Moi,
kiinnostais tietää kuinka täyttä noissa B&B majoituksissa on maalla/kaupungeissa. Oisko majapaikka syytä varata etukäteen, kun on menossa Irlantiin näin heinäkuun alussa.
B&B majoitus Irlannissa
kymysys
2
663
Vastaukset
- Ode
Itse kun kiertelin pitkin maaseutua, niin aina löytyi majapaikka ihan varaamattakin. Ajankohta oli elokuun loppua, joten en tiedä miten sinun ajankohtasi olisi enemmän tai vähemmän turistisesonkia. Tietysti jouduin välillä kiertelemään useammankin paikan, ennen kuin sänky löytyi, mutta aikaa ei siihen silti liiaksi mennyt.
- kymysys
Keskieuroopassa elokuu on lomakuukausi, joten sen perusteella luulisi että heinäkuussa on vielä paremmin tilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315