ET vinkkejä kaivataan

noopi

Mistähän johtuu, että melkein aina häviän kaksintaistelut ammunnassa. Vaikka kuinka yritän liikkua, niin kaveri pätkäsee aina hengen pois... Jotenkin tuntuu myös siltä, että vaikka saan osumia niin vihulainen vain elää ja minä kuolen parista laakista?? Miten sais liikettä nopeammaksi ammunta tilanteessa ja saako tuota asetta jotenkin kiihdytettyä? Mitkä servut ois aloittelijalle parhaita?

7

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuubialainen

Olen vääntänyt tuota peliä jo toista vuotta melko säännöllisesti. Viime aikoina olen huomannut tuon saman ilmiön. Johtuneeko tuosta uudesta päivityksestä. Onkohan siinä korostettu headshotin merkitystä, vai mitä. Varsinkin jotkut medikit tuntuvat olevan pahuksen tarkkoja ja melkein kuolemattomia. Voihan olla, ja varmaan onkin varsinkin Suomi-servereillä, että käyttävät aimbotteja tai muita koodeja, joista minulla ei ole hajuakaan. Olisi kiva saada tietää servereitä, joissa tälläinen keinotekoinen parantelu ei ole mahdollista.

• ET mestari

No mää pelaan XP huorat servussa. Siellä ei mun mielestä kukaan käytä mitään koodeja!

• ET mestari

Tähtää aina päähän sillä lailla sää voitat "kaksin taistelut!" kun päähän riittää
      5-6 laukausta

• asdasd

siinä onkii hyvä tähätä ku vastustaja sprintillä juoksee ees taas...

• slkdöalsasd
        asdasd kirjoitti:

siinä onkii hyvä tähätä ku vastustaja sprintillä juoksee ees taas...

miten saan proneen sillee nopeasti niiku jotkut menee,joku sano et se on configissa mut en tiedä mikä se on siellä

• thunder

sä oot kyllä lammas paras... missä servussa sä yleensä pelaat!?!... haluaisin teitää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      404
      8799
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3188
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1664
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      76
      1108
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1058
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1035
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      63
      988
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      963
    9. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      78
      947
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      910
    Aihe