Mitä mieltä ? Hyvää / huonoa.
Tokmanni Turenki
5
785
Vastaukset
- Anonyymi
Usein muummuassa s-marketista halvemmalla.
Esim. Lemmikkien ruoka. - Anonyymi
Hallituksen puheenjohtaja Seppo Saastamoinen ei osaa mitään siksi osake alamäessä, heti vaihtoon .
- Anonyymi
Paljon olen asioinnut hyvissä merkeissä.Kuitenkin tavarapaikat monesti tyhjinä eli jossain on ongelmaa,siksi nykyään ajan suoraan Hämeenlinnaan.Jotkut tarjoustuotteet muuten halvempia muissa Turengin kaupoissa.Hintaseurantaa kannattaa tehdä kokoajan.
- Anonyymi
Turengin Tokmannin plussat:
+ aina ilmaista parkkitilaa
+ kivat myyjät. Ahkeria ja aina saa tarvittaessa apuja.
+ Helppo kulkea.
+ Hyviä alennuksia
Vaateosastot kaipais nuorennusleikkausta. Eli nuorisovaatteita.
Jotkut tuotteet puuttuu kokonaan, esim leffat ja PS pelit.
Kampanjoihin voisi satsata ja ottaa tuotekonsulentteja esittelemään eri tuotteita.
Tapahtumia vois olla, kun on kylän ainoa iso tavaratalo ja potentiaalia olis kyllä. - Anonyymi
Hyvä perseisiä naisia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988