Se tulee mitä todennäköisimmin kiusatuksi. Siitä ei edes viralliset lasten kuva- tai oppikirjat kerro. Miksi?
Jos aikuinen hankkii lapsille kissan (jota nämä mitä todennäköisimmin kiusaavat), hän alitajuisesti haluaa lastensa myöhemmin tuomitsevan hänet, sillä lapsi kehityttyään ja vartuttuaan tulee tuomitsemaan sekä itsensä, että vanhempansa.
Miksi aikuinen haluaa lapsensa tuomitsevan hänet, sekä itsensä? Lapsihan on peto!
https://www.youtube.com/watch?v=Cp7U7v5jX-o
Paljonko enemmän tämä gorilla oli verrattuna ihmislapseen?
Älkää ottako kissaa lapsiperheeseen!
Anonyymi-ap
1
147
Vastaukset
- Anonyymi
kotonani oli aina kissa tai pari, kun olin lapsi ja kun veljei oli lapsi, ja kissoja on myös kun ollaan aikuisia. Mies veljenpoikani kasvoi syntymästään asti kissan ja koiran kanssa , ja hänellä on nytkin kkaksi koiraa. Eikä eläimiä kiusattu, Siinä olisi tullut tukkapöllyä ja luunappia isältä ja äidiltä yhtä sukkelasti kuin raapaisuja kissan kynsistä. Joten eläinten kohtelu on VANHEMPIEN vastulla. heidän tulee opettaa lapselle pienestä, viimeistään konttausikäisesta alkaen, ettei eläimiä satuteta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle974581Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493152Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852889- 791667
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411460450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021244- 15997
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40891Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah24881- 184874