Miksi kormun Satu Myllykoski halus sulkee Pilpalan koulun ? Kylien tuhooja pahimmasta päästä
Pilpalan koulu
13
406
Vastaukset
- Anonyymi
No varmaan siks, että oma koulu säästyis. Mitäd puoluetta tuo akka edustaa?
- Anonyymi
Miksei kylillä tehdä pentuja? Miksi pitäisi pitää koulua parin perheen kakaroille? Lopella ei saada päteviä opettajia edes taajamakouluihin ja vielä pitäisi kaikenlaisten kristallipuolueiden jäsenten pennuille pitää omia kouluja. Aikamoista.
- Anonyymi
Eiks se potkittu keskustasta liike nyttiin?
- Anonyymi
Oot todellakin jäljillä, drill baby drill.
- Anonyymi
Veditkö kuivat paidallesi?
- Anonyymi
kuulin että haluaa topenon ja joccarin lopettaa
- Anonyymi
Mäkin kuulin, että persu muutti Lopelle kun pks:lla oli niin paljon mamuja. Mutta kun hillotolppa ministeriössä tuli, lausui äkkiä iltapäivälehdille ja ylelle, että missä lienee mielenhäiriössä sellaista puhunut, mamut on ihana voimavara myös Lopella.
- Anonyymi
Kai sellainen kolmen oppilaan koulu, joka Pilpalassa,oli joutaakin sulkea.
- Anonyymi
Oma hyväistä toimintaa tältä
- Anonyymi
Ihanaa, persun kielioppi. Miten se menikään, nouse, riennä Suomen kieli.
- Anonyymi
Heinonen oli aamulla radiossa puhumassa, että pitää ottaa kouluihin ja varsinkin lukioihin mamuja. Ja muutenkin pitää kylät täyttää mamuilla, että palvelut säilyy.
- Anonyymi
ymmärrän että kepu haluaa mieluumi lopettaa lopen lukio
- Anonyymi
Persut sitä on lopettamassa. Kai ne luulee, että se on täynnä mamuja ja wokea ja tofua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651473Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113931- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48764- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662