Mitä mieltä ? Hyvää / huonoa.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Usein muummuassa s-marketista halvemmalla.
Esim. Lemmikkien ruoka. - Anonyymi
Hallituksen puheenjohtaja Seppo Saastamoinen ei osaa mitään siksi osake alamäessä, heti vaihtoon .
- Anonyymi
Paljon olen asioinnut hyvissä merkeissä.Kuitenkin tavarapaikat monesti tyhjinä eli jossain on ongelmaa,siksi nykyään ajan suoraan Hämeenlinnaan.Jotkut tarjoustuotteet muuten halvempia muissa Turengin kaupoissa.Hintaseurantaa kannattaa tehdä kokoajan.
- Anonyymi
Turengin Tokmannin plussat:
+ aina ilmaista parkkitilaa
+ kivat myyjät. Ahkeria ja aina saa tarvittaessa apuja.
+ Helppo kulkea.
+ Hyviä alennuksia
Vaateosastot kaipais nuorennusleikkausta. Eli nuorisovaatteita.
Jotkut tuotteet puuttuu kokonaan, esim leffat ja PS pelit.
Kampanjoihin voisi satsata ja ottaa tuotekonsulentteja esittelemään eri tuotteita.
Tapahtumia vois olla, kun on kylän ainoa iso tavaratalo ja potentiaalia olis kyllä. - Anonyymi
Hyvä perseisiä naisia..
- Anonyymi00007
Työntekijät tekevät kyllä työnsä hyvin mutta heitä liian vähän.Siksi en viitsi käydä enään jonottamassa siellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91777Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118551Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473