Vihreät vai Vasemmistoliitto?

Anonyymi-ap

Olen suuren päätöksen äärellä ja puntaroin kumpaa puoluetta äänestäisin - Vihreitä vai Vasemmistoliittoa?
Yksi on kuitenkin 100% varmaa, nimittäin se ettei Kokoomus eikä Perussuomalaiset tule koskaan saamaan ääntäni. Nuo on puolueita jotka eivät ole yhdenkään duunarin puolella vähääkään.
Olen terveesti elävä keski-ikäinen duunarimies. Tiedän että esimerkiksi työttömyys tai sairaus voi osua kohdalleni. Silloin ei kokoomuksen taikka perussuomalaisten politiikka auta minua lainkaan.

Kumpaa sinä äänestät Vihreitä vai Vasemmistoliittoa. Ne on nimittäin ne puolueet joilla lyödään Perussuomalaisia ja kunnolla.

16

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon äänestäny 2010-luvulla kokoomusta, sdp ja persuja. sitä ennen vihreitä. Yleensä katson ehdokkaat ja hyvää ehdokasta kunta ja eu vaalissa. Eduskuntavaalissa puoluetta. En vielä ole tutustunut ehdokkaisiin mutta seurannut valtuustotoimia ja äänestän yhtä jos ehdolla. Ehkä… tai sitten joku muu jos tulee hyvä vastaan.

• Anonyymi

Olen äänestänyt persua ja menettänyt yö uneni. Nyt jatkossa en ennää äänestä niitä. Tarmo taitaa saaha ääneni.

• Anonyymi

Taavilan Tarmo on kyllä luottamusta herättävä mies joka pitää kunnan ja kuntalaisten puolta. Läpi tulee menemään.

• Anonyymi

Olin vihreitten äänestäjä kunnes elimistöni rupesi voimaan pahoin. Oksensin ja minulta pääsi vihreitä pieruja. Lääkäri kysyi että onko minulla Vihreä vakaamus. Varovasti sanoin että joo. Parannuin siitä kun lakkasin lukemasta YLE:n uutisia. Nykyään ulosteeni on koosteeltaan oikean mukainen ja voin hyvin. Lääkärikin kehuin minua.

• Anonyymi

Minä elän valtion varoilla ja tykkään makoilla Mannerheimin tiellä jos sielä on muunsukupuolisia seuranani tukkimassa liikennettä. Teitä ei ole tehty käyttöä varten. Me vihreät teleporttaamme itsemme töihin. Tai siis ne meistä jotka vanhanaiksisesti vielä työssä käyvät. Maleksimallakin näet pärjää.

• Anonyymi

Me vasemmistossa uskomme että totuus tasapainoiseen taloudenpitoon löytyy roskapussin pohjalta.

• Anonyymi

Hyvin sanottu!
        T. Armo

• Anonyymi

Äänestän persuja tai kokoomusta.

• Anonyymi

Molemmat joutaa sinne roskapussiinn.

• Anonyymi

Kolhoosit ja sohvoosit takaisin. Otetaan paikallinen vassari paikallisjohtajaksi. Silloin olisi kaikki hyvin kun jokaiselle määrättäisiin oma homma ja palkinnoksi lautasellinen puuroo ja pullo vodkaa.

• Anonyymi

Olet väärässä maassa. Mene toki venäjälle jossa on noita kolhooseja.

• Anonyymi

Vasemmistoliitto ja Tarmo tekevät ison jytkyn Orimattilassa. Niillä oli hyvä kirjotus Orimattilan sanomissa. Orimattilan show liikkuu mustan komedian ja farssin välimaastossa.

• Anonyymi

Sitä kun joutuu aamulla lähtemään töihin niin eipä ole työläisellä muuta vaihtaria äänestää kuin vasemmisto. Tai Demarit .

• Anonyymi

Pirun ohut demari tarjotin orimattilassa ja vassaria en äänestä kun töissä käyn….. persuakaan en enää… ketä äänestää siinä pulma….

• Anonyymi

Miten olisi jättää kokonaan äänestämättä, vieläkö lampaat uskoo demokratiaan?

• Anonyymi

Tää foorummi hiljeni kun laittottii vähän välkkyy kommenttii.
      T. Meikä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      2037
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1600
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      62
      1321
    4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      74
      1148
    5. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      77
      1121
    6. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      26
      1084
    7. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      1031
    8. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      35
      997
    9. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      893
    10. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      854
    Aihe