Hätäkeskuspäivystäjä pääsykokeet 2025

Anonyymi-ap

Kokeillaan jos tätä kautta löytyis ihmisiä, jotka mukana pääsykoe rumbassa! Eka osa oli tänään ja vähä kiinnostais muitten kokemukset?

Itellä meni iha hyvin! Pisteitä tuli tosi hyvin kirjallisista ja englannista. Ruotista jäi vähäiseen pisteet ja nekin tuli silkalla tuurilla. Aikaa oli ihan reilusti! Tein kirjalliset niin kiireellä, että tein vahingossa ne n 12 minuutissa ni kerkes vielä käymään uudelleen läpi vastaukset.

Nyt vaan jännäämään, että riittääkö jatkoon pääsyyn.

10

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä osallistuin myös tänään. Meinas kyllä aika loppua kesken, varsinkin ruotsin osiossa! Kirjallisissa meni kans vähän tiukemmalle kun oisin halunnu mutta englannista tuli lähes täydet ja se oli vartissa taputeltu osio. Valintakoepisteitä sain 24, toivottavasti riittää jatkoon

• Anonyymi

Kun sanoit, että valintakoe pisteitä sait 24, niin laskitko siis nuo pisteet mitä sait kaikista osioista, vai oliko tää 24 joku oikein vastatut kysymykset jossain osioissa? Jos sait pisteitä noin hyvin, niin jatkossa olet. 😊

• Anonyymi

Kirjalliset meni hyvin, ja englanti. Ruotsissa en päässyt pisteille.

• Anonyymi

Kyllä, mukana oltiin myös.

Koe meni mielestäni hyvin, ja otin ylös oikeat vastausmäärät / %:it jotka näkyivät jokaisen testiosion päätteeksi, mutta en ihan ymmärrä miten ne muutetaan valintapisteiksi. Kertokaahan ihmeessä jos osaatte neuvoa :)

Kokeeseen oli paljon materiaalia opiskeltavana, mutta positiivisesti yllätyin kuinka suppeana kokeen aihealueet lopulta olivat.

• Anonyymi

Täällä kanssa yksi! Kärsimättömänä odottelen että millon tuloksia tulis, olis kova tietää ”tarviiko” lähteä kuopioon vai ei :D miten kukaan kerkesi koko materiaali osion läpi, meikä ei päässy millään loppuun saakka. Mutta kielet taipuu hyvin joten pisteitä tuli täällä myös 24!

• Anonyymi

Oliko kukaan muu Kuopiossa toisessa osassa myös? Milloin saadaan tietää, että pääseekö kolmateen osioon?

• Anonyymi

Olin mukana! Tänään tuli tulokset ja pääsin kolmanteen osaa! Pääsitkö sä?

• Anonyymi

Täällä myös yksi joka tänään sai kutsun kolmanteen vaiheeseen. Ihan superhyvä fiilis kun tuloksia niin kovasti jännitin.
      Ymmärsinkö oikein että jo saadut pisteet nyt nollaantuvat ja jatkossa vaikuttavat ainoastaan soveltuvuuskokeesta saadut pisteet?
      Onnea kokeisiin! 😊

• Anonyymi

Mä kans sain kutsun kolmanteen vaiheeseen 😊 pisteet ei nollaannu, vaan kaikki pisteet lasketaan yhteen lopulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä kans sain kutsun kolmanteen vaiheeseen 😊 pisteet ei nollaannu, vaan kaikki pisteet lasketaan yhteen lopulta.

Asia selvä 😊 Pidetäänpå peukkuja ja askel kerrallaan lähempänä lopputulosta. Olisi niin siistiä päästä uuden opintojen pariin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      14
      4403
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1672
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      265
      1516
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1485
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      241
      1365
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1140
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1100
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1034
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1013
    Aihe