Maitotyttö

Anonyymi-ap

"Halusin nostaa esiin asioita, joita ei tuoda julkisesti esille missään. Myös se kuva, jonka markkinointi ja tuottajat itse antavat, on hyvin yksipuolinen.

– Oletin, että ihmiset tietäisivät jo enemmän maataloudesta ja eläintuotannosta. Olen itse kuullut pahempiakin juttuja, kuin mitä kuunnelmassa on. Nämä esiin tuodut asiat olivat minulle niin sanotusti normaaleja asioita",

7

154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asiaa

• Anonyymi

Asiatonta.

• Anonyymi

Typerää yleistystä.

• Anonyymi

Jullia kirpasoo totruus ai ai

• Anonyymi

Suomessa tehdään melkein joka viikonloppu raiskaus puukotus, murha , juopottelu, väkivaltataistelu, kashailu liikennevälineellä. Ns.normaalia suomessa muutama vuosi sitten näytettiin ohjema josss kaupunkilaiset kohteli kaltoin kotieläimiä esim.susikoira kiinnitettiin porraskaiteeseen , omistaja hakkasi siltä raajat poikki. Näistä saa myös tehdä ohjelmaa niin paljon kuin halutaan. No, halutaan aina mustamaalata maaseudunnelämä koska maalla asuvat on mielipiteissä ala- arvoisempaa kansanosaa. Kun maatalous on elämämme kuuma aihe , jota katsotaan kieroon ja halveksitaan ulkopuolisten silmin..luulemampa suurimman syyn olevan harmitus kun siitä jää suurin osa kansastamme ulkopuoliseksi ja osattomaksi.

• Anonyymi

Tuottavia viljelijöitä arvostetaan mutta ei yhjäntuottajia, elämäntapatukiensa nostajia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuottavia viljelijöitä arvostetaan mutta ei yhjäntuottajia, elämäntapatukiensa nostajia

No eihän niillä 'elämäntapatuottajilla' ole tuotantoeläimiäkään. Kotieläintuotanto on osin tietysti elämäntapa, mutta ei tuottamaton. Ei voi olla tuottamaton, koska siinä on myös kustannuksia. Ei kenenkään pussi kestä pelkkiä kustannuksia ilman tuottoa, vaikka tuotteista pitäisi toki saada paljon enrmmän tuloa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7736
    2. 108
      5941
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5167
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4536
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3210
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2967
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2928
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2434
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2427
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2046
    Aihe