Pikapyllypano pimeässä :)

Anonyymi-ap

Olin jälleen kerran työmatkalla Tampereella ja kulutin iltaani hotellissa läppärin ääressä. Ihan tavallisesta netflixin selailusta nojatuolissa ei kuitenkaan ollut kyse. Minä nimittäin olin sängyllä alasti kontallani, supermarketin hygieniaosastolta juuri ostettu pieni värisevä tappi pyllyssäni :)

Olen tällainen tyypillinen naisen kanssa naimisissa oleva, salaa bi-curious kaveri, jolla haluja on usein ja paljon, mutta vähemmän uskallusta ja tilaisuuksia toimia. Kokemuksia miestenvälisestä oli ehtinyt tähän reilun kolmenkympin ikään mennessä kertyä vain pari ja niistäkin oli jo aikaa. Näillä työmatkoillani minulla oli tapana etsiä netistä salaista miesseuraa, siinä kuitenkaan koskaan onnistumatta. En millään meinannut löytää sopivaa tyyppiä, joka vaikuttaisi riittävän selväjärkiseltä, tai jonka kanssa halut osuisivat yhteen. Tällaisena hieman keskikokoa suurempana bottomina on aika hankala löytää kaveria, joka haluaisi lähinnä panna. sitä siis halusin ennen kaikkea, kalua peppuuni. Silloinkin jos sopiva meinasi löytyä, niin joko jänistin viimehetkellä, tai hän katosi linjoilta.

Nyt tälläkin kerralla chatissa oli aika hiljaista ja olin jo sulkemassa sitä, kun yhtäkkiä sinne ilmestyi nimimerkki: TreHtl55
Ajattelin että kokeillaan nyt vielä ja laitoin hänelle viestin. Hetken kuluttua hän vastasi ja juttelimme haluistamme. Hän vaikutti oikein lupaavalta, hän oli minua jopa hieman isompi ja halusi suoraviivaista peppupanoa. Hän myös kirjoitti että hänen kalunsa on n. 18cm ja mikä kuulosti ihanan isolta. Tunsin jännityksen kihelmöinnin kulkevan ympäri kehoani, kun hän kertoi missä hän majoittui. Hän oli kanssani samassa hotellissa!

Hän innostui siitä tiedosta myös valtavasti ja kirjoitti että voidaanko tavata heti, hänellä oli kuulemma kauhea kiima päällä. Sydämeni alkoi hakata kiivaasti kun mietin että nyt kaikki voisi käydä todella helposti, täytyisi vaan uskaltaa. Minähän olin käytännössä jo valmiina pantavaksi, alasti ja tappi liukastetussa, putsatussa pyllyssä.

Sanoin että tavataan vaan. Sitten hän kirjoitti että hänellä on vain yksi juttu, joka on hänelle tärkeä. Hän ei halua tulla tunnistetuksi. Hän ei ollut kuulemma mikään julkkis, mutta kuitenkin sellaisissa hommissa, että ei halua että näen hänen kasvojaan. Se kuulosti mahtavalta, sillä olin itsekin haaveillut juurikin jonkinlaisesta anonyymistä panosta, jossa ei tarvitse nähdä toisen kasvoja, tai muutenkaan kroppaa, jossa voi keskittyä vaan toisen kaluun ja olemaan pantavana.

Hän mietti että miten asia hoidettaisiin ja ehdotin, että voisin avata oven ja jättää sen hieman raolleen ja mennä itse pimeässä huoneessa sängylle pylly pystyssä. Hän voisi sitten tulla ja panna minua. Hän innostui ideasta, mutta kyseli vielä että enhän sitten varmasti yritä vilkuilla hänen kasvojaan. Vastasin että en missään tapauksessa, hän voisi luottaa siihen. Ja huone meni niin pimeäksi, kun sieltä otti valot pois, ettei siellä nähnyt yhtään mitään.

Hän kysyi että kauanko minulla menisi valmistautua ja vastasin että olen valmis vaikka heti. Kerroin että minulla on jo itse asiassa valmiiksi tappi liukkarilla liukastetussa pyllyssä. Hän innostui siitä lisää ja sanoi että hän ei malta odottaa.
Minua alkoi jännittää ihan hulluna, kun hän kertoi missä kerroksessa hän on ja tajusin että olemme samassa kerroksessa. Hän kysyi huoneeni numeroa. Pala nousi kurkkuuni, kun mietin että uskallanko. Kädet täristen näppäilin huoneen numeron hänelle. Kesti hetken ja hän vastasi: "No niin, ootko valmis, mä lähden tuleen," "Joo, mä meen avaamaan nyt oven. " vastasin.

Kävelin huterin jaloin ovelle, kuuntelin että käytävässä ei liiku kukaan ja avasin sen varovasti. Kuulin kuinka etäämmällä käytävässä ovi avautui ja askeleet alkoivat lähestyä. Hemmetti! Nyt se tapahtuu, mietin ja sydän pomppasi kurkkuuni. Menin nopeasti sängylle, asettelin itseni reunalle siten että hän voisi pannan minua seisaltaan. Laitoin liukkarin viereeni, painoin pääni patjaan ja pyllistin. Tappi oli yhä pepussani.

Kuulin kun askeleet lähestyivät ja lopulta pysähtyivät oven eteen. Kylmät väreet kulkivat läpi kroppani kun kuulin koputuksen. "S-sisään.."sain kakistettua. Huoneeseen tulvahti hieman valoa, kun hän avasi oven ja astui sisään. Hän sulki oven nopeasti ja sitten oli melkein täysin pimeää. Kuulin hänen hengityksensä ja se kuulosti siltä että hän oli todella kiimainen. Hän alkoi heti riisua vaatteitaan ja sitten hän tuli taakseni. Säpsähdin, kun hän tarttui minua pakaroista. "Oi hitto mua panettaa kovaa!" hän kuiskasi kiihottuneella äänellä. "Niin muakin!" vastasin hänelle. Tuntui ihanalta sanoa se hänelle.

Hän kopeloi minua ja otti kiinni tapista pyllyssäni. Hän veti hieman ulos ja työnsi sitten takaisin. (jatkuu)

9

2715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Odotan innolla jatkoa tarinaan, olen itsekkin

• Anonyymi

Innolla odotan jatkos tarinaan. Olen myös bee ja hankkinut seuraa hotelliin, muttei se ole noin häveliästä ollut.

• Anonyymi

Sami ja tiina ruhkalaa kiihottaa ja kaikkia heidän porukassaan olevia miehiä ja teinejä se että uhri joutuu katsella tai kuunnella heitä vaikka ei haluaisi. Esim oikari teljintie 25 on noin 200 kertaa enemmän pihassa joka päivä pitkiä aikoja kun suurin osa ei vielä talvella aikaa pihassa.

- Joukkovainoajien päätavoitteina on ajaa kohde itsemurhaan, väkivaltaan tai muihin rikollisiin tekoihin (jotka johtavat hänen vangitsemiseen) tai hulluuteen (jonka perusteella hänet suljetaan mielisairaalaan).

- Kohde halutaan diskreditoida saamalla hänet vaikuttamaan mielisairaalta, jotta kukaan muu ei uskoisi hänen väitteitään, tekisi asiasta rikostutkintaa tai auttaisi häntä.

- Joukkovainoajat haluavat vahingoittaa vakavasti kohdetta ilman, että he joutuvat siitä vastuuseen. Tarkoitus ei ole vain vainota kohdetta, jotta hän voisi huonosti, vaan vainoajien tavoite lopettaa hänen elämänsä, tappaa hänet hitaasti.Eristäminen ja vihjailurikollisuus

- mustamaalaus ilkeillä, perättömillä ja valheellisilla jutuilla
      - maineen tuhoaminen
      - fantasia-hahmon luominen uhrista
      - keskustelu uhrista tarkoituksellissa muodossa ulkopuolisten kuulleen/nähden huhumyllyn käynnistämiseksi / epäluulojen herättämiseksi
      - mielipideohjaus uhria vastaan
      - tekosyillä vainoaminen
      - vainon levittäminen asuinympäristöön, työyhteisöön ja harrastuksiin
      - häpäisyrikollisuus, mm. julkinen häpäisy ja häpäisyrangaistus

Uhrin stalkkaaminen

- uhrin elämän tarkkailu
      - seurailu
      - tarkkailluksi tulemisen tunteen kasvattaminen uhrissa
      - kotirauhan rikkominen
      - häirintä
      - "puskaradio" ja "mustalista" -tyyppinen ajattelumalli
      - vainon levittäminen sinne missä uhri liikkuu ja vaikuttaa
      - vakoilu, tiedonhankinta ja juoruilun ylläpitäminen

Provokaatiot

- tarkkailun tunteen aiheuttaminen uhrille, epäluuloisuuden kasvattaminen ja ajojahdin tunteen järjestäminen
      - katuteatterit
      - skitsofreniaan sopivien harhojen rakentelu erilaisia tilanteita luomalla
      - puhuminen uhrista tämän kuullen niin, että uhri joutuu epäilemään koskeeko puheet häntä ja miksi puhutaan
      - yksityiskohtaisen tiedon käyttäminen uhrin kuullen joko pilkallisesti, mitä hänestä muka luullaan, tai tarkoituksellisesti niin, että uhrille tulee kiusatuksi tulemisen tunne tai tarkkailluksi tulemisen tunne, esim. uhri jää miettimään, miksi joku puhuu, tietää tai luulee sellaista
      - yritetään saada uhri reagoimaan, esim. esittämään syytöksiä provokaatioiden jälkeen, jolloin voidaan syyttää harhaiseksi, reagoimaan väkivallalla, jolloin voidaan saada uhrille rikosrekisteri tai selvittelemään provokaatioihin osallistuneita, jolloin voidaan syyttää uhria vainosta
      -perättömien juttujen kertominen uhrille, jolloin tämän puhuessa eteenpäin, voidaan syyttää kiusaamisesta, kunnianloukkauksesta tai vainoamisesta

Kovemman asteen vaino

- esiintyminen uhrina
      - valeprofiilit
      - lavastukset
      - viranomaisena esiintyminen / virka-aseman väärinkäyttö uhrin häpäisemiseksi tai tietojen hankkimiseksi
      - terveystietojen hankkiminen, levittely ja vääristely
      - mustamaalaaminen rikolliseksi
      - perättömien tietojen tallentaminen viranomaisjärjestelmiin
      - rikosten ja vainon uhriksi joutuneen tarkkailu ja uskottavuuden tuhoaminen

Fyysinen tuhoaminen

- huumeet
      - kemiallinen vaikuttaminen

• Anonyymi

(jatkuu) Sori kesti aika kauan jatkaa...
      Hän alkoi runkata persettäni tapilla ja samalla hän kouri pakaroitani toisella kädellään. Sitten hän veti tapin yhtäkkiä pois ja kuulin kun hän laittoi kortsua kalunsa päälle. "siinä sängyllä on liukkaria.." sanoin hänelle nopeasti. Hän ei vastannut mitään, mutta kuulin kuinka hän etsi tuubin ja avasi sen. Tunsin ison klöntin kylmää liukuvoidetta purskahtavan pyllyvakooni ja kuulin kuinka hän levitti sitä selvästi kalulleen myös. Hän levitti liukkaria kovakouraisesti reikääni ja työnteli nopeasti paria sormea siellä edestakaisin muutaman kerran.

Sitten hän veti sormensa pois ja otti kiinni lantiostani. No niin, nyt se tapahtuu, mietin ja tärisin jännityksestä ja kiimasta. Tunsin kalun pään painuvan reikääni vasten. Hän alkoi työntää sitä hitaasti sisään. Hengitin syvään ja koetin parhaani mukaan rentouttaa anustani. Liukkaria oli paljon ja kalu liukui helposti sisään. Se kuitenkin kiristi ja venytti reikääni aikalailla ja se sattui jonkin verran, kun sulkijalihakset avautuivat. Minulta pääsi pitkä valittava huudahdus, kun kyrpä työntyi sisään asti. Se tuntui niin uskomattoman ihanalta, vaikka sattuikin jonkin verran. Myös hän päästi mahtavan miehekkään huokaisun.

Nyt kalu oli sisälläni ja minä huohotin ja voihkin, koettaen olla rentona. Hän ei työntänyt sitä kovin syvälle vaan alkoi liikutella kalua hitaasti ihan reijän suulla, edestakaisin, sisään ja ulos, sisään ja ulos. Nytkähtelin ja säpsähteli tahattomasti joka kerta kun kalu luiskasti ulos ja painui takaisin sisään. Se oli todella intensiivisen tuntuista ja reikäni joutui heti aikamoiseen koetukseen. Voihkin ja huohotin, kun kun tuo ihana kyrpä avasi reikäni uudestaan ja uudestaan. "Aaahh... sulla on mahtavan tiukka pylly." hän urisi takanani. "kiitos.." voihkin takaisin. Se tuntui jotenkin vähän nololta, mutta silti aika kiimaiselta, kuulla joltain, joka juuri nussi minua.

Sitten hän yhtäkkiä työnsi kalunsa syvemmälle. Huudahdin, kun kyrpä painui syvälle suoleeni ja täytti minut kokonaan. Se oli aivan järkyttävä ihanan tuntuista. Paine sisälläni oli mahtavan tuntuine, olin oikeasti kunnolla täynnä kyrpää. Myös hän päästi murahduksen ja veti sitten kalunsa taas ihan suulle, melkein kokonaan ulos. Ja taas pohjaan asti, ja ulos ja pohjaan ja ulos ja pohjaan... Se tuntui uskomattomalta. Hänen kalunsa oli selvästi aika pitkä, sillä se kiristi suoltani todella paljon upotessaan syvälle sisääni. Se myös painoi ja hieroi eturauhastani mahtavan tuntuisesti ja sai minut sätkimään tahattomasti. Hän lisäsi tahtia ja voimaa nyt minua jo nussittiinkiin oikein kunnolla ja kovaa, pitkin vedoin.

Hän junttasi joka työnnöllä oikein kunnolla pohjaan saakka, niin että lantio läsähti kovaa pakaroitani vasten. Hän puristi kovaa jenkkakahvoistani ja antoi tulla. Perseeni alkoi olla jo rentona ja kalu liikkui helposti liukkaassa reiässäni. Ja hän vaan jatkoi nussimista. Pimeässä tämä oli vielä jotenkin erityisen kiihottavaa. Joku mies nussi minua oikein kunnolla, enkä ollut edes nähnyt häntä, en tiennyt yhtään millainen tuo tyyppi oli, jonka kalu oli sisälläni. Annoin pyllyäni miehelle, josta en tiennyt yhtään mitään.

Paneminen vain jatkui ja jatkui. Huoneen täytti huohotus, voihkinta, sängyn natina ja rytmikäs pakaroiden lätinä LÄTS LÄTS LÄTS. Hän lisäsi tahtia ja jatkoi pyllyni nussimista armottomasti. Se oli niin ihanaa, aivan kuin unelmieni täyttymys. Aloin mennä aivan kuin transsiin. Kalun pää hinkkasi eturauhastani ja sulkijalihaksiani.
      Hän ei selvästikään ollut mikään minuuttimies, sillä pano oli kestänyt jo vaikka kuinka kauan, eikä hän osoittanut minkäänlaisia väsymyksen merkkejä.

Vauhti kiihtyi taas ja nussiminen vaan jatkui ja jatkui. Aloin olla jo aika hellänä ja tämä kova tahti pitkillä vedoilla oli aika tukalan tuntuista perseessäni. Nyt tiesin miltä tuntuu olla oikein kunnolla jonkun otettavana ja nussittavana. Antautua miellyttämään ja antaa reikänsä toisen käyttöön. Ja nussiminen vaan jatkui ja jatkui. Jalkani alkoivat olla väsyneet ja löysät ja huohotin naama patjassa kiinni. en jaksanut millään enää olla kunnolla kontallani ja liu-uin lähemmäs patjaa ja silloin kaluni pää alkoi hinkata lakanaa vasten.

Hän kiihdytti vieläkin vauhtia ja runttasi minua nyt täydellä voimalla. Perseeni oli ihan halkeamispisteessä ja nyt kun terskani pää hinkkasi heiluessaan patjaan, tunsin että tulen ihan justiinsa. Ja niin tulinkin. (jatkuu)

• Anonyymi

jatkoa.... (Sori vähän kestänyt jatkaa)
        Tunsin kun pallini kiristyivät ja alavatsassa alkoi pyöriä orgasmin tuntemukset. Sitten aloin laueta. Se oli mieletöntä. Pyllyni supisteli hänen kalunsa ympärillä täysillä ja tunsin kun kaluni sykki lakanalle. Samaan aikaan perseessä seilaava kyrpä sai orgasmin tuntumaan aivan sietämättömän intensiiviseltä ja minun oli pakko huutaa naama tyynyssä ja kouristella tuntemuksen vallassa. Sitten samaan aikaan hän alkoi urahdella kovaan ääneen ja vetäisi yhtäkkiä kyrpänsä ulos kun kaluni sykki vielä viimeisiä sykäyksiään. Kuulin kun hän repi kortsun kalunsa päältä ja sitten kuului karjahdus ja tunsin kun pakaroilleni alkoi roiskahdella lämpimiä mällejä. jotenkin tuntui aivan mielettömän ihanalta että hän laukesi päälleni.

Olimme molemmat lauenneet ja nyt huoneessa kuului vain raskasta hengitys ja huokailua. Minä rojotin edelleen sängyllä, pylly pystyssä ja spermattuna ja hän seisoi takanani. "Tulitko sä" hän kysyi. "Joo" vastasin hiljaa. "Me taidettiiin tulla samaan aikaan." hän sanoi innostuneen kuuloisesti. "Niin taidettiin" vastasin naurahtaen. "Aika mahtavaa! Olit kyllä hyvä pano. Sulla oli ihanan tuntunen ja tiukka pylly." hän lisäili. "kiitos, sullakin oli ihanan tuntunen kalu." Vastasin. Se tuntui jotenkin nololta, sanoa toiselle miehelle sillä lailla, samalla kun oli kontillaan, pylly avoinna ja pakarat ihan spermassa.

"Mä tästä lähden, mutta jos haluat ottaa aamulla uusiksi, niin mä ehtisin pikasesti ennen aamupalaa, vaikka puoli kasilta. Jos avaat oven tasan puolelta ja mä tuun sitten ja tehdään samalla lailla." hän ehdotti. "Joo... se olis kiva. Tehdään vaan niin." vastasin, vaikken ollut ihan varma että haluanko. mutta jotenkin tuntui ikävältä kieltäytyä, enkä halunnut pilat sitä vaihtoehtoa, kun aamulla saattaisinkin olla todella kiimoissani.
        "Ok. Kivaj juttu. Hyvää yötä." hän sanoi ja kuulin kun hän nosti housunsa. "Hyvää yötä" sanoin, yhä pylly pystyssä sängyllä. Ovi kävi ja kuulin kun hänen askeleensa loittonivat käytävässä.

Olo oli jotenkin epätodellinen. Nousin hitaasti sängyltä ja lähdin kohti valokatkaisijaa. Spermat valuivat pitkin pakaroitani ja reisiäni. Häneltä oli tullut todella paljon. Napsautin valot päälle ja katsoin itsenäni seinällä olevasta kokovartalopeilistä. Naamani punotti ja minulla oli silmissä jotenkin unelias ilme. Käännyin hieman ja näin spermasta kiiltelevät pakarani. Hitto mikä irstas lutka minä olinkaan. Oli samaan aikaan jotenkin iljettävää, mutta silti ihanan kiihottavaa nähdä omat pakarat toisen miehen mällin peittämänä. Menin suihkuun ja siitä aika lailla heti nukkumaan. Hetken aikaa meni että sain unta, kun kokemus pyöri mielessäni. Laitoin kellon herättämään seiskalta. Ehtisin valmistautua ennen seuraavaa sessiota. kokeilin pyllyreikääni, se tuntui ihan pehmeältä ja avonaiselta. siellä oli muutenkin omituinen tunne. Se oli vähän hellänä ja lihasten supistaminen sattui, mutta muuten koko alapäässäni oli lämmin ja miellyttävä olo. Sellainen mahtava, vapautunut, nussittu tunne.

Pikkuhiljaa nukahdin ja näin yöllä levottomia seksiunia. Heräsin aamulla kellon herätykseen. Oli vaikea nousta ylös. Kävin vessassa, pesulla ja pesin hampaani. Tajusin että kello oli jo kaksikymmentä yli seitsemän. Kymmenen minuutin päästä hän olisi ovellani. En ollut vieläkään varma, että haluaisinko nussia uudestaan. Reikäni oli aika hellänä ja olin muutenkin aika väsynyt. Mutta toisaalta, nyt olin saanut tämän mahdollisuuden, ehkä kannatti ottaa siitä kaikki irti. Huuhtelin äkkiä suoleni. Kello oli kaksikymmentä viisi yli. muistelin eilisiltaista panoa ja kiihottuinen alkoi taas nousta. Hitto vieköön, antaa mennä, ajattelin.

Otin liukkarituubin, pursotin siitä kunnon klöntin sormilleni ja levitin sen aukolleni. Työnsin sormen sisään. Reikä tuntui hellältä aja aralta, mutta myös todella löysältä. Pystyin helposti lämmittelemättä työntämään kaksi sormea sisään. Tunnustelin pyllyäni sormillani ja huomasin että kello alkoi olla jo melkein puoli sammutin taas valot ja menin ovelle. Ulkopuolella ei kuulostanut olevan ketään. Avasin oven ja jätin sen raolleen. Menin sängylle, jälleen kontalleni. Ei kuulunut mitään ja aloin jo miettiä, että ehkä hän ei tulekaan. sitten kuulin käytävässä oven aukeavan. Hitto toivottavasti sieltä ei tule joku muu. Ajattelin. sitten askeleet pysähtyivät ovelle. Tällä kertaa hänen ei edes koputtanut, kuulin vaan kun ovi vetäistiin auki ja läimäistiin heti kiinni.

"Hirvee aamupanetus! Voitko ottaa tällä kertaa ensi suihin?" hän sanoi. Olin vähän hämmästynyt, tästä ei oltu puhuttu mitään, mutta toisaalta imin kyllä mielelläni kaluakin. "Joo, kyllä se sopii", änkytin ja käännyin istualleni sängynlaidalle. Siinä samassa hän oli jo edessäni ja nappasi pääni käsiinsä. Näin vain hänen pimeän hahmon edessäni ja hapuilin käteni hänen housunedustalleen. Siellä tuntui jo pullotus kovana. Aloin avata housuja ja hän piteli edelleen päätäni käsiensä välissä. Vadin housuja alaspäin ja kalu ponnahti ulos täydessä tanassa. (jatkuu)

• Anonyymi

olisin halunnut olla tilallasi

• Anonyymi

Tämän jatkoa odotan innolla

• uuh kiimaista tarinaa

• Anonyymi

Toi on parasta kun saa anonyymisti takaa kyrpää kunnolla!t Kuopio50m

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      57
      5509
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      93
      4377
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      375
      2624
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      72
      1141
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      330
      1038
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      853
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      833
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      826
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      102
      799
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      789
    Aihe