varastamisesta Taivaalta.


    • Anonyymi00021

      SRK on menossa pahasti harhaan, se näyttelee ulospäin hyvää, mutta veljeilee Paholaisen kanssa. Puheet ovat käyneet ontoiksi, pitää muistaa että laulamalla ja fiilistelemällä ei mennä Taivaaseen, vaan tunnustamalla syntinsä.

    • Anonyymi00027

      On kyllä aika häiriintynyttä tekstiä tässä ketjussa.

      Jos vaikka käytte lenkkeilemässä ja syötte jotain hyvää ruokaa, niin tulee parempi mieli.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe