Mistähän johtuu, että melkein aina häviän kaksintaistelut ammunnassa. Vaikka kuinka yritän liikkua, niin kaveri pätkäsee aina hengen pois... Jotenkin tuntuu myös siltä, että vaikka saan osumia niin vihulainen vain elää ja minä kuolen parista laakista?? Miten sais liikettä nopeammaksi ammunta tilanteessa ja saako tuota asetta jotenkin kiihdytettyä? Mitkä servut ois aloittelijalle parhaita?
ET vinkkejä kaivataan
7
531
Vastaukset
- Nuubialainen
Olen vääntänyt tuota peliä jo toista vuotta melko säännöllisesti. Viime aikoina olen huomannut tuon saman ilmiön. Johtuneeko tuosta uudesta päivityksestä. Onkohan siinä korostettu headshotin merkitystä, vai mitä. Varsinkin jotkut medikit tuntuvat olevan pahuksen tarkkoja ja melkein kuolemattomia. Voihan olla, ja varmaan onkin varsinkin Suomi-servereillä, että käyttävät aimbotteja tai muita koodeja, joista minulla ei ole hajuakaan. Olisi kiva saada tietää servereitä, joissa tälläinen keinotekoinen parantelu ei ole mahdollista.
- ET mestari
No mää pelaan XP huorat servussa. Siellä ei mun mielestä kukaan käytä mitään koodeja!
- ET mestari
Tähtää aina päähän sillä lailla sää voitat "kaksin taistelut!" kun päähän riittää
5-6 laukausta- asdasd
siinä onkii hyvä tähätä ku vastustaja sprintillä juoksee ees taas...
- slkdöalsasd
asdasd kirjoitti:
siinä onkii hyvä tähätä ku vastustaja sprintillä juoksee ees taas...
miten saan proneen sillee nopeasti niiku jotkut menee,joku sano et se on configissa mut en tiedä mikä se on siellä
http://www.et-strategy.tk/
Siellä on demojakin trick jumpeista ja kaikista. Tosi hyvä sivusto ja tulossa suomeksikin.- thunder
sä oot kyllä lammas paras... missä servussa sä yleensä pelaat!?!... haluaisin teitää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4048799Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723188- 171664
- 761108
- 761058
- 271035
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63988- 55963
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss78947- 65910