Tukea Vähän päästöjä tuottajille kiukaille.
Sydäkiuas keskiössä
54
719
Vastaukset
- Anonyymi
Kiuasstandardin puutteet tulisi korjata, vain siten saamme markkinoille henkilö- ja tuoteturvallisia jatkuvalämmitteisiä puukiukaita.
Jo on korkea aika puhdistaa alan kirjo.
Testivoittajan =(alan edelläkävijä) kehitystyö ei ole mennyt hukkaan, vain siinä on integroitu vastavirtalämmönvaihdin. - Anonyymi
Ostan heti jos sen saa alle 500 eurolla. Nykyinen kiuas maksoi jotain 200€.
- Anonyymi
Jos sinulla on 200 € kiuas, niin mitä vikaa siinä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla on 200 € kiuas, niin mitä vikaa siinä on?
En tiedä mutta nämä "sydän-" ihmiset vaativat jokaisen hankkimaan puolentoistatuhannen euron sydänlaitteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mutta nämä "sydän-" ihmiset vaativat jokaisen hankkimaan puolentoistatuhannen euron sydänlaitteen.
Vaikka esim. jokaisessa facen saunaryhmässä esiteltäviä saunoja yhdistää hämmästyttävän suurella prosentilla se, että itse saunaan voidaan upottaa kymmeniä tuhansia mutta ei kiukaaseen mikä on yleensä jokin halpa, irvokas vironviristys.
Anteeksi häiriö jatka itsesi kanssa keskustelua mihin aina turvaudut kun saalis ei ui trollin pyydyksiin. Anonyymi kirjoitti:
Vaikka esim. jokaisessa facen saunaryhmässä esiteltäviä saunoja yhdistää hämmästyttävän suurella prosentilla se, että itse saunaan voidaan upottaa kymmeniä tuhansia mutta ei kiukaaseen mikä on yleensä jokin halpa, irvokas vironviristys.
Anteeksi häiriö jatka itsesi kanssa keskustelua mihin aina turvaudut kun saalis ei ui trollin pyydyksiin.En ole kyllä nähnyt Sytäntä vielä yhdessäkään facen saunaryhmän kuvassa. Eikä kai kukaan sellaisesta kuvaa kehtaisi ryhmään laittaakaan, vaikka joku niistä onnettomista olisikin, joka tuollaisen on hankkinut.
Ja aika monessa ryhmässä näkee hyvinkin halvalla tehtyjä saunoja. Halvin jonka näin, oli teltta kellarissa ja pari penkkiä (ja kiuas)...- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
En ole kyllä nähnyt Sytäntä vielä yhdessäkään facen saunaryhmän kuvassa. Eikä kai kukaan sellaisesta kuvaa kehtaisi ryhmään laittaakaan, vaikka joku niistä onnettomista olisikin, joka tuollaisen on hankkinut.
Ja aika monessa ryhmässä näkee hyvinkin halvalla tehtyjä saunoja. Halvin jonka näin, oli teltta kellarissa ja pari penkkiä (ja kiuas)...Mainitsinko minä sanallakaan Sydänkiuasta jonka valmistajaa taas provoat kuten aina ennenkin? En maininnuta minun puhuessa HALVOISTA virovirityksistä en hintavista virovirityksistä.
Kyllä, monessa sauna ryhmässä näkee halpissaunoja minun puhuessa kalliista saunoista joissa kiukaaseen ei käytetä varoja samassa suhteessa kuin itse saunarakennukseen. Miten vaikeaa luetun ymmärtäminen voi olla???? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainitsinko minä sanallakaan Sydänkiuasta jonka valmistajaa taas provoat kuten aina ennenkin? En maininnuta minun puhuessa HALVOISTA virovirityksistä en hintavista virovirityksistä.
Kyllä, monessa sauna ryhmässä näkee halpissaunoja minun puhuessa kalliista saunoista joissa kiukaaseen ei käytetä varoja samassa suhteessa kuin itse saunarakennukseen. Miten vaikeaa luetun ymmärtäminen voi olla????Anonyymi
2025-02-27 15:51:17
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi häiriö jatka itsesi kanssa keskustelua mihin aina turvaudut kun saalis ei ui trollin pyydyksiin.
Lue lisää
Miljoonanikki therotan yksi tavaramerkeistä. Vastaukset itselle kun käy poistamassa muiden vastauksia omiin viestien kalasteluviesteihin. Logiikka huipussaan.
Anonyymi
2025-02-27 16:28:19
Anonyymi kirjoitti:
Mainitsinko minä sanallakaan Sydänkiuasta jonka valmistajaa taas provoat kuten aina ennenkin? En maininnuta minun puhuessa HALVOISTA virovirityksistä en hintavista virovirityksistä.
Kyllä, monessa sauna ryhmässä näkee halpissaunoja minun puhuessa kalliista saunoista joissa kiukaaseen ei käytetä varoja samassa suhteessa kuin itse saunarakennukseen. Miten vaikeaa luetun ymmärtäminen voi olla????
Lue lisää
Miljoonanikki therotan yksi tavaramerkeistä osa2. Luetun ymmärtäminen täysin ylivoimainen asia. Jokaisella herran nikillä kaikilla palstoilla joita terrorisoi ylläpidon suojista sauna palstan lisäksi. - Anonyymi
Herkkä poika sensuroimaan tämä therotta. Varsinkin se huomioiden ettei sellaista nikkiä ole edes olemassa. Mikä herättää kysymyksiä kuten, miksi viestit katoaa joissa mainitaan anonyymi nikki jota, kuten todettua, ei ole edes olemassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herkkä poika sensuroimaan tämä therotta. Varsinkin se huomioiden ettei sellaista nikkiä ole edes olemassa. Mikä herättää kysymyksiä kuten, miksi viestit katoaa joissa mainitaan anonyymi nikki jota, kuten todettua, ei ole edes olemassa?
Miljoonanikki therotan yksi tavaramerkeistä osa4. Viestien poistaminen joissa mainitaan jokin ANONYYMI nikki jota ei ole edes olemassa...
- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
En ole kyllä nähnyt Sytäntä vielä yhdessäkään facen saunaryhmän kuvassa. Eikä kai kukaan sellaisesta kuvaa kehtaisi ryhmään laittaakaan, vaikka joku niistä onnettomista olisikin, joka tuollaisen on hankkinut.
Ja aika monessa ryhmässä näkee hyvinkin halvalla tehtyjä saunoja. Halvin jonka näin, oli teltta kellarissa ja pari penkkiä (ja kiuas)...Ja minä olen nähnyt isolla rahalla tehtyjä saunoja jotka ei edes toimi edes sen telttasaunan verran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä olen nähnyt isolla rahalla tehtyjä saunoja jotka ei edes toimi edes sen telttasaunan verran.
Yhden kesän aikana reppuhommissa yhdessä kohteessa oli kirvesmiesten itse kyhäämä telttasauna jostain halpispressusta. Sen ulkopuolella taivasalla muuripata piippuna ilmastointiputken pätkä. Mitään muita peseytymismahdollisuuksia ei ollut ja työmaalla asuttiin arkipäivät. Yksi parhaista saunoista koskaan mikä hymyilyttää vielä vuosienkin jälkeen positiivisessa mielessä. Siinä missä niitä hymyn aiheita negaation kautta on tarjonnut paljon isolla rahalla päin h..lvettiä rakennetut saunat huonoine löylyineen. Mitä edellisellä ajan takaa on se, että saunan rahallinen arvo ei kerro siitä välttämättä hevon v..ttua.
Anonyymi kirjoitti:
Yhden kesän aikana reppuhommissa yhdessä kohteessa oli kirvesmiesten itse kyhäämä telttasauna jostain halpispressusta. Sen ulkopuolella taivasalla muuripata piippuna ilmastointiputken pätkä. Mitään muita peseytymismahdollisuuksia ei ollut ja työmaalla asuttiin arkipäivät. Yksi parhaista saunoista koskaan mikä hymyilyttää vielä vuosienkin jälkeen positiivisessa mielessä. Siinä missä niitä hymyn aiheita negaation kautta on tarjonnut paljon isolla rahalla päin h..lvettiä rakennetut saunat huonoine löylyineen. Mitä edellisellä ajan takaa on se, että saunan rahallinen arvo ei kerro siitä välttämättä hevon v..ttua.
Tuollaisissa yleensä ainakin ilma vaihtuu. Talvella voi olla vähän turhan vilpoisa toki...
- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
Tuollaisissa yleensä ainakin ilma vaihtuu. Talvella voi olla vähän turhan vilpoisa toki...
Ei loppunut happi ei. Kesä käyttöön "oikean" saunan puuttuessa syystä tai toisesta. Hämmästytti vain miten hyvä voi ressusaunakin olla?
- Anonyymi
Jos tukia jaetaan, niin paras saakoon palkkansa.
- Anonyymi
On tunnettua, että Suomessa on alan teollisuuden itselleen laatima kiuasstandardin CE -kilven suoja on toiminut alan kehityksen jarruna.
On selvää, että korkean teknologian tuotteet ovat kalliimpia valmistaa ja tässä tapauksessa kehittyneille jatkuvalämmitteisille puukiukaille voisi tulla kysymykseen valtion tuki.
Joka olisi yksi vaihtoehto siivota paloriskiksi luokiteltavat CE -hyväksytyt kehittymättömät tuotteet markkinoilta.
Vähentämällä päästökuorma, Suomi sauna saa näkyvyyttä jopa maailmanlaajuisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tunnettua, että Suomessa on alan teollisuuden itselleen laatima kiuasstandardin CE -kilven suoja on toiminut alan kehityksen jarruna.
On selvää, että korkean teknologian tuotteet ovat kalliimpia valmistaa ja tässä tapauksessa kehittyneille jatkuvalämmitteisille puukiukaille voisi tulla kysymykseen valtion tuki.
Joka olisi yksi vaihtoehto siivota paloriskiksi luokiteltavat CE -hyväksytyt kehittymättömät tuotteet markkinoilta.
Vähentämällä päästökuorma, Suomi sauna saa näkyvyyttä jopa maailmanlaajuisesti.Jo minä mietin kuka se oli joka yritti tällä kertaa ympäristöministeriön kautta saada perinnelaatikolleen myyntiä aikaiseksi romutuspalkkioilla joita olet yrittänyt aikaisemminkin toisia reittejä kautta. 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähentämällä päästökuorma, Suomi sauna saa näkyvyyttä jopa maailmanlaajuisesti.Jos kiuasstandardi testituloksineen on ISOJEN luoma kehityksen jarru, miksi suuripäästöisimmät kiukaat ovat jo poistuneet markkinoilta niiden ansiosta? Ja miksi nämä samaiset kiuasstandardit testituloksineen kelpaa sinulle perinnekaminasi markkinointiin? Sen ollessa sinä, joka on muokannut kiukaansa siten, että se hyötyy kiuasstandardin testituloksista. Tehden siitä nuhapumpun missä testituloskikkailu menee ohi kiukaan alkuperäisen käyttötarkoituksen.
"Korkean teknologian" kanssa ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että sinä hinnoittelit perinnelaatikkosi ulos markkinoilta käyttämällä valmistuksessa kalliita materiaaleja vaikka tuotanto onkin halpismaassa. Mikä on erikoinen ratkaisu kuinka sulamaton kiuas kiitos läpivirtauksen piti valmistaa tulenkestävästä sen sulamisen takia???
Valtion tukia ei tarvita jatkuvalämmitteisten kiukaiden kohdalla joiden käyttöikä on rajallinen. Mikä tarkoittaa sitä, että ne suuria päästöjä tuottavat kiukaat ovat pukanneet jo vuosia horsmaa kaatopaikoilla. Niiden tilalla ollessa jo kauan paljon pienempi päästöisiä kiuasstandardien määräykset täyttävät kiukaat.
Päästöjen alas saamiseksi pitäisi Suomalaisiin koteihin jakaa A4:n missä kerrotaan kuinka päästöihin vaikuttaa ihan helvetisti se, mitä kiukaassa poltetaan ja miten jne. Se kun on fakta, kuinka markkinoiden puhtaimmiten polttava kiuas on suuripäästöisin kun sen tulipesässä poltetaan kosteaa väärän kokoista puuta kitutulella tai urut auki. Mikä tarkoittaa sitä, että testitulosten perusteella suuripäästöinen kiuas oikealla käyttötavalla on pienempi päästöinen kuin hitec kamina vääränlaisella käytöllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo minä mietin kuka se oli joka yritti tällä kertaa ympäristöministeriön kautta saada perinnelaatikolleen myyntiä aikaiseksi romutuspalkkioilla joita olet yrittänyt aikaisemminkin toisia reittejä kautta. 😏
Kiuas hankkeen yhteydessä napajäätiköitä sulattelivat Suomalaisten kiukailla pelastuksen koko maailmalle tuodessa SYDÄN KIUAS halleluja! Minkä myynnin edistämiseksi yrittivät saada romutuspalkkiot kilpailijoiden tuotteille ja ympäristömerkinnän omalle kiukaalle. Jonka julistivat voittajaksi Kiuas hankkeen testeille ennen niiden alkamista. Ei vaan mennyt ihan kuin Strömsössä pienipäästöisimpien kiukaiden Kiuashankkeen testien pohjalta ollessa näitä, joille oltiin laatimassa romutuspalkkiota. Suurimmat päästöt irrotessa näistä "korkean teknologian" kiukaista joille yrittivät saada ympäristömerkinnän markkinoinnin edistämiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo minä mietin kuka se oli joka yritti tällä kertaa ympäristöministeriön kautta saada perinnelaatikolleen myyntiä aikaiseksi romutuspalkkioilla joita olet yrittänyt aikaisemminkin toisia reittejä kautta. 😏
"Anonyymi
2025-02-27 13:09:49
https://www.talouselama.fi/uutiset/ministerio-selvitti-puukiukaan-ja-takan-omistajille-uusi-rahatuki/b42a2696-a927-47a1-bb0f-7c7409ccb2a1
Anonyymi
2025-02-27 13:18:49
Minkähän hitec kaminakaminakiukaan valmistaja tällä kertaa lobbasi ministereitä maksamaan kuluttajille siitä, että he vaihtaa vanhan kiukaansa hänen valmistamaan tuotteeseen? Ei ollut nimittäin ensimmäinen kerta ja tuskin oli edes viimeinen." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiuas hankkeen yhteydessä napajäätiköitä sulattelivat Suomalaisten kiukailla pelastuksen koko maailmalle tuodessa SYDÄN KIUAS halleluja! Minkä myynnin edistämiseksi yrittivät saada romutuspalkkiot kilpailijoiden tuotteille ja ympäristömerkinnän omalle kiukaalle. Jonka julistivat voittajaksi Kiuas hankkeen testeille ennen niiden alkamista. Ei vaan mennyt ihan kuin Strömsössä pienipäästöisimpien kiukaiden Kiuashankkeen testien pohjalta ollessa näitä, joille oltiin laatimassa romutuspalkkiota. Suurimmat päästöt irrotessa näistä "korkean teknologian" kiukaista joille yrittivät saada ympäristömerkinnän markkinoinnin edistämiseksi.
Vaativat tuotevalmistajien nimien julkistamista tulosten selvitessä jotta pääsevät mainostamaan omaa kiuastaan maailman puhdaspolttoisimpana kiukaana kilpailijoiden tuotteiden maalituksineen maailmanlopun tuojina päästöillään. Suiden mennessä kiinni, kun selvisi kuinka oma hevonen ei voittanutkaan käytyä kisaa. Päinvastoin sen jäädessä jumbosijoille suurine päästöineen. Kisan voittaessa kiuas, jonka hyötysuhde CE merkintään oikeuttavien testien pohjalta oli huono (suuret päästöt) totuuden ollessa ihan jotain muuta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähentämällä päästökuorma, Suomi sauna saa näkyvyyttä jopa maailmanlaajuisesti.Samat foliohattuilut vuosien takaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat foliohattuilut vuosien takaa.
...vuosikymmenten takaa. Samat harhaiset salaliittoteoriat jne. kuin kymmenen, kaksiymmentä vuotta sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taloustiedot tasolla mikä saa yrittämään epätoivoisia asioita?
- Anonyymi
Minusta alan tulisi uudistaa tuotantoa.
Siinä 💓 kiuas on hyvä esimerkki.- Anonyymi
Yksi vanhimmista kiuasmalleista markkinoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi vanhimmista kiuasmalleista markkinoilla?
Näin on nähtävä?
Yksi varmimmista kiuasmalleista markkinoilla, jossa on integroitu vastavirtalämmönvaihdin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on nähtävä?
Yksi varmimmista kiuasmalleista markkinoilla, jossa on integroitu vastavirtalämmönvaihdin.Siinähän se vitsi ettei ole markkinoilla ollessa jo vuosia jos ei jopa vuosikymmeniä toisen tuotevalmistajan ns. vastavirtakiuas. Huom. fiksummalla toteutustavalla toimivine läpivirtauksineen kiukaan läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän se vitsi ettei ole markkinoilla ollessa jo vuosia jos ei jopa vuosikymmeniä toisen tuotevalmistajan ns. vastavirtakiuas. Huom. fiksummalla toteutustavalla toimivine läpivirtauksineen kiukaan läpi.
jatkuvalämmitteinen kiuas sai patentin lähes 100 vuotta sitten hakemuksen yhteydessä mikäs muukaan kuin vastavirtaperiaatteella toimiva kiuas. Niin "uusi" keksintö vastavirtaperiaatteen käyttäminen puulämm. kiukaissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jatkuvalämmitteinen kiuas sai patentin lähes 100 vuotta sitten hakemuksen yhteydessä mikäs muukaan kuin vastavirtaperiaatteella toimiva kiuas. Niin "uusi" keksintö vastavirtaperiaatteen käyttäminen puulämm. kiukaissa.
1933
- Anonyymi
Sydänkiuas tulos sakkasi pahasti. -84,09% (lähde https://www.finder.fi/Saunat+ja+saunatarvikkeet/Syd%C3%A4n-kiuas/Lahti/yhteystiedot/356103
- Anonyymi
Eipä tolla tuloksella juuri suu nspsa.
- Anonyymi
Kiukaista paras valinta on testvoittaja.
Siitähän täällä on paljon puhuttu- Anonyymi
Tekniikka talous uutisoi.
Suomeen suunnitellaan taas uutta ympäristö tukea.
Kehittyneen kiukaan ostanut saa 30% suoraa tukea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekniikka talous uutisoi.
Suomeen suunnitellaan taas uutta ympäristö tukea.
Kehittyneen kiukaan ostanut saa 30% suoraa tukea.Ja jos olisit vaivautunut lukemaan ko. artikkelista muutakin kuin otsikon, tietäisit ettei tukea makseta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos olisit vaivautunut lukemaan ko. artikkelista muutakin kuin otsikon, tietäisit ettei tukea makseta.
Kuuluisa s24 trolli joka ei foliohattuna ymmärrä lukemaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos olisit vaivautunut lukemaan ko. artikkelista muutakin kuin otsikon, tietäisit ettei tukea makseta.
Onko lobbaajat laittaneet jarrut päälle?
Kuka täällä vastustaa ostajan tukea ???
Meillä vaan kaikki on mahdollista.
Suomessa RTT ja alan teollisuuden asiantuntijat ovat yhdessä voineet laatia itseään varten kiuasstandardin, jonka läpäisevät kaikki.
Kiuasstandardi on ollut kehityksen jarru.
Miksi jatkuvalämmitteiset puukiukaat eivät kehity? Koska puutteellisen Kiuasstandardin määritysten mukaisen, laillisen testin tulosten kynnysarvot läpäisevät kaikki.
On Suomen ja kuluttajan etu, tukea kehittyneen kiukaan ostajia esim. 30% avustuksella. Tämä on ehdottomasti paras tapa poistaa alan kehittymättömät tuotteet markkinoilta.
Meillä on jo pidempään ollut markkinoilla uuden teknologian mukaisia energiatehokkaita, henkilö -ja paloturvallisia jatkuvalämmitteisiä puukiukaita, jotka vähentävät Suomen päästökuormia ihan kaikilla osa-alueilla.
Nyt SUOMI saunat odottavat valtion tukea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa RTT ja alan teollisuuden asiantuntijat ovat yhdessä voineet laatia itseään varten kiuasstandardin, jonka läpäisevät kaikki.
Miksi jatkuvalämmitteiset puukiukaat eivät kehity? Koska puutteellisen Kiuasstandardin määritysten mukaisen, laillisen testin tulosten kynnysarvot läpäisevät kaikki.
On Suomen ja kuluttajan etu, tukea kehittyneen kiukaan ostajia esim. 30% avustuksella. Tämä on ehdottomasti paras tapa poistaa alan kehittymättömät tuotteet markkinoilta.
Meillä on jo pidempään ollut markkinoilla uuden teknologian mukaisia energiatehokkaita, henkilö -ja paloturvallisia jatkuvalämmitteisiä puukiukaita, jotka vähentävät Suomen päästökuormia ihan kaikilla osa-alueilla.
Nyt SUOMI saunat odottavat valtion tukea.Tarkoitit varmaan sydänisti että SINÄ olet vailla valtion tukia koska et saa perinnelaatikkoasi myydyksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt SUOMI saunat odottavat valtion tukea.Ja jos olisit vaivautunut lukemaan ko. artikkelista muutakin kuin otsikon, tietäisit kuinka artikkelissa tuotiin julki mm. syyt perusteluineen sille, miksi tukea ei makseta.
- Anonyymi
Mikä naurettavinta, sensuroi pää märkänä vastauksia provoihinsa sen sijaan että ryhtyisi väittelyihin mihin kaikki muut trollit pyrkii provoillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä naurettavinta, sensuroi pää märkänä vastauksia provoihinsa sen sijaan että ryhtyisi väittelyihin mihin kaikki muut trollit pyrkii provoillaan.
KIUAS ON SAUNAN SYDÄN JA SAUNA ON KIUKAANSA NÄKÖINEN !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt SUOMI saunat odottavat valtion tukea.Miksi vain yksi tuote valmistaja (❤️ kiuas) on julkaissut viralliset testiraportit kotisivuilla?
Vastauksia räksytysten sijaan.
- Anonyymi
Pienen valmistajan toimesta jatkuvalämmiteinen kiuas on kehittynyt vuosisadan verran.
Se on kuitenkin perinteisiä kalliimpi valmistaa, niin mielestäni sen valmistaja tai ostajaa olisi maksettava valtion tukea.
Täytyy ihmetellä kenen intresseissä on vastustaa mahdollista kehitystä jossa vähintään Suomen päästökuormaa.
Jos kehitystyön olisi tehnyt jokin pörssiyhtiö, kiuas kuuluisi ehdottomasti tuen piiriin.- Anonyymi
Kevätmessuilla on pelkkä Sydän esittelyssä.
Ja eron muihin on huomattava.
- Anonyymi
Metalliromun keräyksessä
- Anonyymi
Ei ole vakuuttanut näköjään jälleenmyyjiä. Valmistajan sivullaan ilmoittamia jälleenmyyjiä ei ole ollut olemassa enää moneen vuoteen.
- Anonyymi
Ei ole vakuuttanut näköjään muita kiuasvalmistajia.
- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
Eipä tuo ole vakuuttanut testaajiakaan. Pari testiä tehty ja haukuttu aina pystyyn...
Miksi vain yksi tuote valmistaja (❤️ kiuas) on julkaissut viralliset testiraportit kotisivuilla?
Kuka se omiaan moittisi. Anonyymi kirjoitti:
Miksi vain yksi tuote valmistaja (❤️ kiuas) on julkaissut viralliset testiraportit kotisivuilla?
Kuka se omiaan moittisi.Siinäpä se. Jos on vain yksi testiraportti, joka jotenkin tukee edes yhtä kiukaan ominaisuutta (olkoonkin vaikka kuinka epäolennainen), niin ei varmaan mitään muuta kannata julkaista.
Käyttötesteissä tuo on haukuttu järjestään pystyyn.- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
Siinäpä se. Jos on vain yksi testiraportti, joka jotenkin tukee edes yhtä kiukaan ominaisuutta (olkoonkin vaikka kuinka epäolennainen), niin ei varmaan mitään muuta kannata julkaista.
Käyttötesteissä tuo on haukuttu järjestään pystyyn.Puhu asiaa -missä viipyvät viralliset testiraportit????
Kun ei kuulu ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu asiaa -missä viipyvät viralliset testiraportit????
Kun ei kuulu ei.Kiuasstandardi on kehityksen jarru.
"Valtion tukia ei tarvita jatkuvalämmitteisten kiukaiden kohdalla joiden käyttöikä on rajallinen. Mikä tarkoittaa sitä, että ne suuria päästöjä tuottavat kiukaat ovat pukanneet jo vuosia horsmaa kaatopaikoilla. Niiden tilalla ollessa jo kauan paljon pienempi päästöisiä kiuasstandardien määräykset täyttävät kiukaat.
On Suomen ja kuluttajan etu, tukea kehittyneen kiukaan ostajia esim. 30% avustuksella. Tämä on ehdottomasti paras tapa poistaa alan kehittymättömät tuotteet markkinoilta." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiuasstandardi on kehityksen jarru.
"Valtion tukia ei tarvita jatkuvalämmitteisten kiukaiden kohdalla joiden käyttöikä on rajallinen. Mikä tarkoittaa sitä, että ne suuria päästöjä tuottavat kiukaat ovat pukanneet jo vuosia horsmaa kaatopaikoilla. Niiden tilalla ollessa jo kauan paljon pienempi päästöisiä kiuasstandardien määräykset täyttävät kiukaat.
On Suomen ja kuluttajan etu, tukea kehittyneen kiukaan ostajia esim. 30% avustuksella. Tämä on ehdottomasti paras tapa poistaa alan kehittymättömät tuotteet markkinoilta."Todella loogista (skitsoa) ensin markkinoida omaa perinnelaatikkoa vetoamalla kiuasstandardien testituloksiin ja haukkua sen jälkeen ne samat kiuasstandardit testeineen alimpaan h..lvettiin.
- Anonyymi
Sitä pian kipeästi tarvittaisiinkin, tulos romahtanut 2024 tilikaudella 84% (Finder).
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994341Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743611095- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47881- 64871
- 64826
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna79823Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10817Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796