Mistähän johtuu, että melkein aina häviän kaksintaistelut ammunnassa. Vaikka kuinka yritän liikkua, niin kaveri pätkäsee aina hengen pois... Jotenkin tuntuu myös siltä, että vaikka saan osumia niin vihulainen vain elää ja minä kuolen parista laakista?? Miten sais liikettä nopeammaksi ammunta tilanteessa ja saako tuota asetta jotenkin kiihdytettyä? Mitkä servut ois aloittelijalle parhaita?
ET vinkkejä kaivataan
7
535
Vastaukset
- Nuubialainen
Olen vääntänyt tuota peliä jo toista vuotta melko säännöllisesti. Viime aikoina olen huomannut tuon saman ilmiön. Johtuneeko tuosta uudesta päivityksestä. Onkohan siinä korostettu headshotin merkitystä, vai mitä. Varsinkin jotkut medikit tuntuvat olevan pahuksen tarkkoja ja melkein kuolemattomia. Voihan olla, ja varmaan onkin varsinkin Suomi-servereillä, että käyttävät aimbotteja tai muita koodeja, joista minulla ei ole hajuakaan. Olisi kiva saada tietää servereitä, joissa tälläinen keinotekoinen parantelu ei ole mahdollista.
- ET mestari
No mää pelaan XP huorat servussa. Siellä ei mun mielestä kukaan käytä mitään koodeja!
- ET mestari
Tähtää aina päähän sillä lailla sää voitat "kaksin taistelut!" kun päähän riittää
5-6 laukausta- asdasd
siinä onkii hyvä tähätä ku vastustaja sprintillä juoksee ees taas...
- slkdöalsasd
asdasd kirjoitti:
siinä onkii hyvä tähätä ku vastustaja sprintillä juoksee ees taas...
miten saan proneen sillee nopeasti niiku jotkut menee,joku sano et se on configissa mut en tiedä mikä se on siellä
http://www.et-strategy.tk/
Siellä on demojakin trick jumpeista ja kaikista. Tosi hyvä sivusto ja tulossa suomeksikin.- thunder
sä oot kyllä lammas paras... missä servussa sä yleensä pelaat!?!... haluaisin teitää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2055074Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy374463Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002721Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171342310- 601921
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121821- 671794
- 2081664
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521222Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241964