Mistähän johtuu, että melkein aina häviän kaksintaistelut ammunnassa. Vaikka kuinka yritän liikkua, niin kaveri pätkäsee aina hengen pois... Jotenkin tuntuu myös siltä, että vaikka saan osumia niin vihulainen vain elää ja minä kuolen parista laakista?? Miten sais liikettä nopeammaksi ammunta tilanteessa ja saako tuota asetta jotenkin kiihdytettyä? Mitkä servut ois aloittelijalle parhaita?
ET vinkkejä kaivataan
7
534
Vastaukset
- Nuubialainen
Olen vääntänyt tuota peliä jo toista vuotta melko säännöllisesti. Viime aikoina olen huomannut tuon saman ilmiön. Johtuneeko tuosta uudesta päivityksestä. Onkohan siinä korostettu headshotin merkitystä, vai mitä. Varsinkin jotkut medikit tuntuvat olevan pahuksen tarkkoja ja melkein kuolemattomia. Voihan olla, ja varmaan onkin varsinkin Suomi-servereillä, että käyttävät aimbotteja tai muita koodeja, joista minulla ei ole hajuakaan. Olisi kiva saada tietää servereitä, joissa tälläinen keinotekoinen parantelu ei ole mahdollista.
- ET mestari
No mää pelaan XP huorat servussa. Siellä ei mun mielestä kukaan käytä mitään koodeja!
- ET mestari
Tähtää aina päähän sillä lailla sää voitat "kaksin taistelut!" kun päähän riittää
5-6 laukausta- asdasd
siinä onkii hyvä tähätä ku vastustaja sprintillä juoksee ees taas...
- slkdöalsasd
asdasd kirjoitti:
siinä onkii hyvä tähätä ku vastustaja sprintillä juoksee ees taas...
miten saan proneen sillee nopeasti niiku jotkut menee,joku sano et se on configissa mut en tiedä mikä se on siellä
http://www.et-strategy.tk/
Siellä on demojakin trick jumpeista ja kaikista. Tosi hyvä sivusto ja tulossa suomeksikin.- thunder
sä oot kyllä lammas paras... missä servussa sä yleensä pelaat!?!... haluaisin teitää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2267047Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3464954"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1503720Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1233520Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m763456Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi562965Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2702769Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.842480- 252406
Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1092078