Ylivoimaisesti pahin riskitekijä on possoilu eli maleksiminen paikallaan ilman liikuntaa.
Jos ei ole fyysistä työtä sen possoilun eli maleksimisen ohella, menee terveys.
Siihen jos lisätään tupakointi ja heikko sekä epäterveellinen ravinto, sairastuu 100% varmuudella viimeistään viiskymppisenä, oli perinnöllistä alttiutta tai ei.
Jos possoilet ja maleksit tietoisena perinnöllisesti lisääntyneestä riskistä, sitä kutsutaan itsetuhoisuudeksi. Kun sairaudet puhkeaa ja laukeaa, ne ottaa kaverit mukaan ja sitten on ne kaikki perinteiset sairaudet.
Paras paikka välttyä elintapasairauksilta on pitää huolta kunnosta, jättää tupakit pois suupielistä, syödä hyvin ja liikkua riittävästi.
Jos joku sohvaperuna väittää ettei saa persettään ylös sohvalta edes 3 x 30 minuuttia viikossa, niin sellaiselle ei kuulu verovaroin tuettua terveydenhuoltoa, joka Suomessa on sairaudenhuoltoa.
Eri asia ovat he jotka eivät ole itse tahallaan pilanneet terveyttään.
2010
Rakkaiden terveimmän tietoisku vaihteen vuoksi 24/7.
Anonyymi-ap
1
72
Vastaukset
- Anonyymi
Kommentoija ei ole pitänyt huolta psyykkisestä hyvinvoinnistaan ja on alkoholisti, jonka broidi alkoholistina sai terveydenhoidon palvelut silti, sekä alkoholismi on perinnöllistä vaikka sbuge toisin väittääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722