Maitotyttö

Anonyymi-ap

"Halusin nostaa esiin asioita, joita ei tuoda julkisesti esille missään. Myös se kuva, jonka markkinointi ja tuottajat itse antavat, on hyvin yksipuolinen.

– Oletin, että ihmiset tietäisivät jo enemmän maataloudesta ja eläintuotannosta. Olen itse kuullut pahempiakin juttuja, kuin mitä kuunnelmassa on. Nämä esiin tuodut asiat olivat minulle niin sanotusti normaaleja asioita",

7

161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asiaa

• Anonyymi

Asiatonta.

• Anonyymi

Typerää yleistystä.

• Anonyymi

Jullia kirpasoo totruus ai ai

• Anonyymi

Suomessa tehdään melkein joka viikonloppu raiskaus puukotus, murha , juopottelu, väkivaltataistelu, kashailu liikennevälineellä. Ns.normaalia suomessa muutama vuosi sitten näytettiin ohjema josss kaupunkilaiset kohteli kaltoin kotieläimiä esim.susikoira kiinnitettiin porraskaiteeseen , omistaja hakkasi siltä raajat poikki. Näistä saa myös tehdä ohjelmaa niin paljon kuin halutaan. No, halutaan aina mustamaalata maaseudunnelämä koska maalla asuvat on mielipiteissä ala- arvoisempaa kansanosaa. Kun maatalous on elämämme kuuma aihe , jota katsotaan kieroon ja halveksitaan ulkopuolisten silmin..luulemampa suurimman syyn olevan harmitus kun siitä jää suurin osa kansastamme ulkopuoliseksi ja osattomaksi.

• Anonyymi

Tuottavia viljelijöitä arvostetaan mutta ei yhjäntuottajia, elämäntapatukiensa nostajia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuottavia viljelijöitä arvostetaan mutta ei yhjäntuottajia, elämäntapatukiensa nostajia

No eihän niillä 'elämäntapatuottajilla' ole tuotantoeläimiäkään. Kotieläintuotanto on osin tietysti elämäntapa, mutta ei tuottamaton. Ei voi olla tuottamaton, koska siinä on myös kustannuksia. Ei kenenkään pussi kestä pelkkiä kustannuksia ilman tuottoa, vaikka tuotteista pitäisi toki saada paljon enrmmän tuloa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5137
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2149
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1807
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1424
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1207
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      970
    Aihe