Vihreät vai Vasemmistoliitto?

Anonyymi-ap

Olen suuren päätöksen äärellä ja puntaroin kumpaa puoluetta äänestäisin - Vihreitä vai Vasemmistoliittoa?
Yksi on kuitenkin 100% varmaa, nimittäin se ettei Kokoomus eikä Perussuomalaiset tule koskaan saamaan ääntäni. Nuo on puolueita jotka eivät ole yhdenkään duunarin puolella vähääkään.
Olen terveesti elävä keski-ikäinen duunarimies. Tiedän että esimerkiksi työttömyys tai sairaus voi osua kohdalleni. Silloin ei kokoomuksen taikka perussuomalaisten politiikka auta minua lainkaan.

Kumpaa sinä äänestät Vihreitä vai Vasemmistoliittoa. Ne on nimittäin ne puolueet joilla lyödään Perussuomalaisia ja kunnolla.

16

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon äänestäny 2010-luvulla kokoomusta, sdp ja persuja. sitä ennen vihreitä. Yleensä katson ehdokkaat ja hyvää ehdokasta kunta ja eu vaalissa. Eduskuntavaalissa puoluetta. En vielä ole tutustunut ehdokkaisiin mutta seurannut valtuustotoimia ja äänestän yhtä jos ehdolla. Ehkä… tai sitten joku muu jos tulee hyvä vastaan.

• Anonyymi

Olen äänestänyt persua ja menettänyt yö uneni. Nyt jatkossa en ennää äänestä niitä. Tarmo taitaa saaha ääneni.

• Anonyymi

Taavilan Tarmo on kyllä luottamusta herättävä mies joka pitää kunnan ja kuntalaisten puolta. Läpi tulee menemään.

• Anonyymi

Olin vihreitten äänestäjä kunnes elimistöni rupesi voimaan pahoin. Oksensin ja minulta pääsi vihreitä pieruja. Lääkäri kysyi että onko minulla Vihreä vakaamus. Varovasti sanoin että joo. Parannuin siitä kun lakkasin lukemasta YLE:n uutisia. Nykyään ulosteeni on koosteeltaan oikean mukainen ja voin hyvin. Lääkärikin kehuin minua.

• Anonyymi

Minä elän valtion varoilla ja tykkään makoilla Mannerheimin tiellä jos sielä on muunsukupuolisia seuranani tukkimassa liikennettä. Teitä ei ole tehty käyttöä varten. Me vihreät teleporttaamme itsemme töihin. Tai siis ne meistä jotka vanhanaiksisesti vielä työssä käyvät. Maleksimallakin näet pärjää.

• Anonyymi

Me vasemmistossa uskomme että totuus tasapainoiseen taloudenpitoon löytyy roskapussin pohjalta.

• Anonyymi

Hyvin sanottu!
        T. Armo

• Anonyymi

Äänestän persuja tai kokoomusta.

• Anonyymi

Molemmat joutaa sinne roskapussiinn.

• Anonyymi

Kolhoosit ja sohvoosit takaisin. Otetaan paikallinen vassari paikallisjohtajaksi. Silloin olisi kaikki hyvin kun jokaiselle määrättäisiin oma homma ja palkinnoksi lautasellinen puuroo ja pullo vodkaa.

• Anonyymi

Olet väärässä maassa. Mene toki venäjälle jossa on noita kolhooseja.

• Anonyymi

Vasemmistoliitto ja Tarmo tekevät ison jytkyn Orimattilassa. Niillä oli hyvä kirjotus Orimattilan sanomissa. Orimattilan show liikkuu mustan komedian ja farssin välimaastossa.

• Anonyymi

Sitä kun joutuu aamulla lähtemään töihin niin eipä ole työläisellä muuta vaihtaria äänestää kuin vasemmisto. Tai Demarit .

• Anonyymi

Pirun ohut demari tarjotin orimattilassa ja vassaria en äänestä kun töissä käyn….. persuakaan en enää… ketä äänestää siinä pulma….

• Anonyymi

Miten olisi jättää kokonaan äänestämättä, vieläkö lampaat uskoo demokratiaan?

• Anonyymi

Tää foorummi hiljeni kun laittottii vähän välkkyy kommenttii.
      T. Meikä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      414
      3272
    2. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      100
      2433
    3. On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon

Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat
      Maailman menoa
      55
      2355
    4. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2339
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      25
      2055
    6. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      192
      1554
    7. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      12
      1362
    8. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      202
      1170
    9. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      44
      1132
    10. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      93
      1051
    Aihe