Täyssähköautoja pitäisi olla kolme, joista yksi ns, long range.
Ladattavia hybridejä pitäisi olla kolme, joista yksi toimintamatkaltaan väh. 120 km.
Toyota alkaa kadota merkki- ja mallitilaston kärkipaikoilta tänä vuonna.
Tämän uskovat vasta sitten kun on myöhäistä.
Toyotan autopaletti ei ole tällä hetkellä lainkaan Suomen markkinoille sopiva.
18
147
Vastaukset
- Anonyymi
Tuleehan se sieltä.
https://newsroom.toyota.eu/toyota-to-reveal-all-new-exciting-and-surprising-battery-electric-vehicle/- Anonyymi
Tuo teaseri on samaa luokkaa luin se, jolla hehkutettii uutta Aygoa taannoin. Uutta ja ihmeellistä odotettiin, ja tuli... Aygo.
- Anonyymi
Ei ole sopiva koko Eurooppaankaan ja siksipä markkinaosuus läksi selvään laskuun tammikuussa.
http://www.acea.auto/nav/?content=passenger-car-registrations- Anonyymi
Toyotan markkinaosuus kylläkin nousi tammikuussa yhä ja edelleen. Pysy totuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan markkinaosuus kylläkin nousi tammikuussa yhä ja edelleen. Pysy totuudessa.
Katso noita lukuja virallisesta tilastosta, tampio!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan markkinaosuus putosi 7,7:stä 7,3:een prosenttiin 1/2025 verrattuna 1/2024.
Jos tuo on markkinaosuuden nousua niin minä olen Tarja Halonen!
Terv. P. Arajärvi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan markkinaosuus putosi 7,7:stä 7,3:een prosenttiin 1/2025 verrattuna 1/2024.
Jos tuo on markkinaosuuden nousua niin minä olen Tarja Halonen!
Terv. P. Arajärvi...että ihan neljä kymmenystä tampio. Mitä muille tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...että ihan neljä kymmenystä tampio. Mitä muille tapahtui?
Jos jonkun osuus laskee, niin toisen nousee. Eikö olekin ihmeellinen asia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...että ihan neljä kymmenystä tampio. Mitä muille tapahtui?
Kun Tojotan markkinaosuus pienenee , niin tietenkin jonkun muun valmistajan suurenee . Onko tämä sinulle vaikea asia .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Tojotan markkinaosuus pienenee , niin tietenkin jonkun muun valmistajan suurenee . Onko tämä sinulle vaikea asia .
Tojotollukalle se on noituutta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jonkun osuus laskee, niin toisen nousee. Eikö olekin ihmeellinen asia?
Kaikkien ei nouse siinä on on "muille."
- Anonyymi
Toyota on ollut monia vuosia Suomen myydyin automerkki. Mieti sitä.
- Anonyymi
Mieti, mietin. Mitä korkeammalta putoaa, sen kovemmin rysähtää.
- Anonyymi
Vain Suomessa, ei muualla Euroopassa. Mieti sitä.
- Anonyymi
Onneksi kuitenkin VW konsernin autot ovat olleet Suomen myydyimpiä vuodesta toiseen.
Mieti sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain Suomessa, ei muualla Euroopassa. Mieti sitä.
Taas meni vikaan. Toyota on myydyin monessa Euroopan maassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas meni vikaan. Toyota on myydyin monessa Euroopan maassa.
Esim....
- Anonyymi
Kiitos näistä kommenteista. Kiitos. Taru
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251979
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1281510En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931366- 631234
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1331141The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223912- 151859
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57803Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20768