kertokaa kokemuksia, kandeeko mennä poikien kanssa mustiksen juttusille? Muut nähtävyydet?
http://www.parkenzoo.se/finsk.htm
Parken Zoo
2
393
Vastaukset
- Ktjuska
olin juuri käymässä siellä. Olimme päivän matkalla. Kaupunki oli kivan oloinen mutta siihen emme kerinneet tutustua. Varmasti paljon mielenkiinoista nähtävää. Parken Zoo oli erittäin monipuolinen paikka. Kaikille jotain. Eläintarha, huvipuisto ja vielä upea uimala. Matkaan kannattaa ottaa paljon omaa evästä, alueella upeita piknik paikkoja. Kioskeja oli joka puolella. Kiva eläintarhajuna kulki kanssa alueen halki, jos halusi jalkoja välillä lepuuttaa. Itse en käynty mustanaamioluolassa, mutta matkassa olleet muiden perheiden isommat pojat olivat paikasta aivan haltiossaan. Meillä on 2 v. lapsi ja aika jonka olimme puistossa riittä aivan mainiosti( 11-16.00) . Parken Zoon vieressä on myös uusi ja iso ostoskeskus jossa varmasti aika kuluu myös mukavasti, jos jää vaan aikaa shoppailuun.
Laitteita huvipuistossa sopivasti monen ikäisille, eihän tietysti lähelleekkän särkänniemi. - teppo
n. 15 km E-tunasta. Kaunis vaahterametsä puisto, linna, riimukiviä, venesatama ja uimaranta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432967Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602879- 422333
- 311833
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251689Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa711619- 481566
- 361236
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771235- 791060