Oletteko te kokeilleet?

Anonyymi-ap

Saada unta Youtuben rentouttavan musiikin avulla?

5

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokeilin eilen. Muutama kappale oli ihan menettelevä. Itse kaipaan vaihtelevuutta, en saman rytmin, tai sävelen tms. toistoa. Niitä on vaikeampi löytää. Tarjontaa on aika tavalla, joten se vaikeuttaa valintaa. Ei tiedä, mikä niistä sopii itselle. Kokeilin sellaista aivojen alfa-aaltoihin vaikuttavaa ääntä, jonka piti lisätä luovuutta. Tunnin kohdalla kyllästyin siihen, koska toivoin nukahtavani, mitä reaktiota ei silti tapahtunut.

Suosittelen kokeilemaan! Siis ei silloin, kun on tekemässä töitä, tai harrastamassa liikuntaa, jotta keskittyminen ei herpaannu, vaan esim. sängyssä tekemällä rentoutumisharjoituksen.

• Anonyymi

Joskus toimii, ja toisinaan sitten taas ei. Itselleni toimii paremmin puhe, mutta puhujan pitää olla riittävän monotoninen, eikä aihekkaan saa olla liian mielenkiintoinen.

• Anonyymi

Niitähän on youtubessa rentousttamis videoitKin ja kun kokeilin ensimmäisen kerran niin nukhdinennenkö video oli loppunut. Aina kun on niitä huonoja öitä niin kuuntelen yuoutubesta tätä rentouttamis videota joissa käydään lävitse kehon osat ja miten ne rentouttaa, ja kaunis musiikki on taustalla .

• Anonyymi

Unettomuuteen kannattaa kokeilla ihan luonnollista B-vitamiinia.
      Toipuminen alkaa pienistä askelista ja moni vaiva voi olla ihan ravinteiden puute. Nekin vaikuttaa mielenterveyteen.

Suuressa hädässä kuitenkin suurin apu on Jeesus joka on ihmisen luonut ja osaa siksi myös auttaa ja parantaa.
      Rukous on helppoa. Rehellistä puhetta Hänelle, joka kuulee kaikki meidän ajatuksetkin aina.

• Anonyymi

Olen ja olen löytänyt itselle rauhoittavia omasta mielestä melko kauniita kappaleita. Joskus löydän sellaisia "mix" mikä on jonkun kokoelma. Kokeilkaa jos sopisi teillekin?
      https://www.youtube.com/watch?v=cT2U9HhUMnA&list=RDMfwJ4X7lx4k&index=9
      toinen josta tykkään melko paljon myös ja nukahdan helposti :
      https://www.youtube.com/watch?v=wXO1-6CiO2o
      täytyy soittaa vaan hiljaisella että nukahtaa hyvään oloon ja mieleen.
      https://www.youtube.com/watch?v=mTstCQBv4Co&list=PL5732FC3F973466CB

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      52
      1897
    2. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      39
      1529
    3. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1395
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      91
      1223
    5. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      164
      1139
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      220
      1100
    7. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1046
    8. 73
      996
    9. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      21
      976
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      891
    Aihe