koko ikäni on tuntunut sunnuntai- iltapäivät pitkiltä. Onko muilla samoja fiiliksiä.
Sunnuntaineuroosiko?,
12
141
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kulttuuritauti tietenkin ei siis liity evoluutioon
Ja oikeasti maanantain odotusneuroosi koska alkaa raadanta suolakaivoksessa taas huomenna - Anonyymi
Voisiko olla kuten minulla oli työelämässä. Sunnuntai-ilta tuntui pitkältä ja vähän tympääntyneeltä jos viikonloppuna ei ollut tehnyt mitään piristävää. Tiese että yhtä arkea on taas seuraava viikko edessä. Jos sen sijaan oli ollut kiva tapahtuma tai reissu viikonloppuna, apeaa sunnuntai-iltatunnetta ei ollut.
Voisiko sinulla olla sellainen ja tunne on jäännös työelämästä. Elimistö muistaa.
Minulla on huomenna odotettavissa kiva tapahtuma, nyt on hyvin rauhallista mutta ei pitkäveteistä. - Anonyymi
Kyllä tuntuu tämä odotus.
Onko Suomi vielä huomenna enää NATOSSA? Miten sitten käy Stuppille ja muille
UPI:n Lassila: Venäjä voi vaatia Suomea ulos Natosta - Anonyymi
Monella on juuri sunnuntait olevinaan pitkiä ja tylsiä . Toisilla niin lauantai kun sunnuntai jotenkin stressaavaa vaikka silloin pitäisi nauttia kun saa olla vapaalla.itselläni on aina ollut sellaiset työvuorot että joka toinen pyhä oltiin töissä , niin osasi antaa arvon niille pyhän ajoille kun sai olla kotona .
- Anonyymi
Zelenskyi esiintyi Kiovassa tunteja suora lähetys olisitte kuunnelleet
Toiseksi Englanti luopautui rauhantakaajaksi
Takaajan pitää olla ydinasevaltio jonka ohjukset on suunnattu Moskovaan - Anonyymi
Ei tunnu tylsältä, vaan rauhallisemmalta kuin arkipäivä, ihan samaa oli jo silloin kun vielä töissä kävin. Sunnuntai on erilainen päivä.
- Anonyymi
Nykyään on kaikki päivät pitkiä, kun ei tapahdu mitään.
- Anonyymi
nykyään on jokainen päivä pitkä kun ei tapahdu mitään.
- Anonyymi
Minä taas olen oikea sunnuntai-ihminen eli nautin siitä kiireettömyydestä ja rauhallisuudesta, erityisesti sunnuntaisin. EIhän tuota kiirettä ole muulloinkaan mutta minulle sunnuntai on todellinen lepopäivä kuten eilenkin: aamulla herään noin 10.00 aikoihin, puoliso on jo laittanut aamupalan ja sitä nautitaan pari tuntia samalla telkkua katsoen, sitten ulos kävelemään ja nauttimaan raikkaasta ulkoilmasta, kotiin yleensä ruuanlaittoon mutta eilen ostettiin valmista eli käytiin hakemassa Kotipizzasta murkinaa, taas televisiota ja syömistä, illalla Voice of Finland ja rupattelua, nukkumaan noin klo 23.00 ja hyvin nukutti
- Anonyymi
Kyllä, sunnuntait ovat tylsiä. Maanantai ok.
- Anonyymi
Ei tunnu, siinä on aikaa tehdä vaikka mitä.
- Anonyymi
Joka päivä on aikaa vaikka mihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876